Календарно-тематичне планування уроків української мови на ІІ семестр у 5 класі для дитини з ООП

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови на ІІ семестр у 5 класі для дитини з ООП за модельною навчальною програмою «Українська мова» для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку (авт. Пономаренко Н. В., Тороп К. С., Ярмола Н. А.)
Перегляд файлу

 

 

 

 

Календарно-тематичне

планування

уроків української мови у 5 класі

2 год/тиждень

за модельною навчальною програмою «Українська мова»

для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти

для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку

(авт. Пономаренко Н. В., Тороп К. С., Ярмола Н. А.)

на 2023-2024 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                  ІІ семестр

 

 

Тема

Дата

Примітки

 

                             Частини мови

 

 

33

Іменник.  Загальне поняття про іменник.

15.01

 

34

Іменники, що означають назви істот і неістот

17.01

 

35

Власні й загальні іменники

22.01

 

36

Велика літера у власних іменниках. Вживання великої букви у власних іменниках (на письмі)

24.01

 

37

РМ 7. Складання тексту з поданих частин, зачину і основної частини;

29.01

 

38

Число іменників. Правильне вживання у мовленні іменників у однині чи у множині

31.01

 

39

Рід іменників

05.02

 

40

РМ 8 Аудіювання. Читання,  прослуховування запропонованого учителем тексту

07.02

 

41

Відмінки іменників

12.02

 

42

РМ 9 Говоріння.  Відтворення готового тексту

14.02

 

43

Відмінювання  іменників за відмінками (практично)

19.02

 

44

Відмінювання  іменників за відмінками (практично)

21.02

 

45

Відмінювання  іменників за відмінками (практично)

26.02

 

46

Вживання у мовленні іменників у різних відмінках

28.02

 

47

Вживання у мовленні іменників у різних відмінках

04.03

 

48

РМ 10 Тема з розвитку мовлення: «В аптеці»

06.03

 

49

Вживання у мовленні іменників у різних відмінках

11.03

 

50

Діагностувальна робота №4

13.03

 

 

                                       Речення

 

 

51

 Головні члени речення – підмет і присудок.

18.03

 

52

РМ 11. Діалог. Створення діалогу відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов`язаної із життєвим досвідом учнів: «У магазині».

20.03

 

53

Головні члени речення – підмет і присудок.

01.04

 

54

Другорядні члени речення ( практично), без вживання термінології.

03.04

 

55

РМ 12. Вживання слів ввічливості під час різних ситуацій спілкування.

08.04

 

56

Другорядні члени речення ( практично), без вживання термінології.

10.04

 

57

Другорядні члени речення ( практично), без вживання термінології.

15.04

 

58

Другорядні члени речення ( практично), без вживання термінології.

17.04

 

59

РМ 13. Побудова речень за даними словами (підметом, присудком, другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, серії сюжетних малюнків, предметів.

22.04

 

60

РМ 14. Побудова речень за даними словами (підметом, присудком, другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, серії сюжетних малюнків, предметів. 

24.04

 

61

Діагностувальна робота №5

29.04

 

62

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки у кінці речень.

01.05

 

63

Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки у кінці речень.

06.05

 

64

Уміння інтонувати розповідні, питальні та окличні речення.

08.05

 

65

РМ 15. Складання різних за метою висловлювання речень на дану тему.

13.05

 

66

РМ 16. Складання різних за метою висловлювання речень на дану тему.

15.05

 

67

Уміння інтонувати розповідні, питальні та окличні речення.

20.05

 

68

 Діагностувальна робота №6

22.05

 

69

Повторення вивченого протягом року.

27.05

 

70

Повторення вивченого протягом року.

29.05

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
25 січня
Переглядів
511
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку