Дата
Досліди і створи …
Запам’ятай!
|
1. З’єднайте слово «весна» з відповідними прикметниками, щоб утворилися словосполучення з вірша.
Весна
Словник : весела, щедра, мила, стокрила, пташині.
Речення – виражає закінчену думку. Підмет – відповідає на питання хто? або що?. Підмет означає, про кого або про що говориться в реченні. Присудок - означає, що говориться про підмет. Присудок відповідає на питання що робить? Підмет і присудок – це головні члени речення. |
|
Запиши !
Прочитай !
|
2. Синтаксичний розбір речення Прийшла весна весела, щедра, мила. ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________ ___________________________________________
2.1. Заповнення таблиці
Прочитай! Прослухай! Виразно прочитати вірш Л.Українки «Стояла я і слухала весну » https://www.youtube.com/watch?v=L8U7cbm970g
. |
Завдання додому
Запам’ятай
|
Вивчити вірш напам’ять Л.Українки «Давня весна», с. 113.
Додаток Іменник - це частина мови, що називає предмет і відповідає на питання хто? що? Наприклад: квіти, весна, клумба. Прикметник - це частина мови, що є назвою ознаки предмета і відповідає на питання який? яка? яке? які? Наприклад: який? - дрібний дощ; яка? - широка річка; яке? - соковите яблуко; які? - високі дерева. Дієслово - це частина мови, означає дію предмета і відповідає на питання що робить? що робив? що зробив? що буде робити. Наприклад: дівчинка шиє, дівчинка шила, дівчинка пошила, дівчинка буде шити.
|
Життя і творчість Л.Українки.
«Давня весна» (Уривок)
Херсонський загальноосвітній навчально-виховний комплекс
Херсонської міської ради
Експрес – зошит
з української літератури
учня класу
___________________________________________________________
____________________________________________________________
Вчитель української мови
і літератури: Гармаш Л.М.