Контрольна робота "Іменник" 6 клас

Про матеріал

Контрольна робота містить 12 тестових завдань та 2 завдання відкритого типу з теми "Іменник". Розрахована для шкіл з російською мовою навчання. Підручник Заболотний О.В.

Перегляд файлу

УРОК № . КОНТРОЛЬНА РОБОТА № 3 З ТЕМИ «ІМЕННИК»

Мета:

  •    навчальна: перевірити знання учнів про іменник;
  •    розвивальна: розвивати вміння школярів виконувати тестові завдання; працювати самостійно; логічне мислення; мовленнєві навички;
  •    виховна: виховувати любов до мови.

Внутрішньопредметні зв'язки: орфографія, пунктуація.

Міжпредметні зв'язки: виконання тестових завдань (формування ключової компетенції).

Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент

  1. Мотивація пізнавальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку.

Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань закритої й відкритої форми. Проведення інструктажу щодо їх виконання.

III. Виконання тестових завдань


1. Продовжити речення: Морфологія — це: (0,5б)

а) словниковий склад мови;
б) розділ науки про мову, що вивчає звукову будову мови;
в) розділ науки про мову, що вивчає слово як частину мови.

2. У якому рядку всі подані слова — іменники? (0,5б)

а) Залізо, віск, проміння, променіти, восковий;
б) рух, бігати, читати, завдання, радість;
в) звертання, синява, сміливість, радість, читання.

3. У якому рядку всі іменники — жіночого роду? (0,5б)

а) Соло, рагу, шасі, депо, таксі;
б) канікули, Суми, Чернівці, столи, друзі;
в) місіс, мадам, леді, путь, Беатріче.

4. У якому рядку всі спільнокореневі слова є іменниками? (0,5б)

а) Два, двійка, двоє, двоїтися, подвійний;
б) овоч, овочерізка, овочесховище, овочівник, овочівництво;
в) свіжий, свіжо, свіжість, свіжина, свіженький.

5. У якому рядку при написанні власних назв допущено помилку? (0,5б)

а) Леся Українка, Тарас Григорович Шевченко, газета Новий день, журнал Дніпро;
б) Академія наук України, журнал «Всесвіт», князь Володимир, Дніпро, Херсон;
в) Україна, Дунай, Чорне море, Будинок народної творчості, фабрика «Киянка».

6. Знайти рядок з іменниками спільного роду (0,5б)

а) Сирота, сіромаха, бідолаха, нікчема,;
б) круча, груша, неволя, земля, душа;
в) вершина, весна, школа, ластівка,

7. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі орудного відмінка однини мають закінчення -ею, (-єю): (0,5б)
а) межа, надія, перемога, робітниця;
б) тиша, площа, непосида, суддя;
в) вельможа, лівша, дружина, левиця;
г) п’ятниця, сестриця, сім’я, теща.

8. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі кличного відмінка мають закінчення -е: (0,5б)
а) Петро, воля, Ілля, Катря;
б) брат, Дніпро, батько, вулиця;
в) площа, осінь, рід, кінь;
г) Київ, вчитель, місяць, ведмідь.

9. Іменники середнього роду типу життя, обличчя, колосся належать до: (0,5б)
а) І відміни;
б) ІІ відміни;
в) ІІІ відміни;
г) ІV відміни;

10. Позначте рядок, у якому всі іменники у формі родового відмінка однини мають закінчення -а(-я): (0,5б)
а) ясень, студент, млин, танець;
б) пароплав, майданчик, цукор, чай;
в) Київ, іменник, вовк, долар;
г) Луцьк, Кривий Ріг, Конотоп, Зелений Клин.

11. Позначте рядок, у якому всі іменники-власні назви слід писати з великої літери і в лапках: (0,5б)
а) сестра Оленка, пес Йогурт, кінотеатр Веселка;
б) вірш Заповіт, книга Кобзар, журнал Соняшник;
в) цукерки Червоний мак, вулиця Каштанова, казка Котигорошко;
г) місто Чернівці, байка Вовк і Кіт, пісня Цвіте терен.

12. Позначте рядок, у якому подано усі іменники спільного роду: (0,5б)
а) білоручка, дармоїд, гуляка, нездара;
б) сірома, непосида, вереда, плакса;
в) староста, листоноша, нероба, неук.
г) базіка, маля, бідолаха, нечупара.

13. Записати іменники, визначити їх відміну та групу (3б)

Сім’я, ім’я, сонце, весна, Балаклія, радість, коліща, осінь, талант, обнова, ворота, ніжність, острів, кошеня яблуня, акварель.

14. Поставте подані іменники в родовому та орудному відмінку однини (3б)

Домовленість, подорож, цінність, діяльність, свідомість, безліч, мораль, якість, потужність, заборгованість, галузь, промисловість, доповідь, власність, вартість, піч, рентабельність, звітність, верф.


IV. Підсумок уроку

Рефлексія

  •    Які завдання були складними? Чому? З якими завданнями впоралися легко?

V. Домашнє завдання

Індивідуальне завдання з повторення вивченого.

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
10 січня
Переглядів
3319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку