Контрольна робота для 5 класу Словосполучення.Речення,його граматична основа.Другорядні члени речення.

Про матеріал
Контрольна робота для 5 класу . "Словосполучення. Речення,його граматична основа. Другорядні члени речення".
Перегляд файлу

Контрольна робота    

Словосполучення.  Речення, його граматична основа .

Другорядні члени речення.

1. Словосполучення - це:      

    А стійкі (фразеологічні) словосполучення;  В підмет і присудок;

    Б це кілька слів;        Г  два або більше слів, одне з яких головне, а інше – залежне.

2. Яке з поданих поєднань слів є словосполученням?

    А квіти і трави;           В  незабутня подорож;  

    Б учитель говорить;    Г біля озера.

3. Граматична основа речення – це:  

    А  підмет і додаток;        В підмет і означення; 

    Б присудок і обставина;     Г підмет і присудок. 

4 У реченні Олена уважно розглядала малюнок .Граматичною основою є:

    А розглядала малюнок;          В уважно розглядала;      

    Б  Олена розглядала;              Г малюнок.

5. Двоскладним називається речення, граматична основа якого складається:  

    А тільки з підмета або тільки присудка;      В з підмета і присудка;   

    Б тільки з підмета;                                      Г тільки з присудка.

6. Односкладним є речення ?

    А Сонце вже сховалось за гори .                            В Тане сніг.

    Б Лунала пісня.                                                       Г Не шукай щастя за морем.

7. Установіть відповідність

Речення

(розділові знаки в кінці речення пропущено)

Вид речення за метою висловлювання

1. Де живуть солов'ї

А Розповідне

2.  Посадіть калину в чистім полі  

Б  Питальне

3. Тиша стоїть навкруги

В Спонукальне

8. Випишіть непоширені словосполучення, позначте головне слово у словосполученні.

Вчитися чемно, вивчати історію України, зустрілися в шкільній бібліотеці,

щира людина, піти додому,  йде дощ, перша перемога, сиділа і слухала.

9. Обставина – це:

А головний член речення, що означає предмет і відповідає на питання хто? що?

Б другорядний член речення, що означає ознаки дії і відповідає на питання як? де? куди? звідки? коли?  чому?

В другорядний член речення, що означає ознаку предмета і відповідає на питання який? чий? котрий?

10. Виділене слово є означенням у реченні:

А Ми підішли до будинку з каменю.  В Вітер пісню співає стоголосо.

Б  У гаю весело щебетали пташки.      Г. Людина довго пізнає себе.

11. У якому реченні правильно виділена обставина?

А Летять у далекому вирії гуси.    В  Стомився в дорозі.

Б Повіяв ранковий вітер.               Г Від пісні добрішають люди.

   12. Підкресліть усі члени речення.       

На мальовничих берегах Дніпра розкинувся Київ. Мороз уночі намалював квіти на холодному склі.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Волчанська Марія
    Дякую за завдання.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Негуляй Олеся
Додано
9 лютого 2022
Переглядів
36316
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку