Контрольна робота 5 кл Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія.

Про матеріал

Два варіанти контрольної роботи для 5 класу в тестовій формі і не тільки. Контрольна робота дозволить перевірити знання учнів з тем "Апостроф", "М'який знак", "Правопис префіксів".

Перегляд файлу

              Контрольна робота

Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія.

                        В - І

1. У якому з рядків усі слова пишемо без знака м’якшення?

А Він..ця, радіс..тю, рибал..чин, вил..є, розкіш.., пят..сот;

Б сіл..ю, пишеш.., учительці, Уман..щина, спіл..нота;

В нян..ці, зустрічаєш..ся, піс..ня, віс..тю, шіст..сот.

2. У якому рядку всі слова пишемо з апострофом?

А Лук..янець, зв..язківець, мавп..ячий, зор..яний;

Б матір..ю, від..їздом, розм..якшити, дит..ясла;

В з..явитися, дух..мяний, торф..яний, об..єднатися.

3. У якому рядку всі слова записано правильно?

А Розхвилювався, безчестний, відкриття, передчасний;

Б безкорисливий, зкривдити, роспитати, стурбований;

В сфотографувати, зрозуміти, безпричинний, тижневий.

4. Відшукати слово без м'якого знака:

    а) виховател…ці;

    б) бул…ці;

    в) нян…ці;

    г) учител…ці.

5. Знайдіть слово, в корені якого стоїть апостроф:

    а) моркв…яний;

    б) духм…яний;

    в) мавп…ячий;

    г) дерев…яний.

6. Виділіть рядок, в якому всі слова вживаються з апострофом:

    а) пор…ядок, бур…я, п…ята;

    б) під…їхати, зв…язок, цв…ях;

    в) об…єм, подвір…я, в…ялий.

7. Запишіть п'ять слів із префіксами роз-, без-.

8. Дані слова розподілити у дві колонки: з апострофом і без нього.

Лук…ян, хом…як, моркв…яний, матір…ю, тьм…яний, мавп…ячий, з…їсти, бур…я, св….яткувати, духм…яний, з…їзд, черв…як.

9. За допомогою префіксів з-, (зі-), с- утворити нові слова.

Орієнтуватися, казати, бігати, кріпити, косити, лити, ховати, гнати, фотографувати, творити.

10. Записати слова, поділивши їх рисками на склади.

Верба, дзьоб, працьовитий, кільце, кран, затишний, урок, передати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                              Контрольна робота

      Фонетика. Графіка. Орфографія. Орфоепія.

                                      В - ІІ

1. У якому рядку допущено орфографічну помилку?

А Схопити, зпрощувати, стискати, зробити;

Б здійснити, зміцнити, сфальсифікувати, змурувати;

В сходити, спилювати, зчистити, зцілити.

2. У якому рядку всі слова пишемо зі знаком м’якшення?

А Донец..кий, ган..ба, швец.., тон..ший;

Б різ..бяр, т..мяний, нєн..чин, робит..ся;

В корис..тю, дівчинон..ці, на пис..мі, кін..чик.

3. У якому рядку допущено орфографічні помилки в написанні слів?

А Пам’ять, пів’яблука, Лук’яненко, солов’їний;

Б з’явитися, черв’як, довір’я, святкувати;

В возз’єднання, верб’я, пів’ящика, підгір’я.

4. Відшукати слово без м'якого знака:

    а) обертаєт…ся;

    б) ховаєш…ся;

    в) співают… .

5. Знайдіть слово, в корені якого стоїть апостроф:

    а) черв…як;

    б) торф…яний;

    в) круп…яний;

    г) медв…яний.

6. Виділіть рядок, в якому всі слова вживаються з апострофом:

    а) в…ється, моркв…яний, інтерв…ю;

    б) м…яч, бур…як, без…язикий;

    в) в…язати, хлоп…ячий, підгір…я.

7. Запишіть п'ять слів із префіксами роз-, без-.

8. Дані слова розподілити у дві колонки: з апострофом і без нього.

П…юре, під…їзд, духм…яний, торф…яний, св…ященник, в…язати, цв…ях, бар…єр, без…язикий, мавп…ячий,  морв…яний, сім…я .

9. За допомогою префіксів з-, (зі-), с- утворити нові слова.

Орієнтуватися, казати, бігати, кріпити, косити, лити, ховати, гнати, фотографувати, творити.

10. Записати слова, поділивши їх рисками на склади.

Верба, дзьоб, працьовитий, кільце, кран, затишний, урок, передати.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Трембач Марія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
7900
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку