Контрольна робота для 5 класу "Словосполучення. Речення. Головні та другорядні члени речення"

Про матеріал

Контрольна робота відповідає вимогам оновленої програми з української мови.

Тестові та практичні завдання, подані в роботі, допоможуть учителеві перевірити знання учнів з теми

"Словосполучення. Речення. Головні та другорядні члени речення".

Перегляд файлу

5 клас.                Контрольна робота

Словосполучення. Речення. Головні та другорядні члени речення

 

Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                 (5балів)          

1.У якому рядку подано тільки словосполучення?

   а) зелене жито,  відповідати правильно;

   б) дівчина вишиває, прибирати хату;

   в)  кольорові сни,  у мріях;

   г)  малеча грається, різнобарвна осінь.

2. Неправильно визначено головне слово в словосполученнях рядка

   (головне слово підкреслено): 

   а) чарівна  мелодія,   зоряне намисто;

   б) колискова  пісня,     служити вірно;

   в) синє небо,     читати  вголос;

   г) кароока  дівчина, сміливий юнак.

3.  Укажіть рядок, у якому словосполучення поєднуються тільки за змістом:

   а) рання осінь, блакить неба;

   б) щасливе дитинство,  хист до малювання;

   в) читати вголос,  шапка набакир;

   г) весела пісенька, іти швидко.

4. Вкажіть рядок, у якому подано правильний розбір словосполучення:

   а) улюблена пісня  - словосполучення, просте, іменникове, прийменникове,

      узгодження;

   б) писати каліграфічно - словосполучення, просте, дієслівне, прийменникове,

      прилягання;

   в) грати на кобзі - словосполучення, просте, дієслівне, прийменникове,

      керування;

   г) веселе каченя - словосполучення, просте, прикметникове, безприйменникове,

      узгодження.

5.  Вкажіть рядок, у якому подано  односкладне речення:

   а) Гуляє осінь у садах.

   б)  Ріки  – очі природи.

   в)  Лине хмарка кучерява в небі голубім.

   г)  Люблю пісні мойого краю.

6. Вкажіть речення, у якому є всі другорядні члени.

а) Озвався співом день грядущий.

б) Під маминим вікном горить калина…

в) Верхівки сосен у лісі були облиті сонячним багрянцем.

г) Розлилися круті бережечки.

7. Присудок – це

 а) головний член речення, який означає предмет і відповідає на питання хто? що?

 б) головний член речення, який означає дію предмета і відповідає на питання:

     що робить підмет? що з ним робиться? хто або що він є? який він є?

в) другорядний член речення, який означає предмет і відповідає  на питання

    непрямих відмінків.

г) головний член речення, який означає предмет і відповідає на питання 

    що робити ? що зробити?

8. Другорядний член речення, який вказує на ознаку предмета і відповідає на

    питання  який? чий? котрий? -

а) обставина;      б) означення;        в) додаток;    г) підмет.

9. За наявністю головних членів речення  поділяються на:

а) односкладні і двоскладні;           б)поширені і непоширені;

в) прості і складні;                           г) повні і неповні.

10.  Складним є речення:

а)  Зацвіли  вишні і сливи, абрикоси і персики.

б) Дерево не може жити без коріння, а людина – без роду.

в) Як тебе не любити, Києве мій.

г) Люби, шануй  чарівне наше слово.

 

Завдання на встановлення відповідності                                           (2бали) 11.Встановіть відповідність між поданими реченнями та їх видами

 

Види речень

Речення

1. Розповідне, неокличне           

а) Любіть своє чарівне місто.

2. Питальне , окличне                

б) Стоїть на чатах дідуган-маяк

3. Спонукальне, неокличне       

в) Хто знає, як вночі дельфіни сплять?!

4. Спонукальне,      окличне      

г) Любіть красу своєї мови!

5.  Розповідне, окличне

 

 

12.  Зробіть  синтаксичний розбір речення:                                         (2бали)                    

     Не забувай  про отчий свій поріг!

 

13. Зробіть синтаксичний розбір  словосполучення  рідна мова         (1бал)

 

14. Поширте речення.                                                                              (2бали)                                  

 Мова милозвучна.   Лунає  пісня.  

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Лапацька Галина Тимофіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. маше4ка маша
    Где можно найти такой же сайт только с правильными ответами скажите пожалуйста
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
17 березня 2018
Переглядів
41719
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку