Контрольна робота
Тема «Додавання, віднімання раціональних чисел»
І варіант
(А - Є):
Вираз |
Значення |
1) - 0,7 + 1,2 ; |
А) -2,4; |
2) - 6 + (-1,8); |
Б) 0,5; |
3) 1,8 + (- 4,2); |
В) -12,5; |
4) 4 – 8; |
С) -7,8 |
5) -3,3 – 9,2; |
Д) 9; |
6) 0 – (- 9). |
Е) -9; |
|
Є) – 4. |
2. Виконати дії:
1) 8,19 + (-15,6); 2) - + (− ); 3) − 4 + 7 ;
4)– 4,8 – (-14,13); 5) 0 – 7,6 ; 6) 2 – (- 4) .
3. Розв’яжіть рівняння:
1) |Х| + 1 = 6 ; 2) -17 - |Х| = -7 .
4. Знайдіть суму всіх цілих чисел, при яких є правильною нерівність:
- 12 < х < 9,6 .
5. Складіть числовий вираз та обчисліть його значення: від числа 6,4 відняти суму чисел -15,2 і 4,7.
Контрольна робота
Тема «Додавання, віднімання раціональних чисел»
ІІ варіант
1. Установіть відповідність між виразом (1 - 6) та його значенням
(А - Є):
Вираз |
Значення |
1) - 0,5 + 2,4 ; |
А) 5,9; |
2) - 7 + (-3,2); |
Б) -11,6; |
3) 5,6 + (-9,6); |
В) 1,9 |
4) 9 – 13,4; |
С) -10,2; |
5) – 7,1 – 4,5 ; |
Д) – 5; |
6) 0 – (- 5,9). |
Е) - 4; |
|
Є) -4,4. |
2. Виконайте дії:
1) 14,6 + (-6,4); 2) - + (-); 3) - 5+ 4;
4) – 17,9 – (- 10,1); 5) 0 – 13,6 ; 6) 1 – (- 36).
3. Розв’язати рівняння:
1) |х| - 6 = 17; 2) |х + 5| = 2 .
4. Чому дорівнює сума всіх цілих чисел, які більші за - 8,7 , але менші від 6,9?
5. Складіть числовий вираз та обчисліть його значення:
до числа -1,2 додати різницю чисел 2,2 і 3,8.
Контрольна робота
Тема «Додавання, віднімання раціональних чисел»
ІІI варіант
1. Установіть відповідність між виразом (1 - 6) та його значенням (А - Є):
Вираз |
Значення |
1) - 0,8 + 1,2 ; |
А) -0,1; |
2) - 6 + (- 3,6); |
Б) -8,5; |
3) 5 + (-5,1); |
В) -9,6; |
4) 4 – 12,5; |
С) 0,4; |
5) -1,2 – 2,1; |
Д) -3,3; |
6) 0 – (- 5,1). |
Е) 5,1; |
|
Є) -5,1. |
2. Виконайте дії:
1) 12,8 + (- 4,6); 2) - + (- ) ; 3) - 4+ 5;
4) -3,8 – (- 5,7); 5) 0 – 4,7; 6) 2- (- 4).
3. Розв’яжіть рівняння:
1) |х| - 8 = 2 ; 2) |х + 1| = - 4.
4. Знайдіть суму всіх цілих чисел, при яких є правильною нерівність:
-12 < X < 10 .
5. Складіть числовий вираз та обчисліть його значення:
до різниці чисел -1,4 І -2,9 додати суму чисел 3,9 І -8.
Контрольна робота
Тема «Додавання, віднімання раціональних чисел»
ІV варіант
(А - Є):
Вираз |
Значення |
1) -7,6 + 8,9; |
А) 3,9; |
2) -1,1 + (- 4,8) |
Б) -3,9 |
3) 4,3 + (-3,8); |
В) 0,5; |
4) 9,5 – 31,1 ; |
С) – 11,1; |
5) -7,3 -3,8 ; |
Д) - 5,9; |
6) 0 – (- 3,9). |
Е) 1,3; |
|
Є) – 21,6. |
2. Виконайте дії:
1) 11,4 + (- 3,9); 2) - + (- ) ; 3) - 6+ 8;
4) - 4,8 – (- 3,4) ; 5) 0 – 5,9 ; 6) 4 – (- 1) .
3. Розв’яжіть рівняння:
1) |х| - 7 = 19; 2) -8 -|х| = -7.
4. Знайдіть суму всіх цілих чисел, при яких є правильною нерівність:
-7 < X < 5.
5. Складіть числовий вираз та обчисліть його значення:
до різниці чисел -1,4 та 5,8 додати число 7,9 .
Контрольна робота
Тема «Додавання, віднімання раціональних чисел»
V варіант
(А - Є):
Вираз |
Значення |
1) -5,7 + 8,3; |
А) -9; |
2) -3,7 + (-6,1); |
Б) 6,7; |
3) 4,1 + (- 6,5); |
В) -2,6; |
4) 6,9 – 40,1; |
С) – 33,2; |
5) -5,8 – 3,2; |
Д) -2,4; |
6) 0 – (-6,7). |
Е) -9,8; |
|
Є) 2,6. |
2. Виконайте дії:
1) 7,14 + (- 12,4); 2) - + (- ) ; 3) - 6+ 2;
4) -5,3 – (- 18,19) ; 5) 0 – 6,3 ; 6) 3– (-3).
3. Розв’яжіть рівняння:
1) |X|+ 5 = 8; 2) |X + 7| = 4 .
4. Знайдіть суму всіх цілих чисел, при яких є правильною нерівність :
- 20 < X < 19 .
5. Складіть числовий вираз та обчисліть його значення: до числа 2,81 додати суму чисел – 2,78 та – 3,85 .
Контрольна робота
Тема «Додавання, віднімання раціональних чисел»
VІ варіант
(А - Є):
Вираз |
Значення |
1) -3,8 + 6,1; |
А) -2,4; |
2) -2,3 + (-5,2); |
Б) -5,8; |
3) 4,8 + (- 7,2); |
В) 2,3; |
4) 6,9 – 12,7; |
С) 4,7; |
5) -1,7 – 4,3 ; |
Д) -7,5; |
6) 0 – (-4,3). |
Е) 4,3; |
|
Є) -6. |
2. Виконайте дії:
1) 13,8 + (- 5,2) ; 2) - + (- ) ; 3) -2+ 3;
4) – 4,8 – (- 6,4) ; 5) 0 – 2,6 ; 6) 3– (- 2).
3. Розв’яжіть рівняння:
1) |х| + 7 = 9; 2) - 4 - |х| = -11 .
4. Знайдіть суму всіх цілих чисел, при яких є правильною нерівність:
- 34 < X < 36 .
5 Складіть числовий вираз та обчисліть його значення:
до суми чисел 16,23 і – 1,7 додати число -12,41 .