12 липня о 18:00Вебінар: Формування історичних уявлень учнів: практичні поради вчителю

Контрольна робота. Мовна тема «Дієслово. Прислівник».4 клас

Про матеріал

Контрольна робота для 4 класу ( ІІ семестр). Мовна тема «Дієслово. Прислівник».

Мета. Перевірити знання і рівень сформованості вмінь, набутих під час опрацювання розділів «Дієслово», «Прислівник».

Обладнання: картки-завдання для двох варіантів.

Перегляд файлу

Урок №112

Тема. Контрольна робота. Мовна   тема «Дієслово. Прислівник».

Мета. Перевірити знання і рівень сформованості вмінь, набутих під час опрацювання розділів «Дієслово», «Прислівник».

Обладнання: картки-завдання.

Хід уроку

  1. Організація класу.
  2. Актуалізація опорних знань учнів.

Бліц-вікторина

  • Іменник — це частина мови...
  • Прикметник — це частина мови...
  • Дієслово — це частина мови...
  • Займенник — це частина мови...
  • Числівник — це частина мови...
  • Займенник з прийменником пишеться...
  • Дієслова мають три часи...
  • Числівники відповідають на питання...
  • Щоб визначити рід, число і відмінок прикметника, ...
  • До 2-ї особи належать займенники...
  • Не з дієсловами...
  • Займенники вживаються замість...
  • Іменник має три роди: ...
  • Дієслова в неозначеній формі відповідають на питання...
  • Займенники змінюються за...
  • Власні назви пишуться з...
  • До 1-ї особи належать займенники...
  • Початкова форма дієслів — це...
  • У числівниках 50–80 змінюється тільки...
  • Прийменники із займенниками пишуться...
  • Якщо перед займенником 3-ї особи вживаються прийменники, ...
  • Назви істот відповідають на питання...
  • Назви неістот відповідають на питання...
  • До 3-ї особи належать займенники...
  • Іменники змінюються за...
  1. Повідомлення теми та завдань уроку.

Сьогодні у нас підсумковий урок за розділами «Дієслово» та «Прислівник». Ми перевіримо ваші знання і рівень сформованості вмінь, набутих під час опрацювання  цих розділів.

 

  1. Виконання контрольної роботи з теми.

Через 15 хвилин після початку роботи  проводимо фізкультхвилинку.

Варіант 1

1. Початковою формою дієслова є: (1 бал)

А) теперішній час;

Б) неозначена форма;

В) число.

2. У реченні прислівники виконують роль: (1 бал)

А) підмета;

Б) присудка;

В) другорядного члена.

3. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники: (1 бал)

А) веселий, ясно, ніжний:

Б) дружно, весело, щиро;

В) сміливий, слово, чудовий.

4. У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу? (1 бал)

А) Читає, біжить, сказав;

Б) напише, мріє, перегорнув;

В) чекала, стихло, мандрувала.

5. Добери до прислівників антоніми. (1 бал)

Ліворуч -

Високо -

Вчора -

Ззаду –

 6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)

Догляд -                                          

Хвороба  -

Стрибок  -  

7. Постав дієслова  в  2 особу однини : (2 бали)                                                       

Косити -                                             

Збирати  -                                                    

Ловити  -          

Читати –

Писати -

                                      

8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)

Читати вірш необхідно ______________, ____________, _________________. _______________.

Свою думку треба висловлювати _______________, ________________ , ________________ .

9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в минулому часі. (2 бали)

Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці.  Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні  і  яблуні.

Варіант 2

1. Прислівник – це…(1 бал)

А) незмінна частина мови;

Б) змінна частина мови;

В) граматична основа речення.

2. У реченні дієслово найчастіше буває: (1 бал)

А) підметом;

Б) присудком;

В) другорядним членом.

3. Дієслова минулого часу змінюються за: (1 бал)

А) особами і числами;

Б) особами і родами;

В) особами, числами і родами.

4. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з: (1 бал)

А) іменниками;

Б) прикметниками;

В) дієсловами.

5. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)

Малюнок -                                        

Зустріч -                                                         

Дружба – 

6. До поданих прислівників добери близькі за значенням. (1 бал)

Холодно -

Радісно -

Швидко -

Гарно -

 

7. Постав дієслова в 3 особу однини:                             (2 бали)

 Косити -                                             

Збирати  -                                                        

Ловити  -                                                  

Читати –

Писати -

 

8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)

Розмовляти по телефону потрібно ___________, ____________ , ______________, __________________.

Писати в зошиті треба ______________, __________________ , __________________ .

9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в теперішньому часі. (2 бали)

Весна співала навкруги, бриніла ніжним вітерцем. Усе в лісі раділо,  а береза плакала.  Берези, з яких брали багато соку, засохли і швидко загинули.

 

V. Підсумок уроку.

  • Яке завдання виконали з легкістю?
  • Яке завдання виявилося для вас складним? Чому?
  • Чи впоралися ви в цілому із роботою?

 

 

 

 

 

 

Варіант 1

1. Початковою формою дієслова є: (1 бал)

А) теперішній час;

Б) неозначена форма;

В) число.

2. У реченні прислівники виконують роль: (1 бал)

А) підмета;

Б) присудка;

В) другорядного члена.

3. Вибери групу слів, яку складаються тільки прислівники: (1 бал)

А) веселий, ясно, ніжний:

Б) дружно, весело, щиро;

В) сміливий, слово, чудовий.

4. У якому рядку записані дієслова тільки минулого часу? (1 бал)

А) Читає, біжить, сказав;

Б) напише, мріє, перегорнув;

В) чекала, стихло, мандрувала.

5. Добери до прислівників антоніми. (1 бал)

Ліворуч -

Високо -

Вчора -

Ззаду –

 6. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)

Догляд -                                          

Хвороба  -

Стрибок  -  

7. Постав дієслова  в  2 особу однини : (2 бали)                                                       

Косити -                                             

Збирати  -                                                    

Ловити  -          

Читати –

Писати -

8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)

Читати вірш необхідно ______________, ____________, _________________. _______________.

Свою думку треба висловлювати _______________, ________________ , ________________ .

9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в минулому часі. (2 бали)

Біля моєї хати цвітуть мальви. Вузенька стежка біжить до криниці.  Там росте калина, шумить молоденька тополя. За хатою цвітуть вишні  і  яблуні.

Варіант 2

1. Прислівник – це…(1 бал)

А) незмінна частина мови;

Б) змінна частина мови;

В) граматична основа речення.

2. У реченні дієслово найчастіше буває: (1 бал)

А) підметом;

Б) присудком;

В) другорядним членом.

3. Дієслова минулого часу змінюються за: (1 бал)

А) особами і числами;

Б) особами і родами;

В) особами, числами і родами.

4. У реченні прислівники найчастіше зв’язані з: (1 бал)

А) іменниками;

Б) прикметниками;

В) дієсловами.

5. Від поданих іменників утвори дієслова в неозначеній формі дієслова:   (1 бал)

Малюнок -                                        

Зустріч -                                                         

Дружба – 

6. До поданих прислівників добери близькі за значенням. (1 бал)

Холодно -

Радісно -

Швидко -

Гарно -

7. Постав дієслова в 3 особу однини:                             (2 бали)

 Косити -                                             

Збирати  -                                                        

Ловити  -                                                  

Читати –

Писати -

8.  Закінчи речення, добираючи однорідні прислівники. (2 бали)

Розмовляти по телефону потрібно ___________, ____________ , ______________, __________________.

Писати в зошиті треба ______________, __________________ , __________________ .

9. Зміни текст так, щоб події відбувалися в теперішньому часі. (2 бали)

Весна співала навкруги, бриніла ніжним вітерцем. Усе в лісі раділо,  а береза плакала.  Берези, з яких брали багато соку, засохли і швидко загинули.

Середня оцінка розробки
Структурованість
1.0
Оригінальність викладу
1.0
Відповідність темі
1.0
Загальна:
1.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стоматова Катерина
    Загальна:
    1.0
    Структурованість
    1.0
    Оригінальність викладу
    1.0
    Відповідність темі
    1.0
docx
Додано
1 травня 2018
Переглядів
31543
Оцінка розробки
1.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку