Контрольна робота.5 клас. " Сила творчої уяви" (Л.Керрол,М.І. Цвєтаєва)

Про матеріал

Контрольна робота підготовлена відповідно до матеріалу підручника "Світова література" автора Є.Волощук, 2013 року, розділ "Сила творчої уяви". Завдання подано з вірними відповідями, тому, для практичного використання, доречно відредагувати текст.

Перегляд файлу

Контрольна робота за темою: “Сила творчої уяви”  В-1

1.Аліса нудьгувала, сидячи без діла

А. у човні; Б. на березі; В. на дереві.

2. Кроляча нора знаходилася

А. під живоплотом; Б. у кущах; В. під деревом.

3. Аліса, падаючи в колодязь, думала, що летить

А. до центру Землі; Б. у космос; В. до казкового королівства.

  1. Лакеями у лівреї були

А.карась і змія; Б. карась і жаба; В. жаба і миша.

5. У будинку герцогині панували

А. гармидер і брязкіт; Б. тиша і спокій; В. гармидер і спокій.

6. Цвєтаєва М.О. за професією:

А. піаністка; Б.художниця; В.журналістка

7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Миші? («Озеро сліз»)

8. Кому належать ці слова:

«Іншої ради нема. У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома». (Коту)

9. Назвіть композиторів, про яких іде мова у вірші Цвєтаєвої. (Гріг, Шуман, Кюї)

10-12 Встановити послідовність подій тексту:

  1. Зустріч двох лакеїв.
  2. Пекельний гармидер у будинку.
  3. Герцогиня з немовлям.
  4. Чеширський кіт.
  5. Розмова Аліси з Герцогинею.
  6. Перетворення немовляти на порося.
  7. Бесіда дівчинки з Котом.
  8. Пробудження Аліси на березі річки.

 

Контрольна робота за темою: “Сила творчої уяви”  В-2

  1. Аліса побачила кролика, який  дістав з кишені:

А. червонобоке яблуко; Б. білу хусточку; В. годинника.

2.Під час польоту кролячою норою Аліса прихопила варення:

А. малинове; Б. абрикосове; В. помаранчеве.

3.На триногому скляному столику лежав:

А. пухнастий кіт; Б. крихітний золотий ключик; В. кусень хліба.

4. Через випиту рідину з пляшечки Аліса

А.зменшилася; Б. збільшилася; В. потовстішала.

 5. Повітря у кухні Герцогині було  насичене

А. ароматом троянд; Б. запахом юшки; В. перцем.

6. М. Цвєтаєва почала віршувати у віці:

А.6 років; Б.9 років; В.15 років.

7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Кота? («Порося та перець»)

8. Кому належать ці слова:

«Недолюблюю котів?! А ти б їх долюблювала на моєму місці?!» (Миші)

9.Про які твори М.Твена говориться у вірші М.Цвєтаєвої? (« Том Сойєр»,«Принц і Жебрак»)

10-12 Встановити послідовність подій тексту:

  1. Збільшення росту Аліси.
  2. Озеро, створене дівчинкою.
  3. Міркування Аліси.
  4. Зменшення росту за допомогою віяла.
  5. Купання в солоному озері.
  6. Розмова з мишею.
  7. Стежка до чарівного саду.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Силко Олена
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
54901
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку