Контрольна робота із зарубіжної літератури для учнів 6 класів з теми:«Людські стосунки» за творчістю А.П. Чехова, Дж.Лондона ,В.Г. Короленка

Про матеріал

Контрольна робота для учнів 6 класі , яка дасть змогу перевірити знання учнів з теми«Людські стосунки» за творчістю А.П. Чехова, Дж.Лондона ,В.Г. Короленка

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Харчук Юлія Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Марина Светлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Парубок Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Перегляд файлу

 

 

Контрольна робота № 4

«Людські стосунки» за творчістю А.П. Чехова, Дж.Лондона ,В.Г. Короленка

ВАРІАНТ І.

І рівень (4 б.)

1.  До якої країни належить творчість А.П. Чехова?

а) Англії.;     б) Франції.;           в) Росії.

 

2 Події в оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий» відбуваються:

а) у канцелярії;    б) на вокзалі;       в) на вулиці.

 

3. Назвіть чин товстого:

а) таємний радник;       б) титулярний радник;    в) столоначальник.

 

4. Назвіть форму художньої оповіді в оповіданні А. Чехова «Хамелеон»:

а) авторська розповідь;б) діалоги героїв;в) розповідь від імені вигаданого оповідача.

 

5. В оповіданні Джека Лондона «Жага до життя» розповідається про події часів американської:

а) «золотої лихоманки»; б) «голодної лихоманки»; в) «золотої доби».

 

6.Головний герой оповідання Джека Лондона «Жага до життя»:

а) Білл;         б) Джек;                   в) не має імені.

 

7. Безіменного героя оповідання Джека Лондона «Жага до життя» підібрав:

а) військовий корабель;  б) китобійне судно;       в) рибальська шхуна.

 

8.  «Він прозрів, так, це правда – він прозрів», – думав

герой оповідання В.Короленка «Сліпий музикант»:

а) батько;       б) дядько Максим;        в) мати.

 

II рівень(6 балів)

9. Визначте ознаки оповідання на прикладі твору Дж.Лондона  «Жага до життя».

10 Що висміюється в оповіданні А.П. Чехова « Хамелеон» ?

11. Які риси характеру допомогли Петру Попельському стати музикантом?

 

III рівень (творчий)(2 бали)

Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Які важливі правила для життя можна взяти для себе з вивчених творів?». (Твори за вибором учнів.)

 

Контрольна робота № 4

«Людські стосунки» за творчістю А.П. Чехова, Дж.Лондона ,В.Г. Короленка

ВАРІАНТ ІІ.

І рівень (4 б.)

1.  До якої країни належить творчість Джека Лондона?

 а) Англії.;     б) Франції.;           в) Америки.

2.  Події в оповіданні А. Чехова «Хамелеон» відбуваються:

а) у поліцейському відділку;б) на залізничному вокзалі;в) на базарній площі.

 

3.  Назвіть форму художньої оповіді в оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий»:

а) авторська розповідь; б діалоги героїв;в) розповідь від імені вигаданого оповідача.

 

4.  Дія оповідання Джека Лондона «Жага до життя» відбувається:

а) влітку;          б) весною;       в) восени

 

5. Головний герой оповідання Джека Лондона «Жага до життя» на привалах ретельно рахує:

а) золото;   б) набої;     в) сірники.

 

6. Біл покинув товариша, тому що …

  а)  хотів урятувати своє життя;б)  вони посварилися;

 в)  не мав можливості йому допомогти.

7. Головним героєм повісті В. Короленка «Сліпий музикант» є …

  а)  Петро Ставрученко; б)  Петро Яскульський; в)  Петро Попельський.

 

8. «Він прозрів, так, це правда – він прозрів», – думав

герой оповідання В.Короленка «Сліпий музикант»:

а) батько;       б) дядько Максим;        в) мати.

 

II рівень(6 балів)

9. Визначте ознаки повісті на прикладі твору В.Г.Короленка  «Сліпий музикант».

10 Що висміюється в оповіданні А.П. Чехова «Товстий і тонкий» ?

11. Які риси характеру допомогли вижити головному герою оповідання Джека Лондона « Жага до життя»?

 

III рівень (творчий)(2 бали)

Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Які важливі правила для життя можна взяти для себе з вивчених творів?». (Твори за вибором учнів.)

 

doc
Додано
14 лютого
Переглядів
6373
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку