Контрольна робота. Література проти війни
Тест
А «До побачення, хлопчики», Б «Пісня про солдатів із Вестерпляте»; В «Зінка».
А «Пісня про солдатів із Вестерпляте»; Б «Про назву концтабору Бухенвальд»; В «Альпійська балада».
А вибуху на заводі; Б бунту полонених; В вбивства охорони.
А жорстоке ставлення фашистів до полонених; Б зображення потворного обличчя війни; В протиставлення сили дружби, кохання світу насильства.
А «Зінка»; Б «До побачення, хлопчики », В «Про назву концтабору Бухенвальд».
А щиро зрадів дівчині; Б одразу закохався в неї; В сприйняв як ворога; Г сприйняв як неприємний тягар.
А там на них чекали друзі; Б хотіли приєднатися до партизанів; В там була домівка Джулії.
А Б. Окуджава; Б Маргул- Шпербер; В К. Галчинський.
А розповісти про подальше життя Джулії; Б захистити добре ім’я Івана;
В наголосити, що життя і кохання перемагають війну.
А вигадала історію; Б знала реальну героїню; В дізналася її історію із газетної публікації.
А поема; Б балада; В оповідання; Г повість.
А Тимченки; Б Терешки; В Тигорошки.
Дайте відповіді на питання
1. Назвіть імена європейських поетів, які розкривали тему війни у своїх творах.
2. Поясніть, чому Маргал - Шпербер не любив згадувати про своє дитинство.
3. Розкажіть, у чому виявилася сила духу й нескореності Івана, героя повісті «Альпійська балада».
4. Назвіть риси характеру, якими наділяє В. Биков своїх героїв: Джулію та Івана.