Контрольна робота 7 клас

Про матеріал
Різнорівневі завдання за темами: "Билини","Фольклорна та літературна балада", Роман "Айвенго" В.Скотта
Перегляд файлу

Контрольна робота 7 клас

I варіант

 

I рівень (3 б.)

 1.Художній переклад виконує функцію…

а) інформативну; б) пізнавальну; в) естетичну.

 2. Історія Київської русі відображена в…

а) байках; б) билинах) в) літописах. 

 3. За тематикою балади бувають…

а)фантастичними; б) реалістичними; в) романтичними.

4.У творі Й.Шиллера «Рукавичка» придворна красуня просить про…

а) признатися у коханні; б) знайти рукавичку; в) принести рукавичку від хижих звірів.

5.У баладі А.Міцкевича «Світязь» головна ідея -…

а) кохання дівчини; б) патріотизм мешканців місця; в) героїзм володаря країни.

6.У романі В.Скотта «Айвенго» батько головного героя вважав його зрадником, тому що …

а) Айвенго виступив в похід з королем-норманом; б) Айвенго тікав з поля бою; в) Айвенго образив родину.

 

II рівень (2 б.)

1. Які елементи чарівної казки використав А.Міцкевич у баладі «Світязь»?

2. Довести, що «Вересовий трунок» - балада.

 

III рівень (3 б.)

  1. Установити відповідність між письменниками і країнами.

1 Ф.Шиллер                   А Шотландія

2 А.Міцкевич                 Б Росія

3 Р.Стівенсон                 В Німеччин                        
                                         Г Польща

   2. Установити відповідність між твором і тематикою.

1 «Рукавичка»               А утвердження любові до батьківщини

2 «Світязь»                    Б утвердження духовної сили народу

3 «Вересовий трунок»  В ствердження існування долі людини

                                         Г утвердження духовних цінностей.

 

IV рівень (4 б.)

1.Дати розгорнуту відповідь на запитання: «Чи можна вважати пиктів (балада Р.Стівенсона « Вересовий трунок») патріотами та чому?»

2. Дати розгорнуту відповідь на запитання: «Чи можна вважати Айвенго шляхетним лицарем? Доводячи це подіями з роману В.Скотта»

 

Контрольна робота 7 клас

II віріант

 

I рівень (3 б.)

1.Билини створені

а) переважно за часів Київської Русі; б) в ХVІІ столітті; в) в ІІІ столітті до н.е.;

2. Головними героями билин є...

а)селяни; б) богатирі; в) чаклуни та інші фантастичні істоти.

 3. Балада є жанром…

а) фантастичним; б) ліро-епічним; в) історичним.

4.Які моральні проблеми порушує англійська балада «Король Лір і його дочки»?

а) Захист рідної землі від загарбників; б) кохання; в) стосунки батьків та дітей; г) важка доля народу. 

5.Яка основна думка балади Ф. Шиллера «Рукавичка»?

а) Невірність коханої;  б) жорстокість короля;  в) людська гідність та честь; 

г) стосунки людей та тварин. 

6.У романі В.Скотта на лицарськом бою Айвенго рятує …

а) Локслі; б) Чорний Лицар;  в) зброєносець Гурт.

 

II рівень (2 б.)

1. Дати визначення, що таке символ. Навести приклади з вивчених творів.

2. Довести, що «Світязь» - балада.

 

 III рівень (3 б.)

   1. Установити відповідність між письменниками і творами.

1 Ф.Шиллер                            А «Вересовий трунок»

2 А.Міцкевич                          Б «Пісня про віщого Олега»

3 Р.Стівенсон                          В «Світязь»

                                                  Г «Рукавичка»

 2. Установити відповідність між твором і цитатою.

1 «Вересовий трунок»    А «Їхав король шотландський…»

2 «Світязь»                       Б «Король дав знак рукою…»

3 «Рукавичка»                  В «Князь їде полям на вірнім коні…»

                                           Г «Сили ж у князя немає…»

 

IV рівень (4 б.)

1.Дати розгорнуту відповідь на запитання: «Чи можна вважати жінок міста Світязь патріотками та чому?» (А.Міцкевич балада «Світязь»)

2. Дати розгорнуту відповідь на запитання: «Чи можна вважати Айвенго шляхетним лицарем?Чому? Доводячи це подіями з роману В.Скотта»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 грудня 2020
Переглядів
4111
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку