Контрольна робота для учнів 6 класі , яка дасть змогу перевірити знання учнів з теми«Людські стосунки» за творчістю А.П. Чехова, Дж.Лондона ,В.Г. Короленка
Контрольна робота № 4
«Людські стосунки» за творчістю А.П. Чехова, Дж.Лондона ,В.Г. Короленка
ВАРІАНТ І.
І рівень (4 б.)
1. До якої країни належить творчість А.П. Чехова?
а) Англії.; б) Франції.; в) Росії.
2 Події в оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий» відбуваються:
а) у канцелярії; б) на вокзалі; в) на вулиці.
3. Назвіть чин товстого:
а) таємний радник; б) титулярний радник; в) столоначальник.
4. Назвіть форму художньої оповіді в оповіданні А. Чехова «Хамелеон»:
а) авторська розповідь;б) діалоги героїв;в) розповідь від імені вигаданого оповідача.
5. В оповіданні Джека Лондона «Жага до життя» розповідається про події часів американської:
а) «золотої лихоманки»; б) «голодної лихоманки»; в) «золотої доби».
6.Головний герой оповідання Джека Лондона «Жага до життя»:
а) Білл; б) Джек; в) не має імені.
7. Безіменного героя оповідання Джека Лондона «Жага до життя» підібрав:
а) військовий корабель; б) китобійне судно; в) рибальська шхуна.
8. «Він прозрів, так, це правда – він прозрів», – думав
герой оповідання В.Короленка «Сліпий музикант»:
а) батько; б) дядько Максим; в) мати.
II рівень(6 балів)
9. Визначте ознаки оповідання на прикладі твору Дж.Лондона «Жага до життя».
10 Що висміюється в оповіданні А.П. Чехова « Хамелеон» ?
11. Які риси характеру допомогли Петру Попельському стати музикантом?
III рівень (творчий)(2 бали)
Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Які важливі правила для життя можна взяти для себе з вивчених творів?». (Твори за вибором учнів.)
Контрольна робота № 4
«Людські стосунки» за творчістю А.П. Чехова, Дж.Лондона ,В.Г. Короленка
ВАРІАНТ ІІ.
І рівень (4 б.)
1. До якої країни належить творчість Джека Лондона?
а) Англії.; б) Франції.; в) Америки.
2. Події в оповіданні А. Чехова «Хамелеон» відбуваються:
а) у поліцейському відділку;б) на залізничному вокзалі;в) на базарній площі.
3. Назвіть форму художньої оповіді в оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий»:
а) авторська розповідь; б діалоги героїв;в) розповідь від імені вигаданого оповідача.
4. Дія оповідання Джека Лондона «Жага до життя» відбувається:
а) влітку; б) весною; в) восени
5. Головний герой оповідання Джека Лондона «Жага до життя» на привалах ретельно рахує:
а) золото; б) набої; в) сірники.
6. Біл покинув товариша, тому що …
а) хотів урятувати своє життя;б) вони посварилися;
в) не мав можливості йому допомогти.
7. Головним героєм повісті В. Короленка «Сліпий музикант» є …
а) Петро Ставрученко; б) Петро Яскульський; в) Петро Попельський.
8. «Він прозрів, так, це правда – він прозрів», – думав
герой оповідання В.Короленка «Сліпий музикант»:
а) батько; б) дядько Максим; в) мати.
II рівень(6 балів)
9. Визначте ознаки повісті на прикладі твору В.Г.Короленка «Сліпий музикант».
10 Що висміюється в оповіданні А.П. Чехова «Товстий і тонкий» ?
11. Які риси характеру допомогли вижити головному герою оповідання Джека Лондона « Жага до життя»?
III рівень (творчий)(2 бали)
Дайте розгорнуту відповідь на запитання: «Які важливі правила для життя можна взяти для себе з вивчених творів?». (Твори за вибором учнів.)