Матеріали ДПА 4 клас 2018 рік

Про матеріал

Шановні колеги, пропоную до вашої уваги зразок підсумкової контрольної роботи ДПА для 4 класу за 2018 рік відповідно до орієнтовних вимог до змісту атестаційних завдань. Атестаційні матеріали містять підсумкову контрольну роботу з української мови та читання, І варіант.

Перегляд файлу

І варіант

1. Прочитай уважно текст.

Незвичайні пригоди Алі в країні Недоландії.

Розділ перший, у якому починаються чудеса

Аля грюкнула кімнатними дв…(е,и)рима і притулила долоні (до)гар…(а,я)чих щік. Ой, як соромно! Як (не)гарно все вийшло!

Ще місяць тому (на)думала вона вишити рушн…(е,и)чка для бабусі, до її дня народже…(н,нн)я. І н…(е,и)тки підібрала, і рушн…(е,и)чок білий знайшла, і навіт…(і,ь) перший хрестик (с,з)…робила. А потім їй усе шви…(д,т)ко набридло.

Дівчинка відклала роботу й подумала: «Завтра дошию!» Назавтра часу у неї не знайшлося. А згодом вона й зовсім забула про вишивку. Їй навіть здалося, що рушничок давним-давно вишитий!

Тому, коли сьогодні всі поздоровляли бабусю, Аля була певна, що дарує рушничка з вишитими червоними півнями.

Бабуся розгорнула пакунок, і тут всі побачили біле полотно з маленьким хрестиком у куточку та лялечку червоних ниток.

 Що це? — здивувалася бабуся.

 Це… це… вишиваний рушничок… — ледве вимовила Аля і почервоніла від сорому, як ті нитки.

А тато глянув на неї й стиха мовив:

 Ех ти!

І тоді Аля втекла до своєї кімнати.

Ох, як негарно все вийшло!

Потроху дівчинка заспокоїлася. Вона чекала, що за нею от-от хтось прийде, бо час сідати до святкового столу! Але ніхто не прийшов. Спочатку Алі стало нудно, а потім вона розсердилася. «То ви такі! — сказала вона сама собі. — Ось візьму голку і навишиваю вам сто півників, щоб ви не думали!..»

 Цілих сто! — голосно промовила вона.

 Еге ж, рівнесенько сто! — повторив хтось за її спиною. Першої миті Аля зраділа, бо вирішила, що по неї таки прийшли. Але таким голосом ні тато, ні мама і ніхто з її знайомих не розмовляє! Він був якийсь неживий, безбарвний і дуже неприємний — ніби цвяшком дряпали по склу.

Аля обернулася і…

 Хто тут? — прошепотіла вона.

На плінтусі сидів маленький чоловічок у довгому, майже до п'ят, картатому піджачку з широкими кишенями. На голові у чоловічка червонів ковпачок. А на ногах у нього були величезні зелені черевики із червоними шнурівками.

Аля заніміла. А чоловічок поважно вийняв з однієї кишені окуляри, з другої — якогось папірця і почав уважно читати, водячи по рядках вказівним пальцем.

 Так, так, усе правильно! — задоволено мовив він. — Сьогодні ця дівчинка не завершила соту справу. Якраз стільки, скільки треба…

Чоловічок не доказав, бо Аля вже встигла на той час отямитись. Вона хотіла накрити чоловічка долонькою, наче коника.  Але він побачив занесену над собою руку — і вмить опинився на люстрі, забурмотів:

  • Недо-роби! Недо-пиши! Недо-почни! Недо-лиши! І недо-їж! І недо-ший! І в Недоладію мерщій!

Тоді отой чоловічок, наче коник, стрибнув на підлогу, тупнув ногою і зник!

Раптом щось підхопило Алю, й вона миттю вилетіла у розчинене вікно…

Галина Малик

2. Познач, скільки справ устигла розпочати і недоробити Аля.

А) небагато

Б) сотню

В) безліч

3.  Пронумеруй у клітинках послідовність змін стану Алі.

Пр  Потроху заспокоїлася.

  А потім вона розсердилася.

  Спочатку Алі стало нудно.

  Аля почервоніла від сорому.

  Дівчинка заніміла.

4. Допиши пропущені слова в реченнях.

Чоловічок був одягнений у ____________________ ковпачок, довгий до ____________________ картатий піджачок та ____________________ зелені черевички з ____________________ шнурівкою.

5.  Спиши виділений текст, розкриваючи дужки.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

6. Випиши зі списаного тексту слова з ненаголошеними [е], [и] в корені. Підкресли букви, які позначають ці звуки.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Випиши перше речення з першого абзацу списаного тексту. Підкресли в ньому головні члени речення.

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Випиши з першого абзацу списаного тексту прислівники.

_____________________________________________________________________

9. Склади і запиши 3 – 4 речень про те, чому Аля потрапила не в якусь іншу країну, а в Недоландію.

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
3 травня 2018
Переглядів
2482
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку