14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Контрольна робота. Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник. Тест

Про матеріал
Контрольна робота складена відповідно до вимог чинної програми та підручника. Мета контрольної роботи - перевірка рівня засвоєння учнями навчального матеріалу про самостійні частини мови: іменник, прикметник, числівник, займенник, уміння логічно мислити, міркувати, аналізувати мовні явища.
Перегляд файлу

                   Контрольна робота. Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник. Тест

І варіант

1.У якому рядку записані іменники  дробові числівники?

А тисяча вісімсот чотирнадцять, тисяча десять

Б одна друга, три сьомих, чотири цілих дві десятих

В сімдесят чотири, тисячний, вісімдесят один

2. У якому рядку записані прикметники-епітети?

А Оленчин, Іванків, тітчин, сусідчин, Миколин

Б літній, зимовий, український, ранній, паперовий

В палючий, яблуневоцвітний, сонячний, вітровійний

3. У якому рядку записані всі іменники середнього роду?

А шимпанзе, бароко, снігопад, поезія, радість

Б метро, кімоно, вікно, відео, зерно, завдання

В нероба, забіяка, бідолаха, лівша, базіка

4.Визначте розряд виділених займенників

                               Приклад                                              Розряд за значенням

1.Мені, щоб знали ви, не жаль, моєї долі молодої          А  особовий

2.Лукавий чоловік… неначе всіх і жалує, і любить       Б  присвійний

3.Між тими крутими горами сходила зоря                     В  означальний

4.Нікому не побажаю такої лихої долі                            Г заперечний

                                                                                             Д  вказівний

5.Замініть у словосполученнях виділені слова необхідними займенниками

1. слідуючий засіб                          А самий

2. той же рецепт                              Б такий

3. любий клієнт                               В  всіх

4. дякую всих                                   Г будь-який

                                                           Д всім

6.Визначте групу числівників за будовою

                              Приклад                                         Група за будовою

1.Шістдесят, чотирнадцять, триста, сімдесят            А прості

2. Сто, десять, сорок, тисяча, один                             Б складені

3. Двадцять два, сто чотири, триста сорок сім          В складні

4. Вісімдесят шість, одинадцять, тисяча

7.Визначте групи прикметників за значенням

                              Приклад                                        Група за значенням

1.Київський, європейський, український                А якісні

2.Наталчин, бабусина, товаришів, Ольжин             Б відносні

3.Ніжний, холодний, тихий, яскравий, мудрий      В присвійні

4.Якісний, золотий, вовчий, охтирський

8. У реченні  Я так боялась підлості і бруду! займенник  є

А підметом    Б присудком   В  означенням   Г додатком

9.У реченні  Хтось засміявся якось недоречно  відсутня частина мови  

А   займенник  Б дієслово  В прикметник  Г прислівник

10. Разом треба писати складні прикметники:

А чорно/бровий, каро/окий, легко/крилий

Б народно/пісенний, смугло/лиций, суспільно/корисний

В яблучно/виноградний, турецько/український, червоно/чорний

11. Скласти й записати просте речення, ускладнене звертанням.

 

               

             Контрольна робота. Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник. Тест

                                                                     ІІ варіант

1.У якому рядку записані іменники жіночого роду?

А діагональ, бандероль, ніч, північ, робота

Б  день, тінь, зошит, ручка, книга

В  село, вікно, доміно, озеро, відкриття

2. У якому рядку записані прикметники-епітети?

А зелений, червоний, синій, жовтий

Б ніжний, радісний, щасливий, веселий

В. мамин, бабусин, літній, вересневий

3.У якому рядку записані всі порядкові числівники?

А вісім, чотирнадцять, шостий, сорок третій

Б двадцять сьомий, шістдесят четвертий, перший

В двісті тридцять , тисяча, мільйон, мільярд

4.Визначте розряд виділених займенників

                                Приклад                                 Розряд за значенням

1.Нікому не побажаю такої лихої долі                 А неозначений

2.І хтось до когось їде тим шляхом золотим       Б  заперечний

3.Із тих усіх дякових балачок частіше згадую     В відносний

4. Які тоді були ми безтурботні…                        Г означальний

                                                                                  Д зворотний

5.Утворіть словосполучення, дібравши до дієслова потрібний займенник

1. сміявся                          А мною

2. пробачив                       Б наді мною

3. дивився                         В мені

4. пишався                        Г з мене

                                          Д на мене

6. Визначте групу числівників за будовою

                         Приклад                                         Група за будовою

1.Двісті, вісімдесят, тринадцять, чотириста           А прості

2.Тридцять три, сто десять, чотириста сімдесят    Б складні

3.Тисяча, сорок, два, десять, один                           В складені

4.Сімсот вісімдесят шість, двадцять, нуль

7. Визначте групи прикметників за значенням

                         Приклад                                          Група за значенням

1.Низький, смачний, веселий, добрий                   А відносний

2.Залізний, весняний, нічний, казахський             Б присвійний

3.Мамин, батьків, курячий, дідова, Юлине           В якісний

4.Вовчий, ведмежий, сільський, зоряний

8. У реченні  Є ж лицарі у нашому краю! займенник виступає

А підметом    Б  присудком   В означенням   Г обставиною

9.  У реченні  Він перестав ходить на вечорниці  відсутня частина мови

А іменник    Б прикметник   В займенник   Д  дієслово

10. Через дефіс треба писати складні прикметники:

А одно/разовий, свіло/волосий, жовто/гарячий

Б мовно/літературний, військово/спортивний, кисло/солоний

В темно/зелений, червоно/гарячий, полу/мисок

11. Скласти й записати просте речення, ускладнене вставним словом.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Микитенко Марина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Браїлова Олена
Додано
12 травня
Переглядів
3566
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку