Контрольна робота для 4 класу ( ІІ семестр). Мовна тема «Дієслово. Прислівник».
Мета. Перевірити знання і рівень сформованості вмінь, набутих під час опрацювання розділів «Дієслово», «Прислівник».
Обладнання: картки-завдання для двох варіантів.
Урок №112
Тема. Контрольна робота. Мовна тема «Дієслово. Прислівник».
Мета. Перевірити знання і рівень сформованості вмінь, набутих під час опрацювання розділів «Дієслово», «Прислівник».
Обладнання: картки-завдання.
Хід уроку
Бліц-вікторина
Сьогодні у нас підсумковий урок за розділами «Дієслово» та «Прислівник». Ми перевіримо ваші знання і рівень сформованості вмінь, набутих під час опрацювання цих розділів.
Через 15 хвилин після початку роботи проводимо фізкультхвилинку.
Варіант 1
1. Початковою формою дієслова є: (1 бал)
А) теперішній час;
Б) неозначена форма;
В) число.
2. У реченні прислівники виконують роль: (1 бал)
А) підмета;
Б) присудка;
В) другорядного члена.
3. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники: (1 бал)
А) веселий, ясно, ніжний:
Б) дружно, весело, щиро;
В) сміливий, слово, чудовий.
4. У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу? (1 бал)
А) Читає, біжить, сказав;
Б) напише, мріє, перегорнув;
В) чекала, стихло, мандрувала.
5. Добери до прислівників антоніми. (1 бал)
Ліворуч -
Високо -
Вчора -
Ззаду –
6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова: (1 бал)
Догляд -
Хвороба -
Стрибок -
7. Постав дієслова в 2 особу однини : (2 бали)
Косити -
Збирати -
Ловити -
Читати –
Писати -
8. Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Читати вірш необхідно ______________, ____________, _________________. _______________.
Свою думку треба висловлювати _______________, ________________ , ________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в минулому часі. (2 бали)
Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці. Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні і яблуні.
Варіант 2
1. Прислівник – це…(1 бал)
А) незмінна частина мови;
Б) змінна частина мови;
В) граматична основа речення.
2. У реченні дієслово найчастіше буває: (1 бал)
А) підметом;
Б) присудком;
В) другорядним членом.
3. Дієслова минулого часу змінюються за: (1 бал)
А) особами і числами;
Б) особами і родами;
В) особами, числами і родами.
4. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з: (1 бал)
А) іменниками;
Б) прикметниками;
В) дієсловами.
5. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова: (1 бал)
Малюнок -
Зустріч -
Дружба –
6. До поданих прислівників добери близькі за значенням. (1 бал)
Холодно -
Радісно -
Швидко -
Гарно -
7. Постав дієслова в 3 особу однини: (2 бали)
Косити -
Збирати -
Ловити -
Читати –
Писати -
8. Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Розмовляти по телефону потрібно ___________, ____________ , ______________, __________________.
Писати в зошиті треба ______________, __________________ , __________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в теперішньому часі. (2 бали)
Весна співала навкруги, бриніла ніжним вітерцем. Усе в лісі раділо, а береза плакала. Берези, з яких брали багато соку, засохли і швидко загинули.
V. Підсумок уроку.
Варіант 1
1. Початковою формою дієслова є: (1 бал)
А) теперішній час;
Б) неозначена форма;
В) число.
2. У реченні прислівники виконують роль: (1 бал)
А) підмета;
Б) присудка;
В) другорядного члена.
3. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники: (1 бал)
А) веселий, ясно, ніжний:
Б) дружно, весело, щиро;
В) сміливий, слово, чудовий.
4. У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу? (1 бал)
А) Читає, біжить, сказав;
Б) напише, мріє, перегорнув;
В) чекала, стихло, мандрувала.
5. Добери до прислівників антоніми. (1 бал)
Ліворуч -
Високо -
Вчора -
Ззаду –
6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова: (1 бал)
Догляд -
Хвороба -
Стрибок -
7. Постав дієслова в 2 особу однини : (2 бали)
Косити -
Збирати -
Ловити -
Читати –
Писати -
8. Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Читати вірш необхідно ______________, ____________, _________________. _______________.
Свою думку треба висловлювати _______________, ________________ , ________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в минулому часі. (2 бали)
Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці. Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні і яблуні.
Варіант 2
1. Прислівник – це…(1 бал)
А) незмінна частина мови;
Б) змінна частина мови;
В) граматична основа речення.
2. У реченні дієслово найчастіше буває: (1 бал)
А) підметом;
Б) присудком;
В) другорядним членом.
3. Дієслова минулого часу змінюються за: (1 бал)
А) особами і числами;
Б) особами і родами;
В) особами, числами і родами.
4. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з: (1 бал)
А) іменниками;
Б) прикметниками;
В) дієсловами.
5. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова: (1 бал)
Малюнок -
Зустріч -
Дружба –
6. До поданих прислівників добери близькі за значенням. (1 бал)
Холодно -
Радісно -
Швидко -
Гарно -
7. Постав дієслова в 3 особу однини: (2 бали)
Косити -
Збирати -
Ловити -
Читати –
Писати -
8. Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)
Розмовляти по телефону потрібно ___________, ____________ , ______________, __________________.
Писати в зошиті треба ______________, __________________ , __________________ .
9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в теперішньому часі. (2 бали)
Весна співала навкруги, бриніла ніжним вітерцем. Усе в лісі раділо, а береза плакала. Берези, з яких брали багато соку, засохли і швидко загинули.