У матеріалі пропонуються завдання для контрольної роботи у 6 класі у двох варіантах із теми "Числівник" (5 завдань відкритої форми , 2 завдання закритої форми і 1 завдання творчого характеру).
Контрольна робота ЧИСЛІВНИК 6 клас Варіант 1 1. Що означають порядкові числівники? а) Ознаку предмета; б) порядок предметів при лічбі; в) кількість предметів при лічбі ; г) порядок розташування предметів.
2. На які питання відповідають числівники? а) Скільки? котрий?; б) чий? чия? чиє?; в) який? яка? яке? г) хто? що? скільки?
3. У якому рядку всі числівники — порядкові? а) Двоє, троє, четверо, п’ятеро, десятеро; б) одна десята, п’ятдесят, п’ятсот, дев’ять, шістдесят сім; в) третій, сотий, тридцять перший, один, сорок другий; г) другий, сорок третій, дев’яностий, двісті тридцять сьомий, шостий.
4. У якому рядку всі числівники прості за будовою? а) Двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п’ятдесят вісім, дев’яносто один; б) один, два, три, чотири, десять; в) сто три, п’ятсот вісім, п’ятдесят чотири, шістсот два, двісті п’ять; г) два, чотири, одинадцять, двадцять, три.
5. У якому рядку всі кількісні числівники вжито в орудному відмінку? а) Двома, одним, трьома, чотирма, п’ятьма; б) одного, двох, трьох, чотирьох, п’ятьох; в) однієї, п’яти, шести, шістьох, семи; г) шістьма, двома, один, десятьма.
6. Зробити морфологічний розбір числівника, ужитого в реченні Один баранець пасе тисячу овець (Нар. творчість).
7. Запишіть словами кількісні числівники.
12, 17, 50, 61, 137.
8. Скласти зв’язну розповідь про свій клас, використовуючи різні за будовою числівники. У розповіді зазначити: скільки школярів у вашому класі, як вони навчаються, скільки хлопчиків та дівчаток, о котрій годині ви приходите до школи, о котрій — повертаєтеся додому тощо.
Контрольна робота ЧИСЛІВНИК 6 клас Варіант 2 1. Що означають кількісні числівники? а) Дію предмета; б) кількість предметів; в) порядок предметів при лічбі; г) кількість ознак предмета.
2. Який порядковий числівник відмінюється як прикметник м’якої групи? а) Другий; б) восьмий; в) третій; г) шість.
3. У якому рядку всі числівники — кількісні? а) Сотий, тисячний, мільйонний, мільярдний, десятий; б) сто, тисяча, мільйон, мільярд, десять; в) двохсотий, трьохсотий, чотирьохсотий, п’ятисотий, семисотий; г) двісті, вісім, чотирьохсотий, тисяча, мільйон.
4. У якому рядку не всі слова — числівники? а) Один, тридцять, дві десятих, п’ятий, дванадцять; б) одиниця, десятка, більший, багато, кілька; в) трьохсотий, двадцятий, сімнадцятий, третій, другий; г) десять, сто тридцять шість, одинадцять, дві.
5. У якому рядку всі порядкові числівники вжито в орудному відмінку? а) Першого, другого, третього, четвертого, п’ятого; б) першим, другим, п’ятим, третім, четвертим; в) першому, другому, третьому, четвертому, п’ятому; г) десятим, восьмим, сто, тисячею, двома.
6. Зробити морфологічний розбір числівника, ужитого в реченні Сімсот соколят на одній подушці сплять (Нар. творчість).
7. Запишіть словами кількісні числівники – цілі числа.
4, 60, 19, 52, 180
8. Скласти зв’язне висловлювання про свій робочий або вихідний день, використовуючи різні за значенням і за будовою числівники.