контрольна робота 5 клас

Про матеріал
Контрольна робота у формі рівневих завдань: ТЕСТИ ТА ЗАВДАННЯ РІЗНИХ РІВНІВ СКЛАДНОСТІ
Перегляд файлу

Тема: Контрольна робота. Міфи, легенди. Народні казки. Тести. (5 клас. Українська література)

ЗАВДАННЯ ДО КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

І варіант

Початковий рівень (за кожне питання — 1 бал)

Що таке «Зоряний Віз»?

А Візок, прикрашений зірками;

Б назва міста;

В небесне сузір’я;

Г зоряний пил.

Чому, за легендою, озеро назвали Синевірським («Як виникли Карпати»)?

А Щоб уславити воїна Синевіра;

Б бо воно було синє-синє;

В бо воно мало синій вир;

Г сподобалась назва.

Звідки береться перлина («Чому в морі є перли і мушлі»)?

А Виникає всередині мушлі;

Б формується як частина коралового рифу;

В виникає в морській піні;

Г з’являється на кістках деяких риб.

Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)

-Яку загадку загадав пан братам, які прийшли до нього ділити корову? («Мудра дівчина»)

-Назвіть персонажа казки за описом: одна нога за вухо прив’язана, а на одній скаче, бо коли відв’яже другу, то одним ступнем увесь світ переступить. («Летючий корабель»

-Назвіть будь-яке із завдань, які пан давав Марусі («Мудра дівчина»).

Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

Виконайте одне із запропонованих завдань:

-Охарактеризуйте таких персонажів казки «Летючий корабель»: дурень, його друзі, цар.

-Що таке міф? Назвіть різновиди міфів. Наведіть декілька при­кладів міфів, які ви прочитали.

-Обґрунтуйте, чому людина — цар природи. («Чому пес живе коло людини?»)

     Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

 

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

а)   «Які магічні здібності я хотів би мати і чому?».

б)  «Мій улюблений персонаж казки «Летючий корабель»

в)   «Чи завжди добро перемагає зло?» (За вивченими казками)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II  варіант

     Початковий рівень (за кожне питання — 1 бал)

1.Чому пес вирішив, що людина — найсильніша від усіх тварин? («Чому пес живе коло людини?»)

А Її боявся навіть лев;

Б в неї була рушниця;

В вона годувала інших тварин;

Г вона мала найгучніший голос.

2.«Неопалима купина» — це:

А фортеця, що встояла під час пожежі;       .

Б річ, яку не можна спалити;

В речовина, яка може спалахнути сама по собі;

Г ясенове листя з блідо-рожевим суцвіттям на верхівці.

3.Чому, за легендою, озеро назвали Синевірським («Як виникли Карпати»)?

А Щоб уславити воїна Синевіра;

Б бо воно було синє-синє;

В бо воно мало синій вир;

Г сподобалась назва.

     Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)

-Назвіть персонажа казки за описом: одна нога за вухо прив’язана, а на одній скаче, бо коли відв’яже другу, то одним ступнем увесь світ переступить. («Летючий корабель»

-Назвіть будь-яке із завдань, які Маруся пропонувала пану. («Му­дра дівчина»)

--Назвіть персонажа казки за описом: він може одним разом з’їсти шість пар смажених волів і сорок пічок хлібаю. («Летючий кора­бель»)

     Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

Виконайте одне із запропонованих завдань:

-Охарактеризуйте таких персонажів міфу «Берегиня»: Сварог, Берегиня, Чорнобог.

-Що таке фольклор? Назвіть види фольклору. Наведіть приклади фольклорних творів.

-Як, згідно з легендою, утворився «Зоряний Віз»?

     Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1)  «Який міф мені запам’ятався найбільше й чому?»

 

2)  «Мій улюблений персонаж казки «Яйце-райце».

3)  «Стародавні вірування наших пращурів». (За вивченими міфами)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

III варіант

     Початковий рівень (за кожне питання — 1 бал

Мара була богинею («Берегиня»):

А ранкового марева;

Б плодючості та врожаю;

В добра, радості та щастя;

Г темної ночі, хвороб та смерті.

Звідки береться перлина («Чому в морі є перли і мушлі»)?

А Виникає всередині мушлі;

Б формується як частина коралового рифу;

В виникає в морській піні;

Г з’являється на кістках деяких риб.

Що почули небіж із дядьком від усіх, кого запитали? («Про прав­ду і кривду»)

А Лучче жити правдою;

Б лучче жити кривдою;

В лучче жити по совісті;                             .

Г лучче жити своїм розумом.

    Середній рівень (за кожне питання — 1 бал)

Назвіть будь-яке із завдань, які пан давав Марусі («Мудра дівчина»).

На кого перетворювався хлопець, щоб заробити грошей для бать­ка? («Ох»)

Чому, за легендою, озеро назвали Синевірським («Як виникли Карпати»)?

А Щоб уславити воїна Синевіра;

Б бо воно було синє-синє;

В бо воно мало синій вир;

Г сподобалась назва.     Достатній рівень (за питання — 0-2 бали)

Виконайте одне із запропонованих завдань:

Охарактеризуйте таких персонажів казки «Ох»: Ох, бать­ко, син.

Що таке легенда? Які спільні та відмінні ознаки вони мають у порівнянні з казками?

Яку символіку має неопалима купина для України? («Неопали­ма купина»)

     Високий рівень (за питання — 0-4 бали)

 

Напишіть твір-мініатюру на одну з тем:

1)  «Який фольклорний твір мені сподобався найбільше?».

2)  «Мій улюблений персонаж казки «Про правду и кривду».

3)  «Що мають спільного легенди з реальним життям?» (За вивче­ними легендами).

 

docx
Додано
6 листопада 2021
Переглядів
750
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку