Виховна година на тему : " Давай поговоримо ?"

Про матеріал
Завдяки чому люди розуміють одне одного? Що таке спілкування? Як ви думаєте, чому кожна людина зацікавлена в тому, щоб вміти говорити, вдало спілкуватися? Чи можна за мовою людини судити про її культуру, ви¬хованість? - питання на які можна дати відповідь і послухати роздуми учнів.
Перегляд файлу

Виховна  година

« ДАВАЙ ПОГОВОРИМО ? »

.

Хід виховної години.

Діти сідають у коло.

Бібліотекар: Діти, ми зібралися сьогодні з вами для того, щоб трохи поговорити один з одним.

Завдяки чому люди розуміють одне одного?

Що таке спілкування?

Як ви думаєте, чому кожна людина зацікавлена в тому, щоб вміти говорити, вдало спілкуватися?

Чи можна за мовою людини судити про її культуру, ви­хованість?

Чи позначаються особливості спілкування людей на їх­ніх взаєминах, настрої, самопочутті й працездатності?

Що необхідно людині для того, щоб відчувати радість від спілкування?

Чи можна навчитися правильно спілкуватися з людьми?

Від якого спілкування слід відмовлятися?

Бібліотекар:

Поняття «спілкування» уживається най­частіше стосовно міжособових контактів. Спілкування — це взаємодія двох або декількох осіб в обміні інформацією чи в практичній діяльності. Спілкування з іншими людь­ми розглядається як «обробка людей людьми», виходячи з цього, суть спілкування із самим собою можна визна­чити як «обробку людиною самої себе». Відомий філософ Л. Феиєрбах визначав значення спілкування таким чином: «Спілкування звеличує, у суспільстві людина мимоволі, без жодного удавання тримає себе інакше, ніж наодинці».

Мистецтво спілкування — одна з найбільших здібностей людини, вона піднімає її над усім живим і робить людиною!

Слово — найбільш змістовний, об'ємний, виразний" засіб людського спілкування. Уміння говорити, слухати — важ­ливі умови взаєморозуміння. Немає у світі зброї, сильнішої за слова. Недаремно говорять, що словом людським можна зсунути гору з місця. Словами борються, словами люблять, словами ненавидять, словами вбивають, словами творять величезні справи в історії людства.

Про вміння користуватися словом писали ще в давню давнину. У «Повчанні синам» Володимира Мономаха гово­риться: «При старих мовчати, мудрих слухати, старшим коритися, з рівними собі й молодшими... без лукавого на­міру розмовляти і більше вдумуватися, не шаленіти словом, не осуджувати мовою».

 А зараз я прошу вас закрити очі, розслабитися і уявити, що на небі зорепад.

 

Завдання №1 (на сердечках)

 

( Учитель  роздає кожному по  сердечку . Діти  розплющують очі і починають зачитувати запитання і давати свою відповідь).).

 

Завдання №2

 

« Завдання : доповни  думку. »

 

1. Я завжди хотів...

2. Зробив би все, щоб забути...

3. Думаю, що я здатний досить, щоб...

4. Сподіваюся на...

5. Моєю найбільшою помилкою було...

6. Коли у мене поганий настрій, я...

7. Гарне життя - це...

8. Коли я бачу, як мій товариш скоює поганий вчинок...

9. Іноді я боюся...

10. Коли хтось кричить на мене...

11. В майбутньому я хочу...

12. Коли інші роблять щось краще, ніж я...

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Етика, 6 клас, Виховна робота
До підручника
Етика 6 клас (Мовчун А.І., Хоружа Л.Л.)
Додано
3 січня
Переглядів
69
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку