Контрольна робота №8 "Повторення вивченого впродовж року"

Про матеріал
Контрольна робота №8 "Повторення вивченого впродовж року". . Початковий рівень містить 6 завдань текстового характеру з однією правильною відповіддю. Оцінювання здійснюється за схемою 0,5б×6=3 бали. Середній рівень передбачає визначення мовознавчих термінів або завдання, пов’язані з їх застосуванням (3 бали). Завдання достатнього рівня спрямовані на перевірку практичних умінь і навичок з української мови (3 бали). Для високого рівня пропоную завдання творчого характеру (3 бали).
Перегляд файлу

Контрольна робота №8

Повторення вивченого впродовж року

 

Варіант 1

Початковий рівень

1. Яке з речень є односкладним?

                  А) Слово до слова – зложиться мова.

                  Б) Люблю співучість рідної мови.

                  В) Як я люблю українську мову!

                  Г) Рідна мова – то найбільший скарб.

 

2. Яке слово називається узагальнювальним?

                  А) Слово, яке вказує на ознаку предмета.

                  Б) Слово, яке вжито в переносному значенні.

                  В) Слово, яке вказує на час або місце дії.

                  Г) Слово із загальним значенням щодо перелічуваних

                      однорідних членів речення.

 

3. Яке з речень є складним?

                  А) Повертає соняшник свою голову до сонця та людей.

                  Б) Верба купає коси в річці, і сонце пестить їх.

                  В) Стелиться барвінок по землі й укриває її зеленим

                       килимом.

                  Г) Струнка тополя тягнеться до сонця, до високого неба.

 

4. У якому рядку всі слова мають відкриті склади?

                  А) дорога, дощик, любов

                  Б) земля, дитина, радість

                  В) сонце, промені, світло

                  Г) осені, поля, зеленіти

 

5. У якому рядку в усіх словах ставимо апостроф?

                  А) солом..яний, св..ято, арф..яр

                  Б) пів..ялини. дит..ясла, торф..яний

                  В) солов..ї, п..юре, медв..яний

                  Г) мавп..ячий, Лук..янець, жираф..ячий

 

6. Як найчастіше виражається граматичне значення слова?

                  А) частками

                  Б) закінченнями

                  В) закінченнями й прийменниками

                  Г) коренями

 

Середній рівень

    Поясніть мовознавчі терміни.

Пряма мова – це…

Діалог – це..

Антоніми – це…

 

Достатній рівень

1. Зробіть фонетичний розбір слова боятися.

 

2. Зробіть синтаксичний розбір речення.

    Уже давно одрум’яніли солодкі яблука в садах.

 

3. Зробіть синтаксичний розбір словосполучення.

    Працювали в саду

 

Високий рівень

    Складіть і запишіть зв’язний текст про ваш улюблений предмет у школі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота №8

Повторення вивченого впродовж року

 

Варіант 2

Початковий рівень

1. У якому рядку словосполучення складаються з дієслова та прислівника?

                   А) Любити безмежно, розквітає барвінково, читати

                       виразно

                  Б) Писати грамотно, золоте слово, колектив мовознавців

                  В) Живе мовлення, висловити точно, гармонійність мови

                  Г) Вивчати мову, співати пісню, ясний день

 

2. Який розділовий знак ставитися після слів автора перед прямою мовою?

                  А) тире

                  Б) кома

                  В) крапка з комою

                  Г) двокрапка

 

3. Який приголосний звук завжди м'який?

                  А) [в]                   Б) [я]

                  В) [с]                   Г) [й]

 

4. Якою частиною мови є синоніми дружно – спільно – гуртом –

    злагоджено?

                  А) іменниками

                  Б) прикметниками

                  В) дієсловами

                  Г) прислівниками

 

5. У якому рядку в усіх словах пишеться префікс при-?

                  А) ..старий. ..морський, ..клеїти

                  Б) ..глибокий, ..завзятий, ..мудрий

                  В) ..морожений, ..йти, ..будувати

                  Г) ..старкуватий, ..порошило, ..везти

6. Яка значуща частина слова містить у собі спільне лексичне значення споріднених слів?

                   А) префікс

                   Б) суфікс

                   В) корінь

                   Г) закінчення

 

Середній рівень

    Поясніть мовознавчі терміни.

Наголос – це…

Звертання – це…

Речення – це…

 

Достатній рівень

1. Зробіть фонетичний розбір слова.

     З’явитися

 

2. Зробіть синтаксичний розбір речення.

     Холодний вітер зривав останні почорнілі листки з осокора.

 

3. Зробіть синтаксичний розбір словосполучення.

     Збирання винограду.

 

Високий рівень

     Складіть і запишіть зв’язний текст про ваш улюблений предмет у школі.

 

 

docx
Додано
24 січня
Переглядів
607
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку