Підсумкова контрольна робота 7 клас ІІ варіант

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота Варіант I Рівень 1 ( по 0.5б.) 1. Перехідними є всі дієслова рядка А випити чаю; шити голкою; поставити оцінку Б питати дозволу; малювати фарбами; казати казку В готуватися до подорожі; вчити вірш; полоти бур’ян Г купити хліба; надати можливість; не написати вправу
Перегляд файлу

7 клас

 

Підсумкова контрольна робота

 

Варіант IІ

 

Рівень 1 ( по 0.5б.)

1. Безособове дієслово вжито в реченні

А Те літо ми не забудемо ніколи.

Б Він вчора побував у Швеції.

В Світає, за гаєм соловей співає.

Г Нарешті знайшов кілька чистих аркушів.

2. Укажіть рядок, у якому всі слова є дієприкметниками

А сухий, атакуючий, відлітаючий Б прочитаний, сказана, вивчений

В захмарений, відболіло, притаманний Г цікавий, промовлений, посивілий

3. Укажіть рядок, у якому допущено помилку при написанні НЕ з

дієприкметником

А не прив’язаний звечора; не вимитий, а протертий

Б неполита ділянка; не затоплені повінню

В нерозкраяна паляниця; незавершена робота

Г червоніли не зірвані яблука; яблука незірвані

4. Укажіть рядок, у якому всі прислівники слід писати через дефіс

А ані/де, по/середині, по/перше, в/супереч

Б по/доброму, по/моєму, казна/коли, бозна/де

В з/року/в/рік, на/щастя, най/глибше, в/цілому

Г дарма/що, по/третє, у/гору, до/низу

5. Укажіть словосполучення, де прийменник за вжито з іменником у Зн.в.

А зупинитись за поворотом Б доглядати за квітами

В виїхати за місто Г відпочивати за містом

6. Сполучник сурядності вжитий у реченні

А Вітер мчить шалено із півночі, мов тікає від погоні пріч.

Б Мов пелюстки, обсиплються бажання, у світ пущу з піснями всі думки.

В Пусти мене, мій батеньку, на гори, де ряст весняний золотом жаріє.

Г Тихо схиливсь його брат кипарисом лагідним та смутним.

Рівень 2 (по 1 б.)

7. Установіть відповідність між прислівником та його написанням

1. спокон/віку А окремо

2. тет/а/тет Б через дефіс

 

3. по/моєму В разом

4.більш/гарно Г через апостроф

Д через два дефіси

 

8. Установіть відповідність між виділеним словом (частиною мови) і

реченням

1. вигук А Гетьте, думи, ви хмари осінні!

2.прийменник Б Хай собі кружляє, хай обертається круг лампочки стара

 

земля.

 

3.сполучник В Невже навіки проминуло те, що приснилось навесні?

4.частка Г Зумій же чуть, як переходять соки крізь дерево плодюче.

 

Д Нумо станьте в дружнє коло, діти!

 

9. Установіть відповідність між прислівником та способом його творення

1.тихо А основоскладання

2.праворуч Б префіксально- суфіксальний

3.зимою В суфіксальний

4.справа Г перехід однієї частини мови в іншу

 

Д префіксальний

 

Рівень 3 ( по 1 б.)

 Прочитайте текст. Виконайте завдання до нього.

1. Я вже більше нічого не годен слухати.2. Та пісня має у собі щось отруйне.

3.Будить жадобу. 4.Слухаючи більше ще більше хочеться чути. 5.Чим

більше ловиш, тим трудніше зловити. 6.Тепер я бігаю в поле й годинами

слухаю, як в небі співають хори, грають цілі оркестри. 7. Вночі прокидаюсь,

сідаю на ліжку й напружено слухаю, як щось свердлить мій мозок, лоскоче

серце і тремтить біля вуха чимсь невловимим. (М.Коцюбинський)

10.Дієприслівниковий зворот використано в реченні

А першому Б першому і другому В п’ятому Г четвертому

11. Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому Б другому В третьому Г четвертому Д п’ятому

12.У першому реченні виділене слово є

А підметом Б обставиною В означенням Г додатком

Рівень 4 (3 б.)

Напишіть твір-роздум (10-12 речень) на тему «Здоров'я – це найвище благо,

подароване людині Природою», використавши два звороти

(дієприкметниковий та дієприслівниковий).

doc
Додано
17 грудня 2023
Переглядів
1531
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку