Тема уроку: Контрольна робота «Геометричні переміщення».
Мета: Перевірити, як учні засвоїли вивчену тему і встановити рівень навчальних досягнень.
Варіант 1
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(8; -1) |
(-1; 5) |
(5; -1) |
(2; - 5) |
(-5; 5) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(4; 1) |
(2; 3) |
(1; 4) |
(-1; - 4) |
(-1; 6) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-3; 0) |
(3; 7) |
(3; -7) |
(-3; - 7) |
(0; 7) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
прямокутник |
квадрат |
ромб |
паралелограм |
трапеція |
1 |
Точка (2; -5) у результаті симетрії відносно початку координат переходить в точку |
А |
(-4; -5) |
2 |
Точка (2; -5) у результаті симетрії відносно точки (-1; 1) переходить в точку |
Б |
(2; -4) |
3 |
Точка (2; -5) у результаті симетрії відносно прямої х = -1 переходить в точку |
В |
(-2; 5) |
4 |
Точка (2; -5) у результаті симетрії відносно прямої у = -2 переходить в точку |
Г |
(-4; 7) |
|
|
Д |
(2; 1) |
(х-3)2+ (у-4)2=25, переходить у точку перетину пряміх 2х-у=0 і х+у=3. Складіть формули цього паралельного перенесення.
Варіант 2
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(3; -4) |
(-3; 0) |
(-3; 4) |
(-3; - 4) |
(0; 4) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(4; 1) |
(4;-1) |
(1; 4) |
(-4; - 1) |
(-1; 4) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
(-3; 0) |
(3; 7) |
(3; -7) |
(-3; 7) |
(0; 7) |
А |
Б |
В |
Г |
Д |
прямокутник |
квадрат |
ромб |
паралелограм |
трапеція |
1 |
Точка (-3; 4) у результаті симетрії відносно початку координат переходить в точку |
А |
(5; 3) |
2 |
Точка (-3; 4) у результаті симетрії відносно точки (2; -3) переходить в точку |
Б |
(-3; -2) |
3 |
Точка (-3; 4) у результаті симетрії відносно прямої х = -1 переходить в точку |
В |
(1; 4) |
4 |
Точка (-3; 4) у результаті симетрії відносно прямої у = 1 переходить в точку |
Г |
(3; -4) |
|
|
Д |
(7; -10) |
(х-3)2+ (у-2)2=16, переходить у точку перетину пряміх х +2у=2 і х+у=0. Складіть формули цього паралельного перенесення.