Контрольна робота підготовлена відповідно до матеріалу підручника "Світова література" автора Є.Волощук, 2013 року, розділ "Сила творчої уяви". Завдання подано з вірними відповідями, тому, для практичного використання, доречно відредагувати текст.
Контрольна робота за темою: “Сила творчої уяви” В-1
1.Аліса нудьгувала, сидячи без діла
А. у човні; Б. на березі; В. на дереві.
2. Кроляча нора знаходилася
А. під живоплотом; Б. у кущах; В. під деревом.
3. Аліса, падаючи в колодязь, думала, що летить
А. до центру Землі; Б. у космос; В. до казкового королівства.
А.карась і змія; Б. карась і жаба; В. жаба і миша.
5. У будинку герцогині панували
А. гармидер і брязкіт; Б. тиша і спокій; В. гармидер і спокій.
6. Цвєтаєва М.О. за професією:
А. піаністка; Б.художниця; В.журналістка
7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Миші? («Озеро сліз»)
8. Кому належать ці слова:
«Іншої ради нема. У нас у всіх не всі вдома. У мене не всі вдома. У тебе не всі вдома». (Коту)
9. Назвіть композиторів, про яких іде мова у вірші Цвєтаєвої. (Гріг, Шуман, Кюї)
10-12 Встановити послідовність подій тексту:
Контрольна робота за темою: “Сила творчої уяви” В-2
А. червонобоке яблуко; Б. білу хусточку; В. годинника.
2.Під час польоту кролячою норою Аліса прихопила варення:
А. малинове; Б. абрикосове; В. помаранчеве.
3.На триногому скляному столику лежав:
А. пухнастий кіт; Б. крихітний золотий ключик; В. кусень хліба.
4. Через випиту рідину з пляшечки Аліса
А.зменшилася; Б. збільшилася; В. потовстішала.
5. Повітря у кухні Герцогині було насичене
А. ароматом троянд; Б. запахом юшки; В. перцем.
6. М. Цвєтаєва почала віршувати у віці:
А.6 років; Б.9 років; В.15 років.
7.У якому розділі відбувається діалог Аліси і Кота? («Порося та перець»)
8. Кому належать ці слова:
«Недолюблюю котів?! А ти б їх долюблювала на моєму місці?!» (Миші)
9.Про які твори М.Твена говориться у вірші М.Цвєтаєвої? (« Том Сойєр»,«Принц і Жебрак»)
10-12 Встановити послідовність подій тексту: