Контрольна робота з теми "Будова слова.Орфографія" передбачає виконання тестових завдань різного ступеню складності.
Контрольна робота № 3
Українська мова
5 клас
Будова слова. Орфографія
І варіант
А основа слова;
Б закінчення слова;
В префікс;
Г суфікс.
А змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
Б частина слова без закінчення;
В головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;
Г значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні і стоїть перед коренем.
А різні форми одного слова;
Б спільнокореневі слова;
В синоніми;
Г омоніми.
А носити, принести, безносий, занесений;
Б водити, приводити, вода, заводний;
В школа, шкільний, школяр;
Г в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
А чужина-батьківщина;
Б совісний-безсовісний;
В юність-старість;
Г чистосердечність-лицемірство.
А основа слова;
Б корінь слова;
В закінчення слова;
Г префікс і суфікс.
А змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
Б частина слова без закінчення;
В головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;
Г значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні.
А різні форми одного слова;
Б спільнокореневі слова;
В синоніми;
Г омоніми.
А чужина-батьківщина;
Б честь-безчестя;
В юність-старість;
Г чистосердечність-лицемірство.
А збільшеної ознаки;
Б наближення або приєднання;
В пестливості або зменшеності;
Г збільшеності або згрубілості.
..казати, ..питати, ..тиснути, ..фотографувати, ..хопити, ..берегти, ..шити, ..сихатися, ..турбований, ..різати, ..ліпити, ..ходити.
Пр..гнати, пр..красний, пр..чудове, пр..дивний,пр..звище, пр..крити, пр..милий, пр..тихі, пр..трусити, пр..тяжкий, пр..колисати.пр..линути.
Контрольна робота № 3
Українська мова
5 клас
Будова слова. Орфографія
І І варіант
А різні форми одного слова;
Б спільнокореневі слова;
В синоніми;
Г омоніми.
А чужина-батьківщина;
Б честь-безчестя;
В юність-старість;
Г чистосердечність-лицемірство.
А збільшеної ознаки;
Б наближення або приєднання;
В пестливості або зменшеності;
Г збільшеності або згрубілості.
4.(0, 5 б.)Лексичне значення слова містить:
А основа слова;
Б закінчення слова;
В префікс;
Г суфікс.
5.(0,5 б.)Префікс слова- це…
А змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
Б частина слова без закінчення;
В головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;
Г значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні і стоїть перед коренем.
6.(0,5 б.)Слова совість -совісний це:
А різні форми одного слова;
Б спільнокореневі слова;
В синоніми;
Г омоніми.
7.(0,5 б.) Позначте рядок , у якому всі слова -спільнокореневі:
А носити, принести, безносий, занесений;
Б водити, приводити, вода, заводний;
В школа, шкільний, школяр;
Г в’язкий, прив’язнути, без’язикий, в’язати.
8.(0,5 б.) Граматичне значення слова містить :
А основа слова;
Б корінь слова;
В закінчення слова;
Г префікс і суфікс.
9.(0,5 б.) Корінь слова-це
А змінна значуща частина слова, що виражає його граматичне значення;
Б частина слова без закінчення;
В головна значуща частина слова, що містить спільне значення споріднених слів;
Г значуща частина слова, що служить для творення слів з новим лексичним значенням або новим відтінком у значенні.
10. (0,5 б.) Префікс с- пишеться перед такими приголосними:
А к,т,щ,ф,х;
Б к,п,т,ф,х;
В к,п,т,ф,д;
Г к,п,ф,р,т.
11. (3,5 б.)Переписати, вставляючи пропущені літери. Позначити орфограму (визначити префікс) «літери з-с у префіксі з-(с-)».
..писати, ..малювати, ..фотографувати, ..ліпити, ..мити, ..платити, ..ходити, ..пекти, ..ховати, ..різати, ..ловити, ..чистити.
12.(3, 5 б.) Переписати ,вставляючи пропущені літери. Позначити орфограму (визначити перефікс) «літери е-и у префіксах пре-, при-».
Пр..летіли, пр..нести, пр..довгий, пр..смерок,пр..шити,пр..добрий, пр..великий, пр..морський, пр..чарувати,пр..крити, пр..вітати, пр..звище.