Контрольна робота 7 клас, «Прислівник»

Про матеріал
Це контрольна робота з української мови для 7 класу з теми "Прислівник". Тут два варіанти . Різного типу завдання:. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
Перегляд файлу

Контрольна робота 7 клас, «Прислівник»

Варіант 1

1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.
 


А Діяти наперекір.
Б Поділити надвоє.
В Читання вголос.
Г Повертати наліво.


2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом.
 


А Увечері, догори, вночі, поволі.
Б Удень, скраю, побіч, наяву.
В Набік, зараз, заочі, укупі.
Г Напочатку, напам’ять, знизу, впоперек.


3. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.
 


А Ніжно, ясно.
Б Довго, вузько.
В Чітко, весело.
Г Швидко, мудро.


4.  Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
 


А швидко — швидше
Б холодно — холодніше
В погано — поганіше
Г добре — краще
Д низько — нижче


5. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.

А Занадто.                          1 Часу.

Б Угорі                               2 Способу дії

В Швидко.                         3 Мети.

Г Згарячу.                         4 Причини.

Д Напоказ.                       5 Міри й ступеня дії.

Е Віддавна.                      6 Місця.

6. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.

А Найбільш весело.

1 Вищий ступінь порівняння (проста форма).

Б Веселіше.

2 Вищий ступінь порівняння (складена форма).

В Більш весело.

3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма).

Г Найвеселіше.

4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма).

7.Погрупуйте подані прислівники у колонки

Аби/де, в/голос, до/тла, коли/будь,  всього/на/всього, по/сусідськи, від/ранку/до/вечора, раз/у/раз, де/не/де, що/най/більше.

Разом                             Окремо                                   Через дефіс

8. Літеру і треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
 


А поноч.., дореч.., утрич..
Б заввишк.., заоч.., опівноч..
В укуп.., напівдороз… навік..
Г по-вовч.., навєсн.., удвіч..
Д у віч.., сьогодн.., безвіст..


9.Виділена сполука не є прислівником і її треба писати окремо в рядку
А На/четверо розкопана, розрита могила.
Б Вони в/двох хутенько піднялися на гору.
В Поїхали спочатку в/перше село, потім — далі.
Г У/перше ми зустрілися давно.
Д Горде місто раз одбилось, потім — в/друге.

 Контрольна робота 7 клас, «Прислівник»

Варіант 2

1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку стану.
 


А Сидіти праворуч.
Б Радіти по-батьківськи.
В Вдало дібраний.
Г Бігти швидко.


2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксальним способом.
 


А Спідлоба, передусім, удвоє, ушир.
Б Помалу, щовечора, деінде, навстіж.
В Удосвіта, заново, зліва, услід.
Г Щодалі, абияк, казна-де, чимало.


3. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.
 


А Низько, дорого.
Б Темно, легко.
В Дешево, хитро.
Г Світло, гостро.


4. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
 


А часто — частіше
Б тихо — тихіше
В близько — близькіше
Г дорого — дорожче
Д яскраво — яскравіше


5.Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.

А Наперекір.                       1 Часу.

Б Знічев’я.                           2 Способу дії.

В Весело.                             3 Мети.

Г Щороку.                           4 Причини.

Д Праворуч.                        5 Міри й ступеня дії.

Е Надто.                              6 Місця.

6. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.

А Найлегше.

Б Менш легко.

В Найменш легко.

Г Легше.

1 Вищий ступінь порівняння (проста форма).

2 Вищий ступінь порівняння (складена форма).

3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма).

4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма).

7. Погрупуйте подані прислівники у колонки

Як/найбільше, за/в/довжки, тільки/що, так/то,у/двох,,день/у/день, коли/не/коли, в/зимку,  по/іншому, вряди/годи.

Разом                             Окремо                                   Через дефіс

8. Літеру и треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
 


А по-ведмеж.., удвіч.., навтік..
Б навскок.., настільк.., нарад..
В докуп.., навкруг.., наспод..
Г нахильц.., інкол.., анітрох..
Д зовн.., мовчк.., по-китайськ..


9. Виділена сполука не є прислівником і їі треба писати окремо в рядку
А З/верху гори відкривається чудовий краєвид.
Б Удосвіта дві хмароньки зустрілися в/горі.
В Осінь — це життя, що гомонить по/своєму.
Г На/дворі повітря було особливо чисте, бадьоре.
Д На селі навіть у/ночі не замовкай дівочий спів.

 

docx
Додав(-ла)
Коваль Коваль
Додано
16 грудня 2023
Переглядів
592
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку