Контрольна робота "Числівник"

Про матеріал

У матеріалі пропонуються завдання для контрольної роботи у 6 класі у двох варіантах із теми "Числівник" (5 завдань відкритої форми , 2 завдання закритої форми і 1 завдання творчого характеру).

Перегляд файлу

Контрольна робота  ЧИСЛІВНИК  6 клас                                                                                                                           Варіант 1                                                                                                                                                                                          1. Що означають порядкові числівники?                                                                                                                                                        а) Ознаку предмета;                                                                                                                                                                      б) порядок предметів при лічбі;                                                                                                                                                 в) кількість предметів при лічбі ;                                                                                                                                                    г) порядок розташування предметів.

2. На які питання відповідають числівники?                                                                                                                   а) Скільки?  котрий?;                                                                                                                                                              б) чий? чия? чиє?;                                                                                                                                                                                               в) який? яка? яке?                                                                                                                                                                            г) хто? що? скільки?

3. У якому рядку всі числівники — порядкові?                                                                                                                       а) Двоє, троє, четверо, п’ятеро, десятеро;                                                                                                                          б) одна десята, п’ятдесят, п’ятсот, дев’ять, шістдесят сім;                                                                                                            в) третій, сотий, тридцять перший, один, сорок другий;                                                                                                          г) другий, сорок третій, дев’яностий, двісті тридцять сьомий, шостий.

4. У якому рядку всі числівники прості за будовою?                                                                                                       а) Двадцять сім, тридцять сім, сорок два, п’ятдесят вісім, дев’яносто один;                                                                          б) один, два, три, чотири, десять;                                                                                                                                          в) сто три, п’ятсот вісім, п’ятдесят чотири, шістсот два, двісті п’ять;                                                                                      г) два, чотири, одинадцять, двадцять, три.

5. У якому рядку всі кількісні числівники вжито в орудному відмінку?                                                                                         а) Двома, одним, трьома, чотирма, п’ятьма;                                                                                                                         б) одного, двох, трьох, чотирьох, п’ятьох;                                                                                                                                        в) однієї, п’яти, шести, шістьох, семи;                                                                                                                                                   г) шістьма, двома, один, десятьма.             

6. Зробити морфологічний розбір числівника, ужитого в реченні   Один баранець пасе тисячу овець (Нар. творчість).

7. Запишіть словами кількісні числівники.

 12, 17, 50, 61, 137.

8. Скласти зв’язну розповідь про свій клас, використовуючи різні за будовою числівники. У розповіді зазначити: скільки школярів у вашому класі, як вони навчаються, скільки хлопчиків та дівчаток, о котрій годині ви приходите до школи, о котрій — повертаєтеся додому тощо.

 

 

 

 

Контрольна робота  ЧИСЛІВНИК  6 клас                                                                                                                           Варіант 2                                                                                                                                                                                        1. Що означають кількісні числівники?                                                                                                                                     а) Дію предмета;                                                                                                                                                                        б) кількість предметів;                                                                                                                                                              в) порядок предметів при лічбі;                                                                                                                                                                   г) кількість ознак предмета.

2. Який порядковий числівник відмінюється як прикметник м’якої групи?                                                                          а) Другий;    б) восьмий;    в) третій;      г) шість.

3. У якому рядку всі числівники — кількісні?                                                                                                                          а) Сотий, тисячний, мільйонний, мільярдний, десятий;                                                                                                                 б) сто, тисяча, мільйон, мільярд, десять;                                                                                                                                                     в) двохсотий, трьохсотий, чотирьохсотий, п’ятисотий, семисотий;                                                                                 г) двісті, вісім, чотирьохсотий, тисяча, мільйон.

4. У якому рядку не всі слова — числівники?                                                                                                                         а) Один, тридцять, дві десятих, п’ятий, дванадцять;                                                                                                               б) одиниця, десятка, більший, багато, кілька;                                                                                                                           в) трьохсотий, двадцятий, сімнадцятий, третій, другий;                                                                                                               г) десять, сто тридцять шість, одинадцять, дві.

5. У якому рядку всі порядкові числівники вжито в орудному відмінку?                                                                               а) Першого, другого, третього, четвертого, п’ятого;                                                                                                        б) першим, другим, п’ятим, третім, четвертим;                                                                                                                 в) першому, другому, третьому, четвертому, п’ятому;                                                                                                               г) десятим, восьмим, сто, тисячею, двома.

6. Зробити морфологічний розбір числівника, ужитого в реченні   Сімсот соколят на одній подушці сплять (Нар. творчість).

7. Запишіть словами кількісні числівники – цілі числа.

4,    60,      19,      52,      180

8. Скласти зв’язне висловлювання про свій робочий або вихідний день, використовуючи різні за значенням і за будовою числівники.

 

 

 

docx
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
4914
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку