Контрольна робота розроблена згідно з методичними рекомендаціями 2017-2018 навчального року, на основі програми Зарубіжна література. 5-9 класи. (Зміни відповідно до наказу № 100 Міністерства освіти і науки України від 6.02.2015 р. та відповідно до наказу № 617 Міністерства освіти і науки України від 3.06.2016 р, оновлення програми відповідно до наказу № 201 Міністерства освіти і науки України від 13.01.2017 р. та наказу №201 від10. 02. 2017 р.:) Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804.
Контрольна робота містить різнорівневі тести, що охоплюють життя та творчість письменників, а також перевіряють знання текстів творів.
І варіант
І рівень, початковий (0,5 бали за кожну правильну відповідь)
1. «Останній дюйм» Джеймса Олдріджа за жанром - це:
А) оповідання; Б) повість;
В) роман; Г) поема.
2. За фахом Бен був:
А) аквалангістом; Б) льотчиком;
В) лікарем; Г) військовим.
3. Що Деві довелося робити самому?
А) Вести літак; Б) готувати їжу;
В) знімати на камеру акул; Г) ремонтувати літак.
4. Чому бухту назвали Акулячою?
А) Була схожа за формою на акулу; Б) в ній було багато акул;
В) в ній жила одна велика акула; Г) тут люди вирощували акул.
5. Хто знав, що Бен із сином на узбережжі Червоного моря?
А) Прикордонники; Б) рідні;
В) ніхто; Г) батькові друзі.
6. Чим закінчується зустріч двох воїнів (за твором Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід»?
А) Битвою; Б) примиренням;
В) втечею одного з воїнів; Г) загибеллю героїв.
ІІ рівень, середній (1 бал за правильну відповідь)
ІІІ рівень, достатній (1,5 бала за правильну відповідь)
ІV рівень, високий (3 бали)
Напишіть листа другові з іншої країні про необхідність миру на Землі (на матеріалі «Балади про Схід і Захід» Р.Кіплінга).
ІІ варіант
І рівень, початковий (0, 5 бали за кожну правильну відповідь)
1.Чому Бен узявся за підводну зйомку (за оповіданням Дж.Олдріджа «Останній дюйм»)?
А) Щоб заробити на життя; Б) щоб змінити професію;
В) йому подобалося плавати під водою; Г) щоб придбати новий дім.
2. Що спитав батько в сина, лежачи на лікарняному ліжку?
А) «Ну як, Деві?.. Ти не боявся?» Б) «Ну як, Деві?.. Здорово було, га?»
В) «Ну як, Деві?.. Ти гарно почуваєшся?» Г) «Ну як Деві?.. Будеш льотчиком?»
3. Бен вирішив, що не варто витрачати час на:
А) заробіток; Б) оволодіння професією;
В) виховання сина; Г) на розваги.
4. Що сталося з батьком Деві?
А) його покусали акули; Б) мало не втопився;
В) заблукав у морі; Г) отримав травму, вдарившись об підводну скелю.
5. Що пропонує Камаль Полковничому сину на знак примирення (за твором Р.Кіплінга «Балада про Схід і Захід»)?
А) Рушницю; Б) власного сина;
В) їжу; Г) дружбу.
6. До чого закликає Р.Кіплінг у «Баладі про Схід і Захід»?
А) До єднання і порозуміння; Б) до війни;
В) до боротьби за рідну землю; Г) до повстання проти тиранії іноземців.
ІІ рівень, середній (1 бал за правильну відповідь)
1. Стисло схарактеризуйте одного з героїв оповідання Дж.Олдріджа «Останній дюйм».
2. Розкрийте художні особливості літературної балади.
3. Яка головна ідея вірша Р.Кіплінга «Якщо…»?
ІІІ рівень, достатній (1,5 бала за правильну відповідь)
ІV рівень, високий (3 бали)
Напишіть розгорнуту відповідь на запитання «Чи важливі мир і дружба для людей?» (на матеріалі «Балади про Схід і Захід» Р.Кіплінга).