14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Контрольна робота для 7 класу "Прислівник як частина мови"

Про матеріал

Контрольна робота для 7 класу "Прислівник як частина мови"

Мета:оцінити рівень навчальних досягнень семикласників з теми «Прислівник як частина мови»; перевірити знання й уміння, необхідні для правильного використання прислівників у мовленні; удосконалити навички розпізнавати мовні явища, встановлювати відповідність між ними, групувати, доповнювати тощо;

Перегляд файлу

1 варіант

1) Укажіть рядок, в якому лише прислівники:

А) Удвох, вночі, два, довго;
Б) вночі, наспіх, вбік, бік;
В) босоніж, насилу, давно, тричі.

2) Прислівник, який означає час дії:

А) вголос;                                 Б) праворуч;
В) напередодні;                      Г) наперекір.

3) Прислівник, який означає мету дії:

А) навмисне;                           Б) влітку;
В) вороже;                               Г) вліво.

4) Прислівник, який у вищому ступені має суфікс  -ш-:

А) ясно;                                     Б) сильно;
В) швидко;                               Г) весело.

5) Перепишіть, позначивши наголос, вставляючи Н або НН:

Священ..о, відмін..о, темн..о, гуман..о, здивован..о.

6) Зробіть синтаксичний розбір речення:

Влітку озеро здалеку манить прохолодою.

7) Перепишіть, розкрийте дужки:

А) Там мене зустріли (по) домашньому.
Б) Відійшли ми зовсім (не) далеко.
В) (Не)веселі, а дуже сумні очі дивились на мене.

8) Розкрийте дужки:

(По) перше, час (від) часу, (з) низу, з роду (віку), (ні) куди.

9.  Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку предмета.
А Діяти наперекір.
Б Поділити надвоє.
В Читання вголос.
Г Повертати наліво.

10. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування (записати утворені прислівники).
А Ніжно, ясно.
Б Довго, вузько.
В Чітко, весело.
Г Швидко, мудро

11. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.

А Занадто.

1 Часу.

Б Угорі.

2 Способу дії.

В Швидко.

3 Мети.

Г Згарячу.

4 Причини.

Д Напоказ.

5 Міри й ступеня дії.

Е Віддавна.

6 Місця.

 

12.  Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.

А Найбільш весело.

1 Вищий ступінь порівняння (проста форма).

Б Веселіше.

2 Вищий ступінь порівняння (складена форма).

В Більш весело.

3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма).

Г Найвеселіше.

4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма).

 


2 варіант

1) У якому рядку всі слова – прислівники?

А) Повільно, вільний, по-друге, щодня;
Б) ліворуч, тепло, десь, щось;
В) довго, пізненько, легше, здуру.

2) Прислівник, який означає місце дії:

А) красиво;                    Б) внизу;
В) зопалу;                      Г) нерухомо.

3) Прислівник, який означає спосіб дії:

А) вночі;                         Б)глибоко;
В) схвильовано;            Г) всюди.

4) Прислівник, який у вищому ступені має суфікс  -іш-:

А) легко;                          Б) тепло;
В) глибоко;                     Г) рідко

5) Перепишіть, позначивши наголос, вставляючи Н або НН:

Активн..о, старан..о, туман..о, сумн..о, несказан..о.

6) Зробіть синтаксичний розбір речення:

Зранку весело гріє весняне сонце.

7) Перепишіть, розкрийте дужки:

А) (Не) порушно стоять дерева, загорнені в сутінь.
Б) (Не) далеко, а зовсім поряд щось забулькотіло.
В) (На) решті почалося літо.

8) Розкрийте дужки:

(По)товариськи, пліч (о) пліч, раз (у) раз, часто (густо), (на)завжди.

9. Визначити рядок, у якому прислівник позначає ознаку стану.
А Сидіти праворуч.
Б Радіти по-батьківськи.
В Вдало дібраний.
Г Бігти швидко.

10. Визначити, у прислівниках якого рядка у процесі творення простої форми вищого ступеня порівняння відбувається чергування (записати утворені прислівники.
А Низько, дорого.
Б Темно, легко.
В Дешево, хитро.
Г Світло, гостро.

11. Установити відповідність між прислівниками та їх розрядами за значенням.

А Наперекір.

1 Часу.

Б Знічев’я.

2 Способу дії.

В Весело.

3 Мети.

Г Щороку.

4 Причини.

Д Праворуч.

5 Міри й ступеня дії.

Е Надто.

6 Місця.

 12. Установити відповідність між прислівниками та ступенями порівняння.

А Найлегше.

Б Менш легко.

В Найменш легко.

Г Легше.

1 Вищий ступінь порівняння (проста форма).

2 Вищий ступінь порівняння (складена форма).

3 Найвищий ступінь порівняння (проста форма).

4 Найвищий ступінь порівняння (складена форма).

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Марчук Галина Іванівна
    Дуже корисний матеріал для підготовки до контрольної роботи. Дякую)
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
25209
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку