Календарно-тематичне
планування
уроків української мови у 5 класі
2 год/тиждень
за модельною навчальною програмою «Українська мова»
для 5-6 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти
для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку
(авт. Пономаренко Н. В., Тороп К. С., Ярмола Н. А.)
на 2023-2024 н.р.
|
ІІ семестр |
|
|
||||
№ |
Тема |
Дата |
Примітки |
||||
|
Частини мови |
|
|
||||
33 |
Іменник. Загальне поняття про іменник. |
15.01 |
|
||||
34 |
Іменники, що означають назви істот і неістот |
17.01 |
|
||||
35 |
Власні й загальні іменники |
22.01 |
|
||||
36 |
Велика літера у власних іменниках. Вживання великої букви у власних іменниках (на письмі) |
24.01 |
|
||||
37 |
РМ 7. Складання тексту з поданих частин, зачину і основної частини; |
29.01 |
|
||||
38 |
Число іменників. Правильне вживання у мовленні іменників у однині чи у множині |
31.01 |
|
||||
39 |
Рід іменників |
05.02 |
|
||||
40 |
РМ 8 Аудіювання. Читання, прослуховування запропонованого учителем тексту |
07.02 |
|
||||
41 |
Відмінки іменників |
12.02 |
|
||||
42 |
РМ 9 Говоріння. Відтворення готового тексту |
14.02 |
|
||||
43 |
Відмінювання іменників за відмінками (практично) |
19.02 |
|
||||
44 |
Відмінювання іменників за відмінками (практично) |
21.02 |
|
||||
45 |
Відмінювання іменників за відмінками (практично) |
26.02 |
|
||||
46 |
Вживання у мовленні іменників у різних відмінках |
28.02 |
|
||||
47 |
Вживання у мовленні іменників у різних відмінках |
04.03 |
|
||||
48 |
РМ 10 Тема з розвитку мовлення: «В аптеці» |
06.03 |
|
||||
49 |
Вживання у мовленні іменників у різних відмінках |
11.03 |
|
||||
50 |
Діагностувальна робота №4 |
13.03 |
|
||||
|
Речення |
|
|
||||
51 |
Головні члени речення – підмет і присудок. |
18.03 |
|
||||
52 |
РМ 11. Діалог. Створення діалогу відповідно до запропонованої ситуації спілкування, пов`язаної із життєвим досвідом учнів: «У магазині». |
20.03 |
|
||||
53 |
Головні члени речення – підмет і присудок. |
01.04 |
|
||||
54 |
Другорядні члени речення ( практично), без вживання термінології. |
03.04 |
|
||||
55 |
РМ 12. Вживання слів ввічливості під час різних ситуацій спілкування. |
08.04 |
|
||||
56 |
Другорядні члени речення ( практично), без вживання термінології. |
10.04 |
|
||||
57 |
Другорядні члени речення ( практично), без вживання термінології. |
15.04 |
|
||||
58 |
Другорядні члени речення ( практично), без вживання термінології. |
17.04 |
|
||||
59 |
РМ 13. Побудова речень за даними словами (підметом, присудком, другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, серії сюжетних малюнків, предметів. |
22.04 |
|
||||
60 |
РМ 14. Побудова речень за даними словами (підметом, присудком, другорядними членами речення) з використанням ілюстрацій, серії сюжетних малюнків, предметів. |
24.04 |
|
||||
61 |
Діагностувальна робота №5 |
29.04 |
|
||||
62 |
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки у кінці речень. |
01.05 |
|
||||
63 |
Види речень за метою висловлювання: розповідні, питальні, окличні. Розділові знаки у кінці речень. |
06.05 |
|
||||
64 |
Уміння інтонувати розповідні, питальні та окличні речення. |
08.05 |
|
||||
65 |
РМ 15. Складання різних за метою висловлювання речень на дану тему. |
13.05 |
|
||||
66 |
РМ 16. Складання різних за метою висловлювання речень на дану тему. |
15.05 |
|
||||
67 |
Уміння інтонувати розповідні, питальні та окличні речення. |
20.05 |
|
||||
68 |
Діагностувальна робота №6 |
22.05 |
|
||||
69 |
Повторення вивченого протягом року. |
27.05 |
|
||||
70 |
Повторення вивченого протягом року. |
29.05 |
|
||||