31.05.2023 ____________________________________________________ 5-В клас
(Дата) (Прізвище, ім’я учня/учениці)
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
СВІТ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В ХУДОЖНІЙ ПРОЗІ
ВАРІАНТ 2
А) зиму; Б) весну; В) літо; Г) осінь.
А) дядька Шпичака; В) молодшого брата;
Б) старшого брата; Г) лося.
А) Стьопці; Б) Спірці; В) Толі; Г) Федькові.
А) Грицику; Б) Толі; В) Спірці; Г) Стьопці.
А) горшечок; В) карасика;
Б) дятла; Г) щуку.
А) довершений за змістом вислів із повчальним характером;
Б) усний твір про визначні історичні події;
В) невеликий прозовий твір про якусь подію із життя протягом короткого проміжку часу;
Г) найдавніший вид літератури.
А) домалювала голову Першому Недораднику;
Б) вишила рушничок червоними півниками;
В) домалювала вухо Недоладькові;
Г) пришила бабці крильце.
А) Гриша Пасічний; В) Сашко Циган;
Б) Марусик; Г) Журавель.
А) ліс; Б) річку; В) озеро; Г) курінь.
Б) Недоборода; Г) Недороль Десятий.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Д) наказує відвести Алю в підземелля
13. Розташуйте події відповідно до їх розгортання у творі “Дивак”.
А) Зустріч з дідом; поїздка в ліс;
Б) Плач від побаченого під кригою;
В) Конфлікт на уроці малювання;
Г) Мрійний сон Олеся.
14. В.Нестайко стверджує “Взагалі, я вважаю, що дитяча дружба - це щастя. Якщо це вірна дружба, вона зберігається на все життя …”. Чи погоджуєтесь ви з такою думкою? Напишіть есе-п’ятихвилинку про значення дружби у вашому житті.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
31.05.2023 ____________________________________________________ 5-В клас
(Дата) (Прізвище, ім’я учня/учениці)
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №4
СВІТ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В ХУДОЖНІЙ ПРОЗІ
ВАРІАНТ 1
А) хлопчиків; Б) річки; В) заповідника; Г) лося.
А) охоронцям заповідника; В) двом хлопцям;
Б) іншим лосям; Г) дядьку Шпичаку.
А) Федька; Б) Толика; В) Стьопку; Г) Васька.
А) Федько; Б) Прокіп; В) Гриць; Г) Олесь.
А) гарно вчитися; В) недороблювати справи;
Б) багато працювати; Г) бути вередливим.
А) дійова особа, що перебуває в центрі уваги письменника;
Б) змалювання зовнішнього вигляду персонажа;
В) зображення однієї дуже яскравої, прикметної риси зовнішності персонажа;
Г) рухи м'язів обличчя, які виражають внутрішній стан людини.
А) Огірчанах; Б)Гарбузянах; В) Катоплянах; Г) Квасолянах.
А) примирення батьків; В) втеча з дому;
Б) пошуки чарівника; Г) продаж автомобіля.
А) не крав удома гроші; В) завжди говорив правду;
Б) не ображав товаришів; Г) не прогулював навчання.
Б) “Кривенька качечка”; Г) “Казка про правду і кривду”
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Д) веде записи в чарівній книзі
13. Розташуйте події відповідно до їх розгортання у творі “Федько-халамидник”.
А) Толик виглядає з вікна; видно клітку із щигликом;
Б) Федько руйнує будиночки з піску, а хлопчики тікають;
В) Хлопці намагаються допомогти Федьку на крижинах;
Г) Хлопчики запускають кораблики ранньою весною.
14. В.Нестайко стверджує “Взагалі, я вважаю, що дитяча дружба - це щастя. Якщо це вірна дружба, вона зберігається на все життя …”. Чи погоджуєтесь ви з такою думкою? Напишіть есе-п’ятихвилинку про значення дружби у вашому житті.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________