Контрольна робота №4
«Дружба і кохання»
І. Рівень / Тестові завдання / Кожне завдання – 1б..
1. Назвіть батьківщину П. Ронсара:
а) Україна; б) Шотландія; в) Франція; г) Німеччина;
2. Який твір написав Р. Бернс:
а) «До того, як у світ любов прийшла»; б) «Моя любов – рожевий квіт»;
в) «Коли настав чудовий май»; г) «Пісня над піснями»;
3. З якого твору цей поетичний рядок «… у серденьку моєму прокинулось кохання…»?
а ) «Пісня над піснями»; б) «Моя любов – рожевий квіт»;
в) «Коли настав чудовий май»; г) «До того, як у світ любов прийшла»;
4. З яким образом асоціюється кохання в повісті Шолома-Алейхема «Пісня над піснями»?
а) сяйво; б) рожевий квіт;
в) пташок щебетання; г) політ;
ІІ. Рівень / Репродукція / Кожне завдання – 1б..
5. Встав пропущені слова, щоб коментар був повним (1б.).
Вірш … до збірки … … . Тема цього вірша – пробудження … в душі … … . На українську мову його переклала … … .
6. Колаж «Упізнай твір» (1б.).
Розглянь уважно колаж та впізнай твір. Назву твору, прізвище автора запиши відповідно до номера ілюстрації.
ІІІ. Рівень / Аналітика / Кожне завдання – 1б..
7. За змістом поезії П. Ронсара «До того, як у світ любов прийшла» заповни схему.
8. Встанови відповідність між художнім засобом і прикладом із поезії Р. Бернса «Моя любов – рожевий квіт…»:
1. Епітет А Любов – квіт
2. Порівняння Б Потануть брили скал
3. Метафора В Рожевий
4.Гіпербола Г Коханню не зміліть
9. Кросворд «Пісня над піснями».
ІV. Рівень / Асоціативна аналітика /Точка зору / Кожне завдання – 1б..
10. Прослухай пісню на вірш Р. Бернса мовою автора. https://youtu.be/cBCQMWMbeMU
Яке враження на тебе справила? Чому?
11. Який твір про кохання тобі найбільше тобі сподобався? Чому?
12. Прокоментуй мем.