Контрольна робота 7 клас "Прислівник"

Про матеріал
Використовувати для проведення контролю якості знань..Контрольна містить 2 варіанти ,завдання з однією правльною відповіддю,завдання на встановлення відповідності,написання твору -опису.
Перегляд файлу

7 клас

Контрольна робота “Прислівник»

Варіант І

  1. Усі слова є прислівниками у рядку:

а) впевнено, прекрасно, котрийсь;

б) ліньки, попередньо, використано;

в) пошепки, інколи, сам на сам.

 

  1. Прислівник – це..

а) незмінна  особлива форма дієслова;

б) самостійна частина мови, що виражає ознаку предмета;

в) незмінна самостійна частина мови.

 

  1. Прислівники поділяються на такі розряди:

а) якісні, відносні, присвійні;

б) якісно-означальні, обставинні;

в) похідні та непохідні.

 

  1. Прислівник напам’ять належить до розряду:

а) способу дії;

б) місця;

в) причини.

 

  1. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку:

а) віч-на-віч;

б) сам-на-сам;

в) вгорі.

6.Установити відповідність між прислівниками та способами їх творення:

          1) префіксально-суфіксальний

А) недавно

          2) префіксальний

                                Б) весною

           3) суфіксальний

              В) по-українському

           4) складання слів

Г) байдуже

           5) злиття основ

Д) сьогодні

           6) перехід іменника в прислівник

 Е) мимохідь

 

7 .Установити відповідність між прислівниками  і ступенями порівняння:

  1) проста форма вищого ступеня порівняння

А) найдовше

       2) складена форма  вищого ступеня порівняння

         Б) найбільш довго

        3) проста форма найвищого  ступеня порівняння

  В) менш довго

         4) складена форма найвищого ступеня порівняння

                             Г) довше

 

8.За допомогою слів значно, багато, куди, ще, трохи утворюється:
      а) проста форма найвищого ступеня порівняння прислівників;
      б) проста форма вищого ступеня порівняння прислівників;
      в) складена форма вищого ступеня порівняння прислівників.

9. Установити відповідність між прислівником та способом його творення
 

 

 

1. сильно        А. основоскладання

2. праворуч        Б. префіксально- суфіксальний

3. весною        В. суфіксальний

4. зліва        Г. перехід однієї частини мови в іншу

 

10. Усі прислівники кількісно-означальні в рядку:

          а) мало, надвоє, тричі, занадто; 
          б) трохи, поодинці, до речі, додому ;
          в) дуже, один в один, на жаль, як-не-як. 
 

 

11. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням (за кожну правильну відповідь 0,25б.)

11. довіку                    А. причини

22. наперекір                Б. часу

33. спересердя              В. способу дії

44. вдвічі                       Г. міри й ступеня дії

55. по-українськи        Д. мети

 

 

12. Написати твір- мініатюру на тему: « Моя улюблена пора року» Увести втекст прислівники, підкреслити їх як член речення .

 

 

7 клас

Контрольна робота “Прислівник”

Варіант ІІ

1.Знайти рядок, у якому всі слова – прислівники:

  А) якнайкраще,  раз у раз, весело, недаремно;

  Б) вірно, думаючи, доволі, по-нашому;

  В) правдиво, двоє, позавчора, раненько;

  Г) швидко, верхи,  зненацька, коротка.

2. Визначити рядок, у якому  вжито прислівники  місця дії:

     А) наперекір, тут, подекуди, як-небудь;

     Б) надвоє, абияк, спересердя, звідусіль ;

     В) вголос, швидко,  відтепер, зненацька;

     Г) наліво,  неподалеку, близько,  праворуч.

3. Визначити рядок, у якому всі прислівники належать до означальних:

  А) увечері, догори, вночі, поволі;

  Б) удень, скраю, пообіч, наяву;

  В) високо, гарно, дорого, втрьох ;

  Г) напам’ять, знизу, впоперек, навпіл.

4. Визначити, у прислівниках якого рядка при творенні простої форми вищого   і найвищого ступеня порівняння  відбувається чергування:

   А) ніжно, ясно;

   Б) довго, вузько;

   В) чітко, весело;

   Г) швидко, мудро.

5. Визначити рядок, у якому всі прислівники належать до обставинних:

А) узимку, зрання, навмання, довго;

Б) день у день, вільно, на щастя, по-заячи;

В) спросоння, абияк, радісно, колективно;

Г) десь,  щоліта, колись, згори.

6.Установити відповідність між прислівниками та способами їх творення:

          1) префіксально-суфіксальний

А) недавно

          2) префіксальний

                                Б) весною

           3) суфіксальний

              В) по-українському

           4) складання слів

Г) байдуже

           5) злиття основ

Д) сьогодні

           6) перехід іменника в прислівник

 Е) мимохідь

 

 

 

7.Установити відповідність між прислівниками  і ступенями порівняння:

  1) проста форма вищого ступеня порівняння

А) найдовше

       2) складена форма  вищого ступеня порівняння

         Б) найбільш довго

        3) проста форма найвищого  ступеня порівняння

  В) менш довго

         4) складена форма найвищого ступеня порівняння

                             Г) довше

 

8. Установити відповідність між прислівником та формою ступеня порівняння прислівника

 

1. холодніше      А. проста форма найвищого ступеня порівняння

2. найбільш чисто       Б. складена форма найвищого ступеня порівняння

3. найгірше       В. проста форма вищого ступеня порівняння

4. більш вдало        Г. складена форма вищого ступеня порівняння

 

9. Прислівник виступає обставиною в реченні:

         а) Неподалік від озера будинок відпочинку. 
         б) У лісочку було прохолодно. 
         в) У будинку неподалік світилося. 
 

 

10. Усі прислівники якісно-означальні в рядку:

          а) гарно, нині, гаряче, навмисне; 
          б) розумно, мало, спересердя, важко; 
          в) добре, високо, погано, весело. 


11. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням

11. довіку                    А. причини

22. наперекір                Б. часу

33. спересердя              В. способу дії

44. вдвічі                       Г. міри й ступеня дії

55. по-українськи        Д. мети

 

 

12. Написати твір- мініатюру на тему: « Моя улюблена пора року» Увести в текст прислівники, підкреслити їх як член речення .

 

 

 

docx
Додано
3 березня 2020
Переглядів
12073
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку