Контрольна робота на тему: " Західноукраїнські землі у складі іноземних держав в міжвоєнний період.1919-1939р.".

Про матеріал
Кластер: "10.Історія України.Розробки". Модуль: "Розділ V. Західноукраїнські землі в міжвоєнний період ". Проект: "Тест. Західноукраїнські землі в міжвоєнний період.1919-1939". Представлена дидактична розробка - контрольна робота зберігається в формі doc.Word. Контрольний тест має ексклюзивний характер і є авторською роботою. Автор дозволяє обмежені дії спрямовані на зміну форми і змісту роботи(за умови збереження концепції-шаблону роботи).
Перегляд файлу

Історія України.   10 –й клас. 

Контрольна робота.

Тема: « Західноукраїнські землі  в міжвоєнний період.1919–1939 рр. »

 

I.  Завдання  цієї форми  складаються  зі  вступного  запитання та  чотирьох варіантів відповідей, серед яких потрібно вибрати один правильний.  ( завдання 1-10 по 0,5 бала)

 

1.  Як називалася політика польського уряду, що була спрямована на якомога швидшу асиміляцію українців?

  А)  кооперація;      Б)  колонізація;       В)  полонізація;    Г)  окупація.

 

2.  Як називали польських колоністів на західноукраїнських землях?

А)  зрадники;    Б)  розсадники;     В)  осадники;      Г  відступники.

 

3.  Яку  назву  мала  територія,  де  мешкало  переважно  непольське  населення?

А)  « Західні колони»;     Б)  « Східні креси»;    В)  « Південий сектор»;    Г ) « Північний реєстр».

 

4.  Татарбунарське повстання відбулося у:

   А)  вересні 1924 р.;         Б)  січні 1924 р.;            В)  жовтні 1923 р.;          Г)  травні 1925 р.

 

5.  Закарпаття отримала автономію  від Чехословаччини у:

А)  квітні 1929 р.;    Б)  листопаді 1934 р.;    В)  жовтні 1938 р.;     Г)  березні 1939 р.

 

6.  Західноукраїнські землі в 20ті – І пол. 30х років ХХ ст перебували під владою:

    А)  Польщі, Румунії, Болгарії;       Б)  Угорщини, Чехословаччини, Болгарії;

         В)  СРСР, Білоруської СРР, Румунії.;       Г)   Чехословаччини, Румунії, Польщі

 

7.  Співголовою Українського національно-демократичного об’єднання був:

А)  С. Баран;   Б)  В. Залозецький;   В)  Л. Бачинський;    Г)  Д. Левицький.

 

8. Суспільно-політичний статус Західної України в 1920–1930-ті рр. характеризувався:

А)  відсутністю самоврядування й дискримінацією українського населення;

Б)  підтримкою польської влади національно-кільтурних осередків українців;

В)  наданням широкої прав і автономії;

Г)  залученням українців до управління державою на всіх гілках влади.

 

9. Політика «румунізації» мала на меті:

А)  заборону всіх політичних партій;

Б)  встановлення військової диктатури;

В)  заборону української мови, зміну  імен, прізвищ, назв міст  і сіл на румунську;

Г)  ліквідацію всіх релігійних установ і гуртків.

 

10. Наслідками колоніальної політики Румунії, Польщі та Чехословаччини щодо ЗУЗ  треба вважати ..

А)  зростання економіки в усіх галузях;

Б)  перетворення цих регіонів на аграрно-сировинний додаток та джерело дешевої робочої сили;

В) наділення всіх прошарків населення землею;

Г ) проведення масштабної індустріалізації.

II.  Завдання цієї форми складаються зі спільного вступного запитання та чотирьох завдань, позначених буквами, до кожного з яких потрібно підібрати один варіант відповіді, позначений цифрою. (завдання№ 11-12 по 1 балу)

11. Співвіднесіть поняття з їх визначеннями.

А     жовтень 1920 р.

1  здобуття незалежності Карпатської України

Б     липень 1924 р.

2  створення  Української військової організації (УВО)

В     лютий 1929 р.

3  запровадження двомовних(утраквістичних) шкіл на ЗУЗ

Г     березень 1939 р.

4  заснування  Організації українських націоналістів ОУН)

 

5. Татарбунарське повстання

 

 

 

 

 

 

 

12. Співвіднесіть прізвища з посадами, які обіймали дані особи.

А     А.Волошин

1.  керівник - засновник УВО

Б     В.  Мудрий

2.  Президент Карпатської України (Підкарпатської Русі)

В    А. Шептицький

3. співголова УНДО

Г    Є. Коновалець

4  митрополит греко-католицької церкви

 

5. керівник-референт ОУН(б)

 

III. Завдання цієї форми складаються з інструкції та чотирьох подій, які треба розташувати в правильній послідовності.  ( завдання №13 - 2 бали)

13. Розташуйте події у хронологічній послідовності:

  • А)  створення УНДО;
  • Б)  Розкол ОУН на дві фракції:ОУН (б) і ОУН(м)
  • В)  польській уряд розпочав акцію «пацифікації»;
  • Г)  Хотинське повстання .

 

IV.    Завдання  відкритої форми  з  розгорнутою  відповіддю,  які  передбачають повну  відповідь  на  запитання  або  творче  застосування  набутих  знань, умінь та навичок.  ( завдання №14 – 3 бали)

14.Дайте відповідь на питання.

1.Чому польський уряд   в лютому-березні 1939р. перешкоджав українцям Галичини вбрати участь в боротьбі за Карпатську Русь - Україну?

1. Чому спроба утворити незалежну державу в Закарпатті закінчилась невдачею?

2. У чому полягало історичне  значення проголошення незалежності Карпатської Русі -України?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Історія України.10-й клас.

Контрольний тест.

Тема:  «Західноукраїнські  землі  в міжвоєнний період.  1921–1939 рр.»

 

Відповіді

 

1.В

2.В

3.Б

4.А

5.В

6.Г

7.Г

8.А

9.В

10.Б_________________по 0,5 бала

 

11.А2, Б3, В4, Г1

12. А2, Б3, В4, Г1______по 1 балу

 

13.Г.А,В,Б____________2 бала

 

14.  відповідь на бланку  завдань ____3бала

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Borshewscka Kate
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
До підручника
Історія України (рівень стандарту, академічний) 10 клас (Струкевич О.К., Дровозюк С.І., Котенко Л.В.)
Додано
28 червня 2021
Переглядів
7929
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку