Контрольна робота "Літосфера"

Про матеріал
Матеріал може бути використаний при узагальненні та систематизації знань у 6 класі з теми "Літосфера"
Перегляд файлу

Контрольна робота № 1                                        6 клас

з теми : «Літосфера»

І рівень (0.5 балів)

  1. Зазначте, що належить до зовнішніх процесів Землі:

А)вулкани і землетруси, б)робота сонця, води, вітру, живих організмів, в) вулкани, г) землетруси.

2. Зазначте, що таке фізичне вивітрювання: а) руйнування мінералів і гірських порід унаслідок коливання температури повітря впродовж  доби, б)руйнування, розчинення й перетворення мінералів і гірських порід,  в) руйнування мінералів і гірських порід вітром, г) руйнування мінералів і гірських порід водами річок.

3. Зазначте основні групи процесів, що створили унікальні форми рельєфу:

 А) космічні й земні, б) атмосферні й водні, в) внутрішні й зовнішні,   г) сталі й змінні.

4.Назвіть сучасні материки, що входять до складу Пангеї: а) ЄвразіяЄ Північна Америка, Південна Америка, Африка, Австралія, Антарктида,

Б) Південна Америка, Африка і Австралія, в) Південна Америка, Африка, Австралія, Антарктида,  г) Євразія, і Північна Америка.

5. Назвіть сучасні материки, що входять до складу Лавразії: а)Південна Америка і Африка,  б) Євразія і Північна Америка,  в) Південна Америка і Австралія,  г) Австралія і Антарктида.

6. Зазначте, які розрізняють типи земної кори:  а) материкова і океанічна,  б) океанічна і магматична,  в) осодова та океанічна,  г) материкова та осадова.

ІІ рівень (1.5 бали) Три правильні відповіді:

7. Виберіть три утворення, які  виникли в результаті діяльності вітру: 1.яр, 2.дюна, 3.останець, 4.терикон, 5.печера,  6.бархан.

8. Вибери три утворення, які виникли в результаті діяльності текучих вод: 1.яр, 2.дюна, 3.останець, 4.балка,  5.морена,  6.річкова долина.

ІІІ рівень ( 1.5 бали) Встановити відповідність між поняттями та їхніми визначеннями:

9. 1. Сейсмограф                       а) швидкі короткі рухи земної кори.

    2. кратер                             б) чашоподібне заглиблення на вершині вулкана,

  3. жерло                            в) джерело, яке під тиском викидає фонтан гарячої води,

  4. землетрус                     г) величезна тріщина всередині вулкана, по якій магма

                                                    піднімається на поверхню.

                                               Д) прилад, призначений для реєстрації сейсмічних хвиль.

10. Визначте відповідність між поняттями та їхнім змістом;

  1.гарячі джерела                  а) скупчення вулканів уздовж межі літосферних плит.

  2. гейзери                                б) сукупність вулканів

3. вулканічні пояси                 в) фонтани гарячої води,

4. вулканічні гори                   г) спокійне витікання води з тріщин земної кори,

                                                    Д) формування із шарів застиглої магми.

IV рівень ( 3 бали).Визначте  географічні координати об`єктів:

  А) 49 пн.ш.і 44 сх.д.                                     в) 90 пн.ш. та 79 зх.д

  Б) 37 пд.ш і 135 зх.д.

Контрольна робота № 1                                    6 клас

з теми : «Літосфера»

І рівень (0.5 балів)

  1. Зазначте, що належить до зовнішніх процесів Землі:

А)вулкани і землетруси, б)робота сонця, води, вітру, живих організмів, в) вулкани, г) землетруси.

2. Зазначте, що таке фізичне вивітрювання: а) руйнування мінералів і гірських порід унаслідок коливання температури повітря впродовж  доби, б)руйнування, розчинення й перетворення мінералів і гірських порід,  в) руйнування мінералів і гірських порід вітром, г) руйнування мінералів і гірських порід водами річок.

3. Зазначте основні групи процесів, що створили унікальні форми рельєфу:

 А) космічні й земні, б) атмосферні й водні, в) внутрішні й зовнішні,   г) сталі й змінні.

4.Назвіть сучасні материки, що входять до складу Пангеї: а) ЄвразіяЄ Північна Америка, Південна Америка, Африка, Австралія, Антарктида,

Б) Південна Америка, Африка і Австралія, в) Південна Америка, Африка, Австралія, Антарктида,  г) Євразія, і Північна Америка.

5. Назвіть сучасні материки, що входять до складу Лавразії: а)Південна Америка і Африка,  б) Євразія і Північна Америка,  в) Південна Америка і Австралія,  г) Австралія і Антарктида.

6. Зазначте, які розрізняють типи земної кори:  а) материкова і океанічна,  б) океанічна і магматична,  в) осодова та океанічна,  г) материкова та осадова.

ІІ рівень (1.5 бали) Три правильні відповіді:

7. Виберіть три утворення, які  виникли в результаті діяльності вітру: 1.яр, 2.дюна, 3.останець, 4.терикон, 5.печера,  6.бархан.

8. Вибери три утворення, які виникли в результаті діяльності текучих вод: 1.яр, 2.дюна, 3.останець, 4.балка,  5.морена,  6.річкова долина.

ІІІ рівень ( 1.5 бали) Встановити відповідність між поняттями та їхніми визначеннями:

9. 1. Сейсмограф                       а) швидкі короткі рухи земної кори.

    2. кратер                             б) чашоподібне заглиблення на вершині вулкана,

  3. жерло                            в) джерело, яке під тиском викидає фонтан гарячої води,

  4. землетрус                     г) величезна тріщина всередині вулкана, по якій магма

                                                    піднімається на поверхню.

                                               Д) прилад, призначений для реєстрації сейсмічних хвиль.

10. Визначте відповідність між поняттями та їхнім змістом;

  1.гарячі джерела                  а) скупчення вулканів уздовж межі літосферних плит.

  2. гейзери                                б) сукупність вулканів

3. вулканічні пояси                 в) фонтани гарячої води,

4. вулканічні гори                   г) спокійне витікання води з тріщин земної кори,

                                                    Д) формування із шарів застиглої магми.

IV рівень ( 3 бали).Визначте  географічні координати об`єктів:

  А) 49 пн.ш.і 44 сх.д.                                     в) 90 пн.ш. та 79 зх.д

  Б) 37 пд.ш і 135 зх.д.

 

docx
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
1687
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку