Контрольна робота № 10 Числівник
Тестові завдання
Варіант І
Завдання 1-3 мають по чотири варіанти відповідей, із яких ОДНА правильна.
1. Укажіть рядок, у якому усі слова - числівники
А. Три, третій, тридцять, триста;
Б. Двоє, другий, двічі, дванадцять;
В. Десять, десятеро, десятка, десятий;
Г. П'ятдесятий, п'ятдесят, п'ятдесятиріччя, п'ятнадцятий.
2. Позначте рядок, у якому всі числівники є кількісними.
А. Трьохтисячний, сьомому, три тисячі.
Б. Сто один, декілька, одна друга.
В. П’ятим, сімдесятьма, тричі.
Г. Чотирма, п’яти, четвертого.
3. У якому рядку усі числівники складні?
А. Дві тисячі, стонадцять, тисяча.
Б. Одинадцять, триста, півтора.
В. Трійко, чимало, тридцятеро.
Г. Сорок шість, два мільйони, одна четверта.
Середній рівень
Завдання 4-6 мають шість варіантів відповідей, із яких три правильних.
4. Позначте рядки, у яких числівник на означення часу записано правильно.
А. Чверть на другу.
Б. Без трьох хвилин перша.
В. Десята година двадцять чотири хвилини.
Г. Пів шостої.
Д. В третій годині десять хвилин.
Е. За двадцять хвилин одинадцята.
5. Позначте рядки, у яких словосполучення утворені правильно.
А. Півтора дня. Г. Двох селянів.
Б. Четверо друзів. Д. Семи зошитів.
В. Пꞌять кілограм. Е.Четверо апельсинів.
6. У якому рядку усі числівники записано правильно?
А. П'ятиста шестидесяти, дев’яносто чотирьох, двомастами трьома.
Б. Шістдесятьма чотирьма, однією цілою трьома десятими, дві тисячі чотирнадцятого.
В. Вісьмома, ста сорока, сорока двома.
Г. Чотирнадцятьох, двадцятьома сімома, однієї тисячі п’ятидесяти.
Д. Тридцятьом шістьом, однієї тисячі двохсот шістдесяти шести, дев'ятнадцятьом.
Е. Шістдесятьма чотирьма, однією цілою трьома десятими, дві тисячі чотирнадцятого.
Достатній рівень
7. Установіть відповідність між числівниками та їхніми відмінками.
1. Вісімдесятьма вісьма. А. Називний відмінок
2. Девꞌяноста трьом. Б. Родовий відмінок.
3. Чотирьохсот двох. В. Давальний відмінок.
4. Двохстах шістдесяти сімох. Г. Орудний відмінок.
Д. Місцевий відмінок.
8. Провідміняйте числівники 940, 1037 -й.
Високий рівень
9. Скласти зв’язну розповідь про свій клас, використовуючи різні за будовою числівники. У розповіді зазначити: скільки школярів у вашому класі, як вони навчаються, скільки хлопчиків та дівчаток, о котрій годині ви приходите до школи, о котрій — повертаєтеся додому тощо.