Контрольна робота №4. Світ природи і людини в художній прозі

Про матеріал
Контрольна робота для учнів 5 кл. НУШ за підручником Заболотного. Двоваріантна. 1-10 - тестові завдання на одну правильну відповідь, 11 - визначення, 12 - відповідність, 13 - хронологічна послідовність, 14 - есе-п'ятихвилинка.
Перегляд файлу

  31.05.2023             ____________________________________________________                  5-В клас

                   (Дата)                                                                             (Прізвище, ім’я учня/учениці)

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4

СВІТ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В ХУДОЖНІЙ ПРОЗІ

 

ВАРІАНТ 2

 

  1. Лось прислухався до землі, очікуючи … (“Лось”)

А) зиму;                       Б) весну;                        В) літо;                      Г) осінь.

 

  1. Словами “...очі все густіше набрякали кров’янистим смутком, аж горіли червоним розпачем…” охарактеризовано … («Лось»)

А) дядька Шпичака;                                            В) молодшого брата;           

Б) старшого брата;                                               Г) лося.

 

  1. Слова “Ну? Нажився на світі? Говори!” належать … («Федько-халамидник»)

А) Стьопці;                 Б) Спірці;                       В) Толі;                    Г) Федькові.

 

  1. Федька за вдачею протиставлено … (“Федько-халамидник”)

А) Грицику;                Б) Толі;                           В) Спірці;                Г) Стьопці.

 

  1. На уроці малювання Олесь зобразив (“Дивак”)

А) горшечок;                                                        В) карасика;       

Б) дятла;                                                                Г) щуку.

 

  1. Оповідання - це …

А) довершений за змістом вислів із повчальним характером;          

Б) усний твір про визначні історичні події;         

В) невеликий прозовий твір про якусь подію із життя протягом короткого проміжку часу;      

Г) найдавніший вид літератури.

 

  1. Першою доведеною до кінця справою стало те, що Аля … (“Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії”)

А) домалювала голову Першому Недораднику;           

Б) вишила рушничок червоними півниками;       

В) домалювала вухо Недоладькові;            

Г) пришила бабці крильце.

 

  1. До другорядних персонажів твору “Чарівний талісман” належить …

А) Гриша Пасічний;                                            В) Сашко Циган;

Б) Марусик;                                                          Г) Журавель.

 

  1. На честь Александра Македонського хлопці назвали … (“Чарівний талісман”)

А) ліс;                       Б) річку;                      В) озеро;                             Г) курінь.

 

  1.                      Хвилинну стрілку від годинника замкової вежі не за призначенням використовував … (“Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії”)
    А) Перший Недорадник;                                            В) Недовус;

Б) Недоборода;                                                            Г) Недороль Десятий.

 

  1.                      Дайте визначення поняття “портрет”.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.                      Установіть відповідність між персонажем та його вчинком (один вчинок є зайвим). (“Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії”)
  1. Недопопелюшка                        А) намагається провести Алю до годинникаря
  2. Перший Недорадник                 Б) підписує наказ про страту Алю
  3. Недороль Десятий                     В) закручує гвинтик на защіпці кватирки
  4. Недочеревик                               Г) записує адреси недороблених справ

                                                     Д) наказує відвести Алю в підземелля

 

13. Розташуйте події відповідно до їх розгортання у творі “Дивак”.

А) Зустріч з дідом; поїздка в ліс;

Б) Плач від побаченого під кригою;

В) Конфлікт на уроці малювання;

Г) Мрійний сон Олеся.

 

14. В.Нестайко стверджує “Взагалі, я вважаю, що дитяча дружба - це щастя. Якщо це вірна дружба, вона зберігається на все життя …”. Чи погоджуєтесь ви з такою думкою? Напишіть есе-п’ятихвилинку про значення дружби у вашому житті.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

     31.05.2023              ____________________________________________________                  5-В клас

                   (Дата)                                                                             (Прізвище, ім’я учня/учениці)

 

КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4

СВІТ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В ХУДОЖНІЙ ПРОЗІ

 

ВАРІАНТ 1

 

  1. Твір “Лось” починається з опису …

А) хлопчиків;                 Б) річки;                 В) заповідника;                Г) лося.

 

  1. Лосеві вдалося вилізти з ополонки завдяки … («Лось»)

А) охоронцям заповідника;                                 В) двом хлопцям;           

Б) іншим лосям;                                                   Г) дядьку Шпичаку.

 

  1. У рядках “Він завжди виходив на двір трохи боязко, жмурився від сонця й соромливо посміхався своїми невинними синіми очима” ідеться про … («Федько-халамидник»)

А) Федька;                     Б) Толика;               В) Стьопку;                      Г) Васька.

 

  1. Головного персонажа твору “Дивак” звати …

А) Федько;                     Б) Прокіп;               В) Гриць;                          Г) Олесь.

 

  1. Щоб потрапити в країну Недоладію, потрібно (“Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії”)

А) гарно вчитися;                                                 В) недороблювати справи;       

Б) багато працювати;                                            Г) бути вередливим.

 

  1. Портрет - це …

А) дійова особа, що перебуває в центрі уваги письменника;          

Б) змалювання зовнішнього вигляду персонажа;         

В) зображення однієї дуже яскравої, прикметної риси зовнішності персонажа;      

Г) рухи м'язів обличчя, які виражають внутрішній стан людини.

 

  1. Події твору “Чарівний талісман” відбуваються в …

А) Огірчанах;            Б)Гарбузянах;         В) Катоплянах;            Г) Квасолянах.

 

  1. “Рішучою операцією”, на яку наважуються герої твору “Чарівний талісман”, є …

А) примирення батьків;                                       В) втеча з дому;

Б) пошуки чарівника;                                           Г) продаж автомобіля.

 

  1. Батько особливо поважав Федька за те, що хлопець … (“Федько-халамидник”)

А) не крав удома гроші;                                       В) завжди говорив правду;

Б) не ображав товаришів;                                    Г) не прогулював навчання.

 

  1.                      Яку казку Олесь просив розповісти йому? (“Дивак”)
    А) “Івасик-Телесик”;                                            В) “Колобок”;

Б) “Кривенька качечка”;                                      Г) “Казка про правду і кривду”

 

  1.                      Дайте визначення поняття “оповідання”.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  1.                      Установіть відповідність між персонажем та його вчинком (один вчинок є зайвим). (“Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії”)
  1. Недоштанько                                     А) указує шлях до чарівного будинку
  2. Недоладько                                        Б) лагодить годинник королівського замку
  3. Недождень                                         В) збирає друзів для порятунку Алі
  4. Недочеревик                                      Г) підписує наказ про страту Алі

                                                            Д) веде записи в чарівній книзі

 

13. Розташуйте події відповідно до їх розгортання у творі “Федько-халамидник”.

А) Толик виглядає з вікна; видно клітку із щигликом;

Б) Федько руйнує будиночки з піску, а хлопчики тікають;

В) Хлопці намагаються допомогти Федьку на крижинах;

Г) Хлопчики запускають кораблики ранньою весною.

 

14. В.Нестайко стверджує “Взагалі, я вважаю, що дитяча дружба - це щастя. Якщо це вірна дружба, вона зберігається на все життя …”. Чи погоджуєтесь ви з такою думкою? Напишіть есе-п’ятихвилинку про значення дружби у вашому житті.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
27 травня 2023
Переглядів
2015
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку