Контрольна робота 7 клас
I варіант
I рівень (3 б.)
1.Художній переклад виконує функцію…
а) інформативну; б) пізнавальну; в) естетичну.
2. Історія Київської русі відображена в…
а) байках; б) билинах) в) літописах.
3. За тематикою балади бувають…
а)фантастичними; б) реалістичними; в) романтичними.
4.У творі Й.Шиллера «Рукавичка» придворна красуня просить про…
а) признатися у коханні; б) знайти рукавичку; в) принести рукавичку від хижих звірів.
5.У баладі А.Міцкевича «Світязь» головна ідея -…
а) кохання дівчини; б) патріотизм мешканців місця; в) героїзм володаря країни.
6.У романі В.Скотта «Айвенго» батько головного героя вважав його зрадником, тому що …
а) Айвенго виступив в похід з королем-норманом; б) Айвенго тікав з поля бою; в) Айвенго образив родину.
II рівень (2 б.)
1. Які елементи чарівної казки використав А.Міцкевич у баладі «Світязь»?
2. Довести, що «Вересовий трунок» - балада.
III рівень (3 б.)
1. Установити відповідність між письменниками і країнами.
1 Ф.Шиллер А Шотландія
2 А.Міцкевич Б Росія
3 Р.Стівенсон В Німеччин
Г Польща
2. Установити відповідність між твором і тематикою.
1 «Рукавичка» А утвердження любові до батьківщини
2 «Світязь» Б утвердження духовної сили народу
3 «Вересовий трунок» В ствердження існування долі людини
Г утвердження духовних цінностей.
IV рівень (4 б.)
1.Дати розгорнуту відповідь на запитання: «Чи можна вважати пиктів (балада Р.Стівенсона « Вересовий трунок») патріотами та чому?»
2. Дати розгорнуту відповідь на запитання: «Чи можна вважати Айвенго шляхетним лицарем? Доводячи це подіями з роману В.Скотта»
Контрольна робота 7 клас
II віріант
I рівень (3 б.)
1.Билини створені …
а) переважно за часів Київської Русі; б) в ХVІІ столітті; в) в ІІІ столітті до н.е.;
2. Головними героями билин є...
а)селяни; б) богатирі; в) чаклуни та інші фантастичні істоти.
3. Балада є жанром…
а) фантастичним; б) ліро-епічним; в) історичним.
4.Які моральні проблеми порушує англійська балада «Король Лір і його дочки»?
а) Захист рідної землі від загарбників; б) кохання; в) стосунки батьків та дітей; г) важка доля народу.
5.Яка основна думка балади Ф. Шиллера «Рукавичка»?
а) Невірність коханої; б) жорстокість короля; в) людська гідність та честь;
г) стосунки людей та тварин.
6.У романі В.Скотта на лицарськом бою Айвенго рятує …
а) Локслі; б) Чорний Лицар; в) зброєносець Гурт.
II рівень (2 б.)
1. Дати визначення, що таке символ. Навести приклади з вивчених творів.
2. Довести, що «Світязь» - балада.
III рівень (3 б.)
1. Установити відповідність між письменниками і творами.
1 Ф.Шиллер А «Вересовий трунок»
2 А.Міцкевич Б «Пісня про віщого Олега»
3 Р.Стівенсон В «Світязь»
Г «Рукавичка»
2. Установити відповідність між твором і цитатою.
1 «Вересовий трунок» А «Їхав король шотландський…»
2 «Світязь» Б «Король дав знак рукою…»
3 «Рукавичка» В «Князь їде полям на вірнім коні…»
Г «Сили ж у князя немає…»
IV рівень (4 б.)
1.Дати розгорнуту відповідь на запитання: «Чи можна вважати жінок міста Світязь патріотками та чому?» (А.Міцкевич балада «Світязь»)
2. Дати розгорнуту відповідь на запитання: «Чи можна вважати Айвенго шляхетним лицарем?Чому? Доводячи це подіями з роману В.Скотта»