Контрольна робота №4 «Дружба і кохання»

Про матеріал
Контрольна робота охоплює тему: "Дружба і кохання " за програмою 7-го класу: поглиблення поняття про вірш, повість, образ автора. Вона складається з чотирьох блоків завдань за принципом "від простішого до складнішого": I блок - тест з 4-ох завдань репродуктивного характеру; II блок - 2 завдання репродуктивного характеру, ІІІ блок - 3 завдання аналітичного змісту, ІV блок - 3 завдання асоціативно-аналітичного змісту з презентацією власної точки зору - систематизує знання з теми та об'єктивно виявляє рівень знань, навичок учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота №4

«Дружба і кохання»

І. Рівень / Тестові завдання / Кожне завдання – 1б..

1. Назвіть батьківщину П. Ронсара:

   а) Україна;     б) Шотландія;     в) Франція;     г) Німеччина;

2. Який твір написав Р. Бернс:

   а) «До того, як у світ любов прийшла»;             б) «Моя любов – рожевий квіт»;    

   в) «Коли настав чудовий май»;                            г) «Пісня над піснями»;

 

3. З якого твору цей поетичний рядок «… у серденьку моєму прокинулось кохання…»?

а ) «Пісня над піснями»;                                           б) «Моя любов – рожевий квіт»;    

в) «Коли настав чудовий май»;                              г) «До того, як у світ любов прийшла»;            

 

4. З яким образом асоціюється кохання в повісті Шолома-Алейхема «Пісня над піснями»?

а) сяйво;                                                                       б) рожевий квіт;

в) пташок щебетання;                                               г) політ;

 

ІІ. Рівень / Репродукція / Кожне завдання – 1б..

5. Встав пропущені слова, щоб коментар був повним (1б.).

Вірш … до збірки … … . Тема цього вірша – пробудження … в душі … … . На українську мову його переклала … … .

6. Колаж «Упізнай твір» (1б.).

    Розглянь уважно колаж та впізнай твір. Назву твору, прізвище автора запиши відповідно до номера ілюстрації.

 

 

ІІІ. Рівень / Аналітика / Кожне завдання – 1б..

7. За змістом поезії П. Ронсара «До того, як у світ любов прийшла» заповни схему.

8. Встанови відповідність між художнім засобом і прикладом із поезії Р. Бернса «Моя любов – рожевий квіт…»:

1. Епітет                                                           А Любов – квіт

2. Порівняння                                                Б Потануть брили скал

3. Метафора                                                   В Рожевий

4.Гіпербола                                                     Г Коханню не зміліть

 

9. Кросворд «Пісня над піснями».

 

ІV. Рівень / Асоціативна аналітика /Точка зору / Кожне завдання – 1б..

10. Прослухай пісню на вірш Р. Бернса мовою автора. https://youtu.be/cBCQMWMbeMU

Яке враження на тебе справила? Чому?

11. Який твір про кохання тобі найбільше тобі сподобався? Чому?

 

 

 

12. Прокоментуй мем.

 

docx
Додано
18 лютого 2023
Переглядів
1252
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку