Контрольна робота 7 клас, «Прислівник»
Варіант 1
1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.
А Діяти наперекір.
Б Поділити надвоє.
В Читання вголос.
Г Повертати наліво.
2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксально-суфіксальним способом.
А Увечері, догори, вночі, поволі.
Б Удень, скраю, побіч, наяву.
В Набік, зараз, заочі, укупі.
Г Напочатку, напам’ять, знизу, впоперек.
3. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.
А Ніжно, ясно.
Б Довго, вузько.
В Чітко, весело.
Г Швидко, мудро.
4. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
А швидко — швидше
Б холодно — холодніше
В погано — поганіше
Г добре — краще
Д низько — нижче
5. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.
А Занадто. 1 Часу.
Б Угорі 2 Способу дії
В Швидко. 3 Мети.
Г Згарячу. 4 Причини.
Д Напоказ. 5 Міри й ступеня дії.
Е Віддавна. 6 Місця.
6. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.
А Найбільш весело. |
1 Вищий ступінь порівняння (проста форма). |
Б Веселіше. |
2 Вищий ступінь порівняння (складена форма). |
В Більш весело. |
3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма). |
Г Найвеселіше. |
4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма). |
7.Погрупуйте подані прислівники у колонки
Аби/де, в/голос, до/тла, коли/будь, всього/на/всього, по/сусідськи, від/ранку/до/вечора, раз/у/раз, де/не/де, що/най/більше.
Разом Окремо Через дефіс
8. Літеру і треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
А поноч.., дореч.., утрич..
Б заввишк.., заоч.., опівноч..
В укуп.., напівдороз… навік..
Г по-вовч.., навєсн.., удвіч..
Д у віч.., сьогодн.., безвіст..
9.Виділена сполука не є прислівником і її треба писати окремо в рядку
А На/четверо розкопана, розрита могила.
Б Вони в/двох хутенько піднялися на гору.
В Поїхали спочатку в/перше село, потім — далі.
Г У/перше ми зустрілися давно.
Д Горде місто раз одбилось, потім — в/друге.
Контрольна робота 7 клас, «Прислівник»
Варіант 2
1. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку стану.
А Сидіти праворуч.
Б Радіти по-батьківськи.
В Вдало дібраний.
Г Бігти швидко.
2. Визначити рядок, у якому всі прислівники утворені префіксальним способом.
А Спідлоба, передусім, удвоє, ушир.
Б Помалу, щовечора, деінде, навстіж.
В Удосвіта, заново, зліва, услід.
Г Щодалі, абияк, казна-де, чимало.
3. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування.
А Низько, дорого.
Б Темно, легко.
В Дешево, хитро.
Г Світло, гостро.
4. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
А часто — частіше
Б тихо — тихіше
В близько — близькіше
Г дорого — дорожче
Д яскраво — яскравіше
5.Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.
А Наперекір. 1 Часу.
Б Знічев’я. 2 Способу дії.
В Весело. 3 Мети.
Г Щороку. 4 Причини.
Д Праворуч. 5 Міри й ступеня дії.
Е Надто. 6 Місця.
6. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.
А Найлегше. Б Менш легко. В Найменш легко. Г Легше. |
1 Вищий ступінь порівняння (проста форма). 2 Вищий ступінь порівняння (складена форма). 3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма). 4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма). |
7. Погрупуйте подані прислівники у колонки
Як/найбільше, за/в/довжки, тільки/що, так/то,у/двох,,день/у/день, коли/не/коли, в/зимку, по/іншому, вряди/годи.
Разом Окремо Через дефіс
8. Літеру и треба писати на місці всіх пропусків у варіанті
А по-ведмеж.., удвіч.., навтік..
Б навскок.., настільк.., нарад..
В докуп.., навкруг.., наспод..
Г нахильц.., інкол.., анітрох..
Д зовн.., мовчк.., по-китайськ..
9. Виділена сполука не є прислівником і їі треба писати окремо в рядку
А З/верху гори відкривається чудовий краєвид.
Б Удосвіта дві хмароньки зустрілися в/горі.
В Осінь — це життя, що гомонить по/своєму.
Г На/дворі повітря було особливо чисте, бадьоре.
Д На селі навіть у/ночі не замовкай дівочий спів.