Контрольна робота “Модерна драма 1920-1930-тих років” (11 клас)
Варіант 1
-
У яких напрямках розвивася професійний театр 1920-1930-тих років?
-
Учасником яких літературних організацій та угрупувань був Микола Куліш?
-
Окресліть двома словами тему п’єси “Мина Мазайло”.
-
Хто з героів п’єси “Мина Мазайло” належить до “табору” противників українізації?
-
Хто кого у п’єсі називає “валуєвським асистентом”?
-
Хто з представників “розстріляного відродження” тісно співпрацював з Миколою Кулішем у популяризації його п’єс?
-
На які традиції опирався у своїй роботі Харківський драмтеатр ім. І. Франка у 1920-тих роках?
-
Як визначив жанр твору “Мина Мазайло” Микола Куліш?
-
Хто про кого каже: “Як стане коло української афіші: читає-читає, думає-думає, чи справжньою мовою написано, чи фальшивою”?
-
Хто висловлює обурення з приводу того, що герої твору “Тарас Бульба” говорять українською мовою?
-
Що розумів Микола Куліш під поняттям “малоросійство”?
-
Як реагує на зміну назви міста, в якому відбуваються події у п’єсі, тьотя Мотя?
Контрольна робота “Модерна драма 1920-1930-тих років” (11 клас)
Варіант 2
-
Хто був представником експериментального напряму професійного театру 1920- 1930-тих років?
-
Назвіть 5 п’єс Миколи Куліша.
-
Хто з героїв п’єси “Мина Мазайло” належить до “табору” прихильників українізації?
-
Кому належать слова: “Прілічнєє бить ізнасілованной, нежелі українізірованой”?
-
Микола Куліш став знаменитим драматургом за одну ніч. Хто цьому посприяв?
-
На який рівень розвитку вивів український театр Лесь Курбас своїми постановками?
-
У вирішенні найскладніших життєвих питань Мина Мазайло покладався на що?
-
Що розумів Микола Куліш під словом “міщанство”?
-
Кому належить репліка: “Я не розумію, що таке українці, хто вони такі: євреї, татари, вірмени?”
-
За допомогою якої науки Мокій намагається довести, що Уля українка?
-
Хто з героїв п’єси “Мина Мазайло” уособлює суспільну тенденцію шовінізму?
-
Як реагує на зміну назви міста, в якому відбуваються події у п’єсі, дядько Тарас?
Відповіді
Варіант 1
-
У традиційному й експериментальному.
-
“Гарту”, ВАПЛІТЕ, “Політфронту”.
-
Міщанство й українізація.
-
Мина, Рина, Лина, Баронова-Козино, тьотя Мотя.
-
Мокій Мину Мазайла.
-
Лесь Курбас.
-
На традиції “Театру корифеїв”.
-
Філологічний водевіль.
-
Рина про Мокія.
-
Тьотя Мотя.
-
Знецінення ролі українця, байдуже ставлення до всього українського, підтримка, комплекс меншовартості.
-
“Город іспортілі...”
Варіант 2
-
Лесь Курбас.
-
“97”, “Патетична соната”, “Мина Мазайло”, “Маклена Граса”, “Народний Малахій”.
-
Мокій, дядько Тарас, комсомольці: Тертика, Губа, Аренський.
-
Тьоті Моті.
-
Гнат Юра, поставивши на сцені театру п’єсу “97”.
-
На європейський.
-
На серце.
-
Людей з обмеженими інтересами та вузьким кругозором.
-
Тьоті Моті.
-
Антропології.
-
Тьотя Мотя.
-
Дивується, що місто Харків, а “усяке тобі штокає, какає - приступу немає.”