Контрольна робота "Іменник" 6 клас

Про матеріал

Контрольна робота містить 12 тестових завдань та 2 завдання відкритого типу з теми "Іменник". Розрахована для шкіл з російською мовою навчання. Підручник Заболотний О.В.

Перегляд файлу

УРОК № . КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3 З ТЕМИ «ІМЕННИК»

Мета:

  •    навчальна: перевірити знання учнів про іменник;
  •    розвивальна: розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві навички;
  •    виховна: виховувати любов до мови.

Внутрішньопредметні зв'язки: орфографія, пунктуація.

Міжпредметні зв'язки: виконання тестових завдань (формування ключової компетенції).

Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

  1. Мотивація пізнавальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань закритої й відкритої форми. Проведення інструктажу щодо їх виконання.

III. Виконання тестових завдань


1. Продовжити речення: Морфологія — це: (0,5б)

а) словниковий склад мови;
б) розділ науки про мову, що вивчає звукову будову мови;
в) розділ науки про мову, що вивчає слово як частину мови.

2. У якому рядку всі подані слова — іменники? (0,5б)

а) Залізо, віск, проміння, променіти, восковий;
б) рух, бігати, читати, завдання, радість;
в) звертання, синява, сміливість, радість, читання.

3. У якому рядку всі іменники — жіночого роду? (0,5б)

а) Соло, рагу, шасі, депо, таксі;
б) канікули, Суми, Чернівці, столи, друзі;
в) місіс, мадам, леді, путь, Беатріче.

4. У якому рядку всі спільнокореневі слова є іменниками? (0,5б)

а) Два, двійка, двоє, двоїтися, подвійний;
б) овоч, овочерізка, овочесховище, овочівник, овочівництво;
в) свіжий, свіжо, свіжість, свіжина, свіженький.

5. У якому рядку при написанні власних назв допущено помилку? (0,5б)

а) Леся Українка, Тарас Григорович Шевченко, газета Новий день, журнал Дніпро;
б) Академія наук України, журнал «Всесвіт», князь Володимир, Дніпро, Херсон;
в) Україна, Дунай, Чорне море, Будинок народної творчості, фабрика «Киянка».

6. Знайти рядок з іменниками спільного роду (0,5б)

а) Сирота, сіромаха, бідолаха, нікчема,;
б) круча, груша, неволя, земля, душа;
в) вершина, весна, школа, ластівка,

7. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі орудного відмінка однини мають закінчення -ею, (-єю): (0,5б)
а) межа, надія, перемога, робітниця;
б) тиша, площа, непосида, суддя;
в) вельможа, лівша, дружина, левиця;
г) п’ятниця, сестриця, сім’я, теща.

8. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі кличного відмінка мають закінчення -е: (0,5б)
а) Петро, воля, Ілля, Катря;
б) брат, Дніпро, батько, вулиця;
в) площа, осінь, рід, кінь;
г) Київ, вчитель, місяць, ведмідь.

9. Іменники середнього роду типу життя, обличчя, колосся належать до: (0,5б)
а) І відміни;
б) ІІ відміни;
в) ІІІ відміни;
г) ІV відміни;

10. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -а(-я): (0,5б)
а) ясень, студент, млин, танець;
б) пароплав, майданчик, цукор, чай;
в) Київ, іменник, вовк, долар;
г) Луцьк, Кривий Ріг, Конотоп, Зелений Клин.

11. Позначте рядок, у якому всі іменники-власні назви слід писати з великої літери і в лапках: (0,5б)
а) сестра Оленка, пес Йогурт, кінотеатр Веселка;
б) вірш Заповіт, книга Кобзар, журнал Соняшник;
в) цукерки Червоний мак, вулиця Каштанова, казка Котигорошко;
г) місто Чернівці, байка Вовк і Кіт, пісня Цвіте терен.

12. Позначте рядок, у якому подано усі іменники спільного роду: (0,5б)
а) білоручка, дармоїд, гуляка, нездара;
б) сірома, непосида, вереда, плакса;
в) староста, листоноша, нероба, неук.
г) базіка, маля, бідолаха, нечупара.

13. Записати іменники, визначити їх відміну та групу (3б)

Сім’я, ім’я, сонце, весна, Балаклія, радість, коліща, осінь, талант, обнова, ворота, ніжність, острів, кошеня яблуня, акварель.

14. Поставте подані іменники в родовому та орудному відмінку однини (3б)

Домовленість, подорож, цінність, діяльність, свідомість, безліч, мораль, якість, потужність, заборгованість, галузь, промисловість, доповідь, власність, вартість, піч, рентабельність, звітність, верф.


IV. Підсумок уроку

Рефлексія

  •    Які завдання були складними? Чому? З якими завданнями впоралися легко?

V. Домашнє завдання

Індивідуальне завдання з повторення вивченого.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Курбетьева Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 січня 2018
Переглядів
17020
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку