23 липня о 18:00Вебінар: STEM-освіта без гендерних стереотипів – запорука успішного майбутнього школярів

Контрольна робота із зарубіжної літератури за темою "Античність" у 8 класі

Про матеріал

Контрольна робота за темою: «Античність» у 8 класі із зарубіжної літератури (Різнорівневі тести). Завдання з однією правильною відповіддю, з вибором кількох правильних відповідей, «Знайди відповідність» (логічні пари)

Перегляд файлу

                                          Контрольна робота за темою:

                                                  «Античність»     

                                                      І варіант 

       Завдання з однією правильною відповіддю  (за правильну - 0,5 всього - 6 балів)                                         

1. Античною літературою називають літературу двох стародавніх народів:

А   Китаю та Японії;         Б   Греції та Риму;   

В   Єгипту та Індії;        Г   Ірану та Афганістану. 

2. Позначте хронологічні межі доби Античності:

А   VІІІ  ст.  до  н.е. –  V ст. н.е.               Б   ХVІ ст. до н.е. –  V ст. до н.е.

В   ХVІ ст. до н.е. –  ХV ст. н.е.                Г   ХІ  ст.  до   н.е. –  Х ст. н.е. 

3. Основоположником  еллінської та європейської літератури є: 

А   Овідій;          Б   Горацій;      

В   Гомер;           Г   Есхіл. 

4. «Золотою трійцею» еллінських трагіків є: 

А   Есхіл, Софокл, Еврипід;            Б    Тіртей, Есхіл, Софокл;   

В   Архілох, Есхіл, Софокл;             Г   Аристофан, Еврипід, Есхіл. 

5. Позначте, якого міфічного циклу не існує в еллінській міфології:

А   Троянський;            Б   Фіванський;       

В   Крітський;            Г   Про аргонавтів. 

6. Автором поезій «Георгіки» та «Буколіки» є:

А   Вергілій;        Б   Горацій; 

В   Овідій;       Г   Тіртей. 

  1. У чому вбачають причини Троянської війни за міфом:

А   Геракл мав здійснити дванадцять подвигів для царя Еврисфея      

Б   Цар Лай вкрав чужу дитину щоб згодом убити її

В   Еріда підкинула гостям золоте яблуко з написом «Найвродливішій»

Г    Все почалось з пророцтва - Прометей  попередив Зевс - що він не повинен брати за дружину морську богиню Фетіду , адже її син від шлюбу з богом має стати сильнішим за свого батька

  1. Хто з письменників(ць) був надзвичайно популярним на Лесбосі, а на монетах карбували зображення «царя (цариці) поетів», був(була) «десятою музою», «загадкою», «дивом», за легендами до його берегів морські хвилі принесли ліру Орфея:       

А    Сапфо     Б  Тіртей    

В  Горацій       Г  Вергілій

  1. Про кого сказано, що за часи античності існувало девять про нього девять біографій,  а за його честь назватися батьківщиною змагалось аж сім міст, називали сліпим мандрівним співцем:

  А   Вергілій           Б   Гомер        

В   Овідій          Г   Тіртей        Д  Есхіл

                                     Завдання з вибором кількох правильних відповідей

10.Позначте проблеми, які охоплює «гомерівське питання».

А Чи справді існував на світі Гомер?              

Б Чи був він автором «Іліади» та «Одіссеї»?

    В Чи справді він народився у місті Смірна?     

    Г Чи вважали себе його нащадками Геродот і Плутарх?

                    «Знайди відповідність» (Правильна відповідь 1,5 балів, всього - 6 балів)

  1. Встановіть відповідність між письменником та його життєвим шляхом (логічні пари):

А   Овідій  1 Став прихильником убивці Цезаря Брута, було конфісковано 

                                  родовий маєток,  започаткував поетичний жанр – «пам’ятник»               

Б  Есхіл                       

В  Сапфо    2 Після успіхів у судовому відомстві він зайнявся кар’єрою у

                               сенаторстві, став поетом, 20 років життя його було на вершині

Г Горацій  слави, а згодом - поетом-визнанцем                        

Д Тіртей    3 Свої твори називав «крихтами від бенкету Гомера», перший

                               драматург Афін

                              4 Кульгавий вчитель, декламатор віршів-елегій про воїнську честь

                              5 «Десята муза», «жінка-легенда», організувала школу «Будинок

                                Муз»

12.  Встановіть відповідність між словом та його значенням (логічні пари):

А  «Метаморфози»    1 пастуші пісні

Б  «Георгіки»             2 «пісня цапів»

В  «Буколіки»             3 землеробські пісні

Г  Стасими       4 хорові «пісні зупинки»

Д  Скена                          5 приміщення для переодягання акторів

Е  Трагедія                        6 «перевтілення»

13. Встановіть відповідність між грецькими та римськими богами (логічні пари): 

Грецькі боги

Римські боги

А  Кронос

1. Венера

Б  Зевс

2. Юнона

В  Афродіта

3. Сатурн

Г   Гера

4. Марс

Д  Арес

5. Юпітер

14.Встановіть відповідність між автором та його твором (логічні пари): 

А   «Дочко Зевса, підступів тайних повна,

       Я молю тебе, не смути мені ти серця, богине…»

 

 

1. Горацій

2. Овідій

3. Есхіл

4. Сапфо

5. Тіртей

Б   «Мій пам’ятник стоїть триваліший від міді.

     Піднісся він чолом над царські піраміди.»

В   «Любощів ніжний співець, як свій шлях життьовий перейшов я,- Друже-нащадку, тобі повість розкаже моя».

Г   «Добре вмирати тому, хто, боронячи рідну країну,

      Поміж хоробрих бійців падає в перших рядах.»

Д   «Ми певні, що, звільнившись із кайданів цих,

       Ти перед Зевсом міццю не поступишся…»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Контрольна робота за темою:

                                                     «Античність»     

                                                         ІІ варіант 

     Завдання з однією правильною відповіддю  (за правильну - 0,5 всього - 6 балів)                                                 

1.  Позначте назву двох країн, народи яких стали творцями античної літератури
А Давній Єгипет і Давня Греція; Б Давній Китай і Давня Індія;

 В Давня Греція і Давній Рим;  Г Давній Єгипет і Давній Рим.

2.  Позначте століття, яке називають «золотим віком» в історії  давньогрецької культури, зокрема літератури.: 

А VIII ст. до н.е.;        Б V ст. до н.е.;   

В кінець І ст. до н.е. - початок І ст. н.е.;    Г V ст. н.е.

3.  Познач переклад, який відповідає імені «Гомер»: 

А безсмертний;      Б геніальний;

В сліпий;        Г хоробрий.   

4.  Позначте причину, яка змусила повернутися до війська і взяти участь у битвах з троянцями Ахілла, героя поеми Гомера «Іліада»:  

А вибачення Агамемнона;         Б смерть його товариша Патрокла;    

В підпал троянцями його кораблів і шатра;        Г благання його матері Фетіди.

5.  Позначте причину гніву бога моря Посейдона на Одіссея, завдяки якій останній не міг повернутися додому вчасно:

А Одіссей відмовився принести йому жертву;  

Б без дозволу ловив у його володіннях рибу;

В осліпив його сина Поліфема;    

Г сховав у мішок його вірних супутників - синів бога вітру Еола.

6.  Позначте жанр твору Вергілія «Енеїда»:  

А комедія;        Б поема;    

В трагедія;        Г ода.

7. Що є помилковим при твердженні давньогрецького театру:

А  Персонажами комедій зазвичай були прості люди, помилки й вади яких автори досліджували й висміювали               

Б  Засновниками жанру трагедії є Есхіл, Софокл, Еврипід

В  Найбільший у світі античний театр, який зберігся до наших днів, розташований у місті Епідаврі

Г  Театр відвідували всі, навіть в’язні, яких тимчасово випускали з тюрем та домашніх рабів

Д  Участь у театральних виставах могли лише чоловіки і їх не могло бути більше п’яти чоловік

8. Позначте, який цикл  не належить до  основних  давньогрецьких міфів:

А  Про аргонавтів                    Б Троянський       

В Антропоморфічний          Г Фіванський

9.Який твір науковці поділили на 24 пісні або на п'ятнадцять тисяч шістсот дев’яносто три рядки і йдеться про опис лише одним епізод десятого року:   

А  «Енеїда»        Б «Іліада»    

В «Прометей закутий»              Г «Одіссея» 

                              Завдання з вибором кількох правильних відповідей

10.Позначте добрі справи Прометея, які він зробив для людей. 

А Навчив людей різних ремесел;    

Б здобув для них вогонь;  

В умовив Зевса зняти з людей усі свої заборони;   

Г навчив їх думати, рахувати і писати;  

Д приборкав диких тварин і зробив їх вірними помічниками людей;  

Є навчив смертних лікуватися цілющим зіллям; 

Ж винайшов для них еліксир молодості;  

З навчив добувати із землі мідь, золото, срібло, залізо та користуватися щедрими дарами природи.

                        «Знайди відповідність»(Правильна відповідь 1,5 балів, всього - 6 балів)

11.Встановіть відповідність між твором і жанром (логічні пари):

А  Міф                                 1 «Одіссея»

Б   Елегія     2 «Смерть Ахілла»

В  Поема         3 «Добре вмирати тому»

Г  Трагедія     4 «Прометей закутий»

Д  Вірш                  5 «До Мельпомени»

Е  Ода     6 «Сумні елегії»

12.На Олімпу давні греки вважали мешкали дев’ять муз. Знайдіть відповідність (логічні пари):

  1. Муза трагедії                           А Кліо
  2. Муза комедії                           Б Мельпомена
  3. Муза танцю                             В Талія
  4. Муза історії                             Г Тепсихора

13.Встановіть відповідність між героями та творами, в яких вони діють(логічні пари):      

АГектор;                                  1  «Енеїда»;                                                                    

Б Пенелопа;                            2«Іліада»;                                                                       

В Дідона;                                 3 «Прометей закутий»;                                                  

  Г Влада і Сила.                      4«Одіссея».                                                                                                                         

14.  Встановіть відповідність між творами та основними темами, які розкриваються (логічні пари):

А «Іліада»;                                     1 Історія покарання і страждань героя, який знає, на

                                                             що він приречений, але   свідомо

Б «Одіссея»;                                       обирає служіння людям і  протестує  проти будь-

                                                             якого  гноблення;                         

В «Енеїда»;                                    2  Події останнього року Троянської вій­ни;  

Г «Прометей закутий».                3  Історія повернення воїна-героя після війни додому;

                                                        4      Історія мандрів і битв героя-втікача, кінцевою

                                                         метою якого є заснування но­вого царства і нового роду

                                                     героїв.                                        

docx
Додано
12 грудня 2018
Переглядів
164
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку