Контрольна робота
Літературний процес кінця XIX - початку XX століть. Творчість Михайла Коцюбинського, Василя Стефаника.
В – I
Рівень – I
1. Яка течія модернізму яскраво представлена у творчості В. Стефаника?
2. Кому М. Коцюбинський присвятив новелу «Intermezzo» ?
3. З якими героями ви познайомились у повісті «Тіні забутих предків» ?
Рівень – II
1. Установіть відповідність між героєм і назвою твору В. Стефаника.
1 Гриць Летючий А «Сини»
2 Максим Б «Новина»
3 Іван Дідух В «Марія»
4 Марія Г «Камінний хрест»
2. Визначте ідею новели «Intermezzo».
3. Що стояло на заваді коханню головних героїв повісті «Тіні забутих предків»?
Рівень III
Дайте розгорнуту відповідь.
1. Охарактеризуйте імпресіонізм як напрям у мистецтві й літературі. Назвіть представників імпресіонізму в літературі.
2. Розкрийте проблематику творчості В. Стефаника.
Рівень – IV
Напишіть твір - мініатюру на одну з тем:
1. «Карпатські Ромео і Джульєтта» ( за повістю «Тіні забутих предків» ).
2. «У чому актуальність новели В. Стефаника «Камінний хрест» у наш час»?
Контрольна робота
Літературний процес кінця XIX - початку XX століть. Творчість Михайла Коцюбинського, Василя Стефаника.
В – II
Рівень – I
I. Представником якого літературного напряму є М. Коцюбинський?
2. Майстром якого жанру є В. Стефаник?
3. Які збірки В. Стефаника ви знаєте?
Рівень – II
1. Що таке експресіонізм? Назвіть представників експресіонізму в літературі.
2. Яку тему порушив автор новели «Камінний хрест»?
3. Установіть відповідність між назвою твору М. Коцюбинського і жанром.
1 «Хвала життю» А новела 2 «Intermezzo» Б нарис 3 «Fata morgana» В оповідання 4 «Невідомий» Г повість 5 «Ціпов`яз» Д етюд
Рівень III
1. Дайте визначення поняття «новела». Доведіть, що «Intermezzo» -психологічна новела.
2. Поясніть, яку роль відіграє природа у творі «Тіні забутих предків».
Рівень – IV
Напишіть твір - мініатюру на одну з тем:
1. «Показ внутрішнього світу людини в новелі «Новина» В. Стефаника».
2. «Про що співав жайворонок?» ( за новелою «Intermezzo» ).
Контрольна робота
Творчість Ольги Кобилянської, Лесі Українки
В – I
Рівень – I
1. Коли і якою мовою розпочала писати свої твори О. Кобилянська?
2. Які твори О. Кобилянської ви знаєте?
3. Скільки поетичних збірок написала Леся Українка? Назвіть основні.
Рівень – II
1. Що таке неоромантизм? Назвіть його ознаки.
2. Установіть відповідність між персонажами і назвою твору Лесі Українки.
1 Степан, Оксана А «Одержима» 2 Лукаш, Мавка Б «Давня казка» 3 Месія, Міріам В «Лісова пісня» 4 Бертольд, поет Г «Оргія» 5 Антей Д «Бояриня»
3. Який мотив єднає твори “Людина”, “Царівна”, “Valse melancoligue”?
Рівень - III
1. У чому полягає сенс життя Мавки, а в чому Лукаша ( за драмою- феєрією Лесі Українки “Лісова пісня”)?
2. Розкрити образ Ганнусі ( з твору О. Кобилянської “Вальс меланхолійний”).
Рівень – IV
Напишіть невелике есе про мисткиню, узявши за епіграф думку письменника В. Земляка: «Ольга Кобилянська була видатною письменницею, бо час нічого не заподіяв її творам, а тільки утвердив їх у нашому народі».
Контрольна робота
Творчість Ольги Кобилянської, Лесі Українки
В – IІ
Рівень – I
1. Укажіть назву дебютної поетичної збірки Лесі Українки.
2. У якому творі О. Кобилянська порушує тему освіченої жінки, що не може миритися з бездуховністю міщанського середовища?
3. Що означає у перекладі з латини «Contra spem spero»?
Рівень – II
1. Який жанр твору Лесі Українки «Лісова пісня»? Дайте визначення цього жанру.
2. З якого вірша Л. Українки взяті подані рядки: «Вигострю, виточу зброю іскристу, Скільки достане снаги мені й хисту…»?
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
3. Розмістіть епізоди повісті О. Кобилянської «Людина» відповідно до сюжетної послідовності. А Сварка між Оленою і її матір`ю через відмову дочки виходити заміж за К-го; Б самогубство Германа-Євгена-Сидора; В читання Оленою листів від Стефана перед весіллям; Г зустріч Олени з лісничим; Д прощальний вечір Олени Ляуфлер і Стефана Лієвича.
Рівень – IIІ
1. Назвіть та охарактеризуйте провідні мотиви лірики Лесі Українки.
2. Охарактеризуйте проблематику та жанрово-стильову специфіку поеми в прозі «Valse melancoligue О. Кобилянської.
Рівень – IV
За мотивами «Лісової пісні» напишіть есе «Життя і мрія в згоді не бувають і вічно борються».