21 квітня о 15:00Вебінар: Як організувати дистанційний урок «на 12 балів»

Контрольна робота 6 клас (I семестр)

Про матеріал
Різнорівневі завдання зтаких тем: "Міф", "Байка", "Р.Л. Стівенсон "Острів скарбів"
Перегляд файлу

Контрольна робота 6 клас

I варіант

I рівень (3 б.)

1.Образ (у художній літературі), що переходить від однієї літературної епохи до іншої, зберігається й активно функціонує протягом тривалого часу або в одній національній літературі, або в різних національних літературах – це…

а) традиційний образ;

 б) вічний образ;

 в) незвичний образ;

г) загадковий образ.

2. Міфологія – це…


а) сукупність міфів певної культури;

б) жанр літератури;  

в) рід літератури;

г) наука про мовні засобию


3. Себелюбство, егоїзм засуджуються в давньогрецькому міфі:

а) «Дедал і Ікар»;

 б) «Нарцис»;  

 в) «Пігмаліон і Галатея»;

 г) «Деметра і Персефона».

 4. Художня мова, де думка не висловлена прямо, а зашифрована в алегоріях і натяках – це…

а) незрозуміла мова;

б) мова сучасності;

 в) «езопова мова»;

 г) метафорична мова.

5.Ягня в байці називає вовка Світлістю. Цим Крилов:

а) натякнув на суспільну нерівність героїв;

б) показав, що у вовка є світлі, добрі риси;

в) показав, що вовк чинить правильно.

6.Про що дізнався Джим, сидячи в діжці з-під яблук?

а) про заховані скарби;

б) про піратську змову;

в) про карту острова;

г) про зраду друзів.

II   рівень (3б.)

 1.Поясніть, як ви розумієте вислів «вогонь Прометея».

 2.Назвіть головні людські вади, що їх засудила байка (не менше п’яти).

 3. Пригодницький роман – це…

 

III рівень (2 б)

 Напишіть характеристику Джима Гокінса з роману «Острів Скарбів».

 

 Творчий рівень   (4 бали за докладну й обгрунтовану відповідь) (за вибором 1)

А) Висловіть своє судження про те, чому досі так популярні герої грецьких міфів Прометей, Геракл та ін.

Б) Продовжити діалог за запропонованим початком: «Побачила якось Лисиця із байки Езопа «Крук і Лисиця» Мавпу з байки І. Крилова «Квартет» та й питає…»

Контрольна робота 6 клас

II варіант

I рівень (3 б.)

 

1.Образ (у художній літературі), що переходить від однієї літературної епохи до іншої, зберігається й активно функціонує протягом тривалого часу або в одній національній літературі, або в різних національних літературах – це…

а) незвичний образ;

б) традиційний образ;

 в) вічний образ;

 г) загадковий образ.

2. Міф – це…


а) оповідання з реального життя;

б) уявлення стародавніх людей про світ;

в) фантастичні вигадки, що не пов’язані із життям людини;

г)розповідь про тварин.

3. Хто з героїв давньогрецьких міфів здійснив 12 подвигів, перебуваючи на службі в царя Еврісфея?

а) Тесей;

б)Персей;

в) Геракл;

г) Одіссей.

 4. Мораль байки «Квартет» І. Крилова така:

 а) «Проспівала – добре дбала - // То вже й потанцюй піди».. 

б) «Як сідати – сварки марні , // Бо з вас музики незугарні»…

в) «Так, навіть справедливий захист не має сили для тих, хто заповзявся чинити кривду»  г) «Не слід зневажати нічого, щоб часом не довелося шкодувати».

5.Алегорія – це:

а) повчальний висновок у байці;

б) зображення предмета чи явища як живої істоти;

в) приховане зображення людини в образах звірів, предметів, явищ.

6. Що сталося з Сілвером наприкінці твору?

а) залишився на острові;

б) поплив до Англії;

в) був убитий;

г) утік з частиною скарбів.

 II   рівень (3б.)

1.Чим міф відрізняється від казки?

2. З яких частин складається байка?

3. Назвіть головні риси пригодницького роману.

 III рівень (2 б)

Напишіть характеристику Джона Сілвера з роману «Острів скарбів».

Творчий рівень   (4 бали за докладну й обгрунтовану відповідь) (за вибором 1)

а) Висловіть своє судження про те, які якості людського характеру зробили образи Ікара, Орфея, Пігмаліона з грецьких міфів вічними образами.

б) Продовжити діалог за даним початком: «Зустрілися якось Лисиця з байки Езопа «Лисиця і Виноград» та Бабка з байки   І. Крилова «Бабка і Муравель» …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.


 

docx
Додано
6 грудня 2020
Переглядів
697
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку