Контрольна робота. Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник. Тест

Про матеріал
Контрольна робота складена відповідно до вимог чинної програми та підручника. Мета контрольної роботи - перевірка рівня засвоєння учнями навчального матеріалу про самостійні частини мови: іменник, прикметник, числівник, займенник, уміння логічно мислити, міркувати, аналізувати мовні явища.
Перегляд файлу

                   Контрольна робота. Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник. Тест

І варіант

1.У якому рядку записані іменники  дробові числівники?

А тисяча вісімсот чотирнадцять, тисяча десять

Б одна друга, три сьомих, чотири цілих дві десятих

В сімдесят чотири, тисячний, вісімдесят один

2. У якому рядку записані прикметники-епітети?

А Оленчин, Іванків, тітчин, сусідчин, Миколин

Б літній, зимовий, український, ранній, паперовий

В палючий, яблуневоцвітний, сонячний, вітровійний

3. У якому рядку записані всі іменники середнього роду?

А шимпанзе, бароко, снігопад, поезія, радість

Б метро, кімоно, вікно, відео, зерно, завдання

В нероба, забіяка, бідолаха, лівша, базіка

4.Визначте розряд виділених займенників

                               Приклад                                              Розряд за значенням

1.Мені, щоб знали ви, не жаль, моєї долі молодої          А  особовий

2.Лукавий чоловік… неначе всіх і жалує, і любить       Б  присвійний

3.Між тими крутими горами сходила зоря                     В  означальний

4.Нікому не побажаю такої лихої долі                            Г заперечний

                                                                                             Д  вказівний

5.Замініть у словосполученнях виділені слова необхідними займенниками

1. слідуючий засіб                          А самий

2. той же рецепт                              Б такий

3. любий клієнт                               В  всіх

4. дякую всих                                   Г будь-який

                                                           Д всім

6.Визначте групу числівників за будовою

                              Приклад                                         Група за будовою

1.Шістдесят, чотирнадцять, триста, сімдесят            А прості

2. Сто, десять, сорок, тисяча, один                             Б складені

3. Двадцять два, сто чотири, триста сорок сім          В складні

4. Вісімдесят шість, одинадцять, тисяча

7.Визначте групи прикметників за значенням

                              Приклад                                        Група за значенням

1.Київський, європейський, український                А якісні

2.Наталчин, бабусина, товаришів, Ольжин             Б відносні

3.Ніжний, холодний, тихий, яскравий, мудрий      В присвійні

4.Якісний, золотий, вовчий, охтирський

8. У реченні  Я так боялась підлості і бруду! займенник  є

А підметом    Б присудком   В  означенням   Г додатком

9.У реченні  Хтось засміявся якось недоречно  відсутня частина мови  

А   займенник  Б дієслово  В прикметник  Г прислівник

10. Разом треба писати складні прикметники:

А чорно/бровий, каро/окий, легко/крилий

Б народно/пісенний, смугло/лиций, суспільно/корисний

В яблучно/виноградний, турецько/український, червоно/чорний

11. Скласти й записати просте речення, ускладнене звертанням.

 

               

             Контрольна робота. Іменник. Прикметник. Числівник. Займенник. Тест

                                                                     ІІ варіант

1.У якому рядку записані іменники жіночого роду?

А діагональ, бандероль, ніч, північ, робота

Б  день, тінь, зошит, ручка, книга

В  село, вікно, доміно, озеро, відкриття

2. У якому рядку записані прикметники-епітети?

А зелений, червоний, синій, жовтий

Б ніжний, радісний, щасливий, веселий

В. мамин, бабусин, літній, вересневий

3.У якому рядку записані всі порядкові числівники?

А вісім, чотирнадцять, шостий, сорок третій

Б двадцять сьомий, шістдесят четвертий, перший

В двісті тридцять , тисяча, мільйон, мільярд

4.Визначте розряд виділених займенників

                                Приклад                                 Розряд за значенням

1.Нікому не побажаю такої лихої долі                 А неозначений

2.І хтось до когось їде тим шляхом золотим       Б  заперечний

3.Із тих усіх дякових балачок частіше згадую     В відносний

4. Які тоді були ми безтурботні…                        Г означальний

                                                                                  Д зворотний

5.Утворіть словосполучення, дібравши до дієслова потрібний займенник

1. сміявся                          А мною

2. пробачив                       Б наді мною

3. дивився                         В мені

4. пишався                        Г з мене

                                          Д на мене

6. Визначте групу числівників за будовою

                         Приклад                                         Група за будовою

1.Двісті, вісімдесят, тринадцять, чотириста           А прості

2.Тридцять три, сто десять, чотириста сімдесят    Б складні

3.Тисяча, сорок, два, десять, один                           В складені

4.Сімсот вісімдесят шість, двадцять, нуль

7. Визначте групи прикметників за значенням

                         Приклад                                          Група за значенням

1.Низький, смачний, веселий, добрий                   А відносний

2.Залізний, весняний, нічний, казахський             Б присвійний

3.Мамин, батьків, курячий, дідова, Юлине           В якісний

4.Вовчий, ведмежий, сільський, зоряний

8. У реченні  Є ж лицарі у нашому краю! займенник виступає

А підметом    Б  присудком   В означенням   Г обставиною

9.  У реченні  Він перестав ходить на вечорниці  відсутня частина мови

А іменник    Б прикметник   В займенник   Д  дієслово

10. Через дефіс треба писати складні прикметники:

А одно/разовий, свіло/волосий, жовто/гарячий

Б мовно/літературний, військово/спортивний, кисло/солоний

В темно/зелений, червоно/гарячий, полу/мисок

11. Скласти й записати просте речення, ускладнене вставним словом.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
3.0
Оригінальність викладу
2.5
Відповідність темі
3.0
Загальна:
2.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Ковальжи Микита
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
  2. Микитенко Марина
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 травня 2020
Переглядів
6348
Оцінка розробки
2.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку