Контрольна робота . Мовна тема. 3клас

Про матеріал
Пропоную вашій увазі контрольну роботу з української мови для 3класу. Мовна тема "Речення" "Слово" "Значення слова" "Будова слова"
Перегляд файлу

Мовна тема «Речення. Слово. Значення слова. Будова слова»

             1варіант

1.   Речення – це

а)  слова,  зв'язані  між  собою   за   змістом;

б)  група  слів,  які  виражають   закінчену   думку;

в)  група  слів,  пов'язаних  однією  темою.

2.Синоніми –  це  слова

а)  різні  за  значенням;

б)  різні  за  звучанням;

в)  близькі  за  значенням.

3. Спиши ряд спільнокореневих слів

а) ліс,  лісник,  лісовий

б) сосна,   на сосні,   за сосною

в) робота,  праця,  труд

4. Спиши рядок у якому записані слова з ненаголошеними (е) – (и).

а) верба,  медовий,    висота,  листок

б) ширина,   вікно,    зошит,    степ

в) сестра,    стежка,    школа,    крило

5. Добери антоніми (наприклад: ніч — день)

       

         добро - _____________

 

         друг -    ______________

  

         чорний - ______________

6. З'єднай фразеологізми з виразами

 

  пасти задніх                                         замовкнути

 

 мозолити очі                                          набридати

 

набрати в рот води                                відставати

 

7. З поданих слів складіть речення, підкресліть

    в них граматичну основу.

 На, прийшов, холодний, землю, грудень.

 

8.  Добери заголовок.  Спиши текст.    Підкресли головні члени речення.

Зроби звуковий аналіз слова їжачок.

У лісі жив їжачок.

Настала осінь. Падає з дерев жовте листя. Їжачок

почав готуватися до зими.Узимку їжачок спатиме

 в теплому кубельці.

 

 

 

 

 

Мовна тема «Речення. Слово. Значення слова. Будова слова»

2 варіант

1.   Речення – це

а)  слова,  зв'язані  між  собою   за   змістом;

б)  група  слів,  які  виражають   закінчену   думку;

в)  група  слів,  пов'язаних  однією  темою.

 

2.   Антоніми    це  слова

а)  близькі   за   значенням;

б)  близькі   за   звучанням;

в)  протилежні   за   значенням.

 

3. Спиши ряд спільнокореневих слів

а) ліс,  лісник,  лісовий

б) сосна,   на сосні,   за сосною

в) робота,  праця,  труд

 

4. Спиши рядок у якому записані слова з ненаголошеними (е) – (и).

а) крило,     весна,     вишня,    село

б) степ,  зошит,     учень,    сонце

в) школа,  стежка,    книга,   озеро

5. Добери антоніми (наприклад: ніч — день )

 

          гіркий - ______________

 

          новий - _________________

 

          холодний - ________________

6.  З'єднай фразеологізми з виразами

 

     мозолити очі                                         втікати

 

  накивати п'ятами                                     мовчати

 

  тримати язик за зубами                          набридати 

7. З поданих слів складіть речення, підкресліть в них граматичну основу.

  Заєць, кущем, ховається, під, мокрим.

 

8. Прочитай текст. Добери до нього заголовок. Підкресли головні члени речення.

 Зроби звуковий аналіз слова їжачок.

У лісі жив їжачок.

Настала осінь. Падає з дерев жовте листя. Їжачок почав готуватися до зими.

Узимку їжачок спатиме в теплому кубельці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
19 листопада 2019
Переглядів
3495
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку