Контрольна робота: читання мовчки

Про матеріал
Контрольна робота складена відповідно до норм оцінювання знань та вмінь учнів 4 класів з предмету "Літературне читання".
Перегляд файлу

Літературне читання                                                                                            Клас: 4-__

Дата: _________________                ____________________________________________

Читання мовчки (письмово)
1. Прочитай текст.
                                                         Коник і Сонечко
     Повзла Мурашка поміж трави. Повзе – то хай собі повзе, яке кому діло до маленької Мурашки.
     А вона дивиться собі під ніжки:  гляди, щось удасться знайти та з собою прихопити. Бо які ото не маленькі мурашки, а й вони діточок своїх самі вигодовують та виховують.
    Коли це бачить Мурашка – тінь від стеблини якась незвична, широка надто. Підвела вона голову: якесь звірятко сидить на стеблі, дивиться зверху на неї.
— Ти хто ? – запитала Мурашка.
— Коник, - відповіло їй звіря.
— Дивно, - подумала собі Мурашка. – Невже коні такі малі?
    Раніше вона чула, що коні дуже-дуже великі, немов гора, і страшенно сильні. А цей ось – зовсім маленький.
— А ти іржати вмієш ? – недовірливо запитала Мурашка.
— Аякже, вмію. От послухай !
І Коник засюрчав тоненьким голоском :
— Црі –црі-црі-і-і !
На ту хвилинку якраз нагодилося Сонечко.
— Ха-ха, - засміялося воно. – Хіба Коні так іржуть ?
— А як же ? – розгубився Коник.
— Я Сонечко, і не вмію іржати, але у справжніх коней голос дужий. І ходять вони по землі, а не лазять по стеблині.
— Так і ти ж не сяєш, як справжнє сонце, проте звешся Сонечком.
— Але я таке ж червоне, як і те, що світить згори.
— А я – зелений, - гордо заявив Коник .
— Ото ж бо  воно, що зелений. Справжні коні ніколи не бувають зеленими.
    Сперечаючись, вони навіть забули про Мурашку, яка не втручалась у їхню розмову.
— А справжні сонця ? – не здавався Коник. – Хіба вони такі маленькі  та ще й  до того ж із цяточками?
— Так я ж не сонце, а Сонечко. Зате літаю, як справжнє.
— І я не кінь, а Коник. Як справжній кінь я тільки вмію … - почав було Коник і не договорив, бо раптом почався дощ.

      Доки злива вщухла, Коник уже й забув, про що вони говорили з Сонечком. Він вибрався зі своєї схованки і тут побачив Мурашку, яка бігала вздовж струмочка, шукаючи в ньому броду. Вона, виявляється, поспішала додому, але струмок після дощу розлився і перерізав  їй дорогу.
      Коник почухав лапкою за вухом і враз придумав, що треба робити.
— Сідай на мене, - сказав він Мурашці, - та тримайся міцніше. – Посадивши Мурашку на спину, він напружився і – скік через потічок та й опинився на тому березі.    
— Ось тепер я бачу, що ти справжній Коник-стрибунець, - гукнуло навздогін Сонечко, вилізши з-під кульбабки. Але Коник уже того не почув, він був далеко.
                                                                                                                                    В. Моруга

Спосіб читання ________

Темп читання _________
Вибери правильну відповідь.
1. Для чого Мурашка дивилася собі під ніжки, коли повзла поміж трави?
А бо вона боялася впасти
Б може щось удасться знайти та прихопити
В шукала загублених діток

2. Що здивувало Мурашку, коли вона побачила Коника ?
А що він був дуже красивий
Б що він не захотів з не розмовляти
В що він був дуже маленький

3. Хто втрутився  у розмову Мурашки та Коника ?
А Сонечко
Б Метелик
В Павучок

4. Як Коник допоміг Мурашці ?
А пригнув травичку і Мурашка по ній перелізла на протилежний бік
Б дав їй слушну пораду
В посадив собі на спину, напружився і перескочив через потічок.
5. Випиши з тексту речення, в яких йдеться про те, що здивувало Мурашку.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Віднови послідовність пунктів плану відповідно до змісту твору, вписуючи цифри в порожні місця.

___ Знайомство з Коником.

___ Раптом почався дощ.

___ Бідна Мурашка біля струмка.

___ Суперечка із Сонечком.

___ Справжній Коник – стрибунець.

___ Повзла Мурашка поміж трави.

 

Загальна оцінка______

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Варварук Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
кругляк надія
Додано
13 березня 2019
Переглядів
2103
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку