Завдання 1. Записати речення, визначити у кожному підмет та присудок.
Яскраво світить весняне сонечко. Дівчинка прийшла до школи вчитися. Навесні птахи повертаються із вирію. Сергій з Олегом грають у футбол.
Завдання 2. Переписати речення, підкреслити у них граматичну основу, визначити додаток; надписати над додатком ним питання відмінок, у якому він ужитий.
З лісу було чути спів солов'я. Мені наснився прекрасний сон. Улітку я відпочиваю із друзями на озері. Мама приготувала смачну вечерю.
Завдання 3. Переписати речення, підкреслити у них граматичну основу та другорядні члени речення.
Прийшла весна. Учні п'ятого класу вибігли на вулицю. Там вони побачили свою учительку. Вона ішла до школи із гарним букетом у руках. «Що це у вас?» - запитала Улянка. Проте Ірина Андріївна лише ніжно усміхнулась. Це був оберемок котиків. Всі раділи приходу весни.
Завдання 4. Із поданих слів складіть речення, які уведіть у текст-опис на тему «Весна-чарівниця»
Весна-чарівниця, заворожує, аромати, пахощі, подих тепла, радіють, зеленіє, птахи, вирій, казка, захоплення.
Картки 5 клас. Головні та другорядні члени речення.
Завдання 1. Записати речення, визначити у кожному підмет та присудок.
Яскраво світить весняне сонечко. Дівчинка прийшла до школи вчитися. Навесні птахи повертаються із вирію. Сергій з Олегом грають у футбол.
Завдання 2. Переписати речення, підкреслити у них граматичну основу, визначити додаток; надписати над додатком ним питання відмінок, у якому він ужитий.
З лісу було чути спів солов’я. Мені наснився прекрасний сон. Улітку я відпочиваю із друзями на озері. Мама приготувала смачну вечерю.
Завдання 3. Переписати речення, підкреслити у них граматичну основу та другорядні члени речення.
Прийшла весна. Учні п’ятого класу вибігли на вулицю. Там вони побачили свою учительку. Вона ішла до школи із гарним букетом у руках. «Що це у вас?» - запитала Улянка. Проте Ірина Андріївна лише ніжно усміхнулась. Це був оберемок котиків. Всі раділи приходу весни.
Завдання 4. Із поданих слів складіть речення, які уведіть у текст-опис на тему «Весна-чарівниця»
Весна-чарівниця, заворожує, аромати, пахощі, подих тепла, радіють, зеленіє, птахи, вирій, казка, захоплення.
Картки 5 клас. Головні та другорядні члени речення.
Завдання 1. Записати речення, визначити у кожному підмет та присудок.
Яскраво світить весняне сонечко. Дівчинка прийшла до школи вчитися. Навесні птахи повертаються із вирію. Сергій з Олегом грають у футбол.
Завдання 2. Переписати речення, підкреслити у них граматичну основу, визначити додаток; надписати над додатком ним питання відмінок, у якому він ужитий.
З лісу було чути спів солов’я. Мені наснився прекрасний сон. Улітку я відпочиваю із друзями на озері. Мама приготувала смачну вечерю.
Завдання 3. Переписати речення, підкреслити у них граматичну основу та другорядні члени речення.
Прийшла весна. Учні п’ятого класу вибігли на вулицю. Там вони побачили свою учительку. Вона ішла до школи із гарним букетом у руках. «Що це у вас?» - запитала Улянка. Проте Ірина Андріївна лише ніжно усміхнулась. Це був оберемок котиків. Всі раділи приходу весни.
Завдання 4. Із поданих слів складіть речення, які уведіть у текст-опис на тему «Весна-чарівниця»
Весна-чарівниця, заворожує, аромати, пахощі, подих тепла, радіють, зеленіє, птахи, вирій, казка, захоплення.