Експрес - зошит з української мови і літератури

Про матеріал
Вивчення української мови в школі передбачає, як відомо, реалізацію основних завдань: 1) дати учням з особливими потребами знання з мови і вміння використовувати їх у практиці; 2) розвивати мислення, творчі вміння й здібності; 3) виховувати національно - свідому особистість.. На сучасному етапі модернізація навчально-виховного процесу покликана сприяти формуванню та розвитку творчої особистості, яка спроможна повноцінно реалізуватися в житті. Для цього їй потрібні певні навички: думати, розуміти сутність речей, аналізувати, осмислювати ідеї, шукати потрібну інформацію, тлумачити її, застосовувати за певних умов. Пошук оригінальних форм, прийомів і засобів навчання запорука формування мислення вчителя. Я пропоную розглянути розробку експрес - зошита до уроку української мови і літератури. Експрес – зошит Зміст відповідає вимогам навчального матеріалу уроку. Користуючись ним, здобувач освіти з особливими потребами може здійснити самооцінку навчальних досягнень. Це реалізується за допомогою рубрик „ Перевір себе”, « Запам’ятай!», « Пригадай!», «Досліди і створи», «Вивчи» теоретичний матеріал викладено доступно, простежено зорієнтованість на співпрацю учня та вчителя. Матеріал легкий для сприйняття, що створює сприятливі умови для самостійної роботи . Часто застосовується метод евристичної бесіди: у процесі викладу матеріалу, перш ніж зробити висновок, звергнння до учнів із запитанням ,стимулюючи їх більш активну роботу. Зміст експрес – зошита забезпечує опанування програмоного матеріалу під керівництвом учителя і забезпечує самостійну роботу здобувача освіти . У експрес – зошиті є елементи пояснення.Наявні схеми, таблиці мають достатньо практичне застосування.
Перегляд файлу

                                                                                                                                                                                                                                                           

 

Дата

 

 

Досліди і створи …

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запам’ятай!

 

 

 

 

1. З’єднайте слово «весна» з відповідними прикметниками, щоб утворилися словосполучення  з вірша.

                                           

 

 

 

                           

 

                             

                                    Весна

 

 

 

 

 

 

 

Словник : весела,  щедра, мила, стокрила, пташині.

 

Речення виражає закінчену думку.

Підметвідповідає на питання хто? або що?.

Підмет означає, про кого або про що говориться в реченні.

Присудок - означає, що говориться про підмет. Присудок  відповідає на питання що робить?

Підмет і присудок – це головні члени речення.

 

Запиши !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прочитай !

 

 

2. Синтаксичний розбір  речення

Прийшла весна весела, щедра, мила.

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

___________________________________________

 

2.1. Заповнення таблиці

 

Іменник

Прикметник

Дієслово

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Прочитай! Прослухай!

Виразно  прочитати  вірш Л.Українки «Стояла я і слухала весну » https://www.youtube.com/watch?v=L8U7cbm970g

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

 

Завдання додому

 

 

 Запам’ятай

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчити вірш напам’ять  Л.Українки «Давня весна», с. 113.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

Іменник - це частина мови, що називає предмет і відповідає на питання хто? що?

Наприклад: квіти, весна, клумба.

Прикметник - це частина мови, що є назвою ознаки предмета і відповідає на питання який? яка? яке? які?

Наприклад: який? - дрібний дощ; яка? - широка річка; яке? - соковите яблуко; які? - високі дерева.

Дієслово - це частина мови, означає дію предмета і відповідає на питання що робить? що робив? що зробив? що буде робити.

Наприклад: дівчинка шиє, дівчинка шила, дівчинка пошила, дівчинка буде шити.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

               

          

 

 

                                         Життя і творчість Л.Українки.

                                        

                                                          «Давня весна» (Уривок)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                  Херсонський  загальноосвітній навчально-виховний комплекс

 

                                                                                                                                                                               Херсонської міської ради

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                    Експрес – зошит

                                                                                                             з української  літератури

 

 

                                                                                                                                                                                             учня       класу

 

                                                                                                                                           ___________________________________________________________

 

                                                                                                                                          

                                                                                                                                           ____________________________________________________________

 

 

                                                    

                                                                                                                                                                                                               Вчитель української мови

                                                                                                                                                                                                               і літератури:      Гармаш Л.М.         

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
11 лютого 2022
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку