Контрольна робота "Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних"

Про матеріал
Робота містить завдання для перевірки рівня засвоєння учнями теми «Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»
Перегляд файлу

Контрольна робота з теми «Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних»

       

            Варіант 1

1.(1бал) Які з виразів є квадратним тричленом?

             а) 3х2 - 2х – 5                б) х4 - 2х2 + 4

             в) 2х2 - 4х3 -8                г) х3 - 4х + 18

2. (1бал) Скільки коренів має квадратний тричлен х2 + 3х + 6 ?

             а) 1;       б) 2;         в) безліч;        г) жодного

3. (1бал) Розкладіть на множники вираз 3х2 – 6х

               а) 3х(х-3);         б) 3х(х-2);             в) -3х

4. (1бал) Розкласти на множники квадратний тричлен   х2 -5х - 6

5. (2 бали) Знайдіть корені рівняння: х4 - 7х2 - 18 = 0.

 

6. (2 бали) Розв′яжіть рівняння:

7. (2 бали) Турист планував пройти 24 км за деякий час. Збільшивши заплано­вану швидкість руху на 2 км/год, він подолав даний шлях на 1 год швидше. За який час планував турист пройти 24 км?

 

8. (2 бали) Скоротити дріб :        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми «Квадратний тричлен. Розв’язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь»

     

 Варіант 2

  

1. (1бал) Повним квадратним рівнянням є...

            а) 3х2 - 2х3 - 5=0        б) 2х2 - 4х =8 

            в) х3 - 4х + 18             г) х2+5х=0

2. (1бал) Дискримінант квадратного рівняння  2 - 2х – 5  дорівнює

             а) 56;       б) -56;       в) 64;       г) -64

3. (1бал) Розкладіть на множники вираз  2 – 12а

              а) -2а;      б) 2а(а-10);        в) 2а(а-6)

4. (1бал) Розкладіть на множники квадратний тричлен: 3х2 - 8х - 3

5. (2 бали) Знайдіть корені рівняння 2х4 - х2 - 6 = 0

6. (2 бали) Розв′яжіть рівняння:

                                           

7. (2 бали) Потяг, затриманий на 1 год, на перегоні 200 км ліквідував запізнен­ня, збільшивши швидкість на 10 км/год. Знайдіть час, за який потяг мав проїхати перегін із початковою швидкістю?

8. (2 бали) Скоротити дріб:          

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Хохлова Наталія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Істер О. С.)
До уроку
Розділ 3. Квадратні рівняння
Додано
1 лютого
Переглядів
638
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку