Контрольна робота "Нові тенденції у драматургії кінця XIX-XX ст."

Про матеріал
Контрольна робота передбачає використання тестових різнорівневих завдань і запитань відкритої форми.
Перегляд файлу

ТЕМА. Контрольна робота №5. Нові тенденції у драматургії кінця XIX-початку XX століття (тести,відповіді на запитання,творче завдання)

Завдання:

  • перевірити рівень знань, умінь і навичок учнів із метою контролю і корекції;
  • систематизувати вивчений матеріал із теми у процесі виконання різнорівневих завдань;
  • розвивати логічне мислення та письмове мовлення учнів.

 

Завдання контрольної роботи

 І рівень

Завдання з вибором однієї правильної відповідь (кожна правильна відповідь на запитання 1-6 оцінюється в 0,5 бала).

1. Прототипом Нори Хельмер у драмі “Ляльковий дім”Г.Ібсена є:

 А письменниця Лаура Кілер;

 Б актриса Елеонора Дузе;

 В дружина Сюзанна Ібсен.

3. Конфлікт у драмі “Ляльковий дім”Г.Ібсена виникає:

 А з приїздом фру Лінне;

 Б з появою Крогстада;

 В за 8 років до зображеної дії.

4. “Ляльковий дім” Г.Ібсена за жанром – це :

 А трагікомедія;

 Б соціально-психологічна драма;

 В соціально-психологічна трагедія.

5. Закінчіть твердження: «Крогстад просить у Нори» (“Ляльковий дім” Г.Ібсен):

 А щоб Нора посприяла його відносинам із фру Лінне;

 Б щоб Нора віддала гроші;

 В щоб Нора визнала свою провину та розповіла про скоєне чоловікові.

6. Визначте основну ідею п’єси Б.Шоу «Пігмаліон»:

 А руйнівний вплив бідності на особистість;

 Б процес відновлення людської душі, духовного пробудження  особистості, розвитку її морального й інтелектуального потенціалу під               впливом творчості;

 В справжня внутрішня краса людини залежить не від соціального  статусу, освіти, а від внутрішніх якостей і потенціалу людини.

 

ІІ рівень

Завдання на встановлення логічної відповідності ( за правильно виконане завдання – 1 бал).

7.Установіть відповідності між ознаками «нової драми» та поданими визначеннями.

1.Відкритий фінал

 

 

А Прихований, внутрішній зміст висловлювання; може створюватися за рахунок вербальних (мовних) засобів та невербальних ( у драматичній виставі –  музичний супровід, зміна освітлення тощо).

2.Аналітична композиція

Б Життя душі героя, роздуми, зміни умонастрою, зіткнення ідей.

3.Підтекст

В Особливість  структури твору, що пропонує варіативність подальшого продовження подій.

4.Внутрішня дія

 

Г Специфічна побудова твору, згідно з якою вихідним пунктом дії є певний факт минулого, а його розкриття тісно пов’язане із вияскравленням особистості та її рушійних сил.

 

 

 

Д Зіткнення протилежних  інтересів  і  поглядів, напруження й крайнє загострення суперечностей, що приводить до активних дій, ускладнень, боротьби, що супроводжуються складними колізіями.

8.Установіть відповідність між персонажем твору «Пігмаліон» Бернарда Шоу та цитатою.

1.Елайза

А  « Підстаркуватий, але ще при здоров’ї сміттяр, весь убраний, як і годиться чоловікові його фаху, з капелюхом на голові, широкі криси якого ззаду покривають шию і плечі».

2. Пікерінг

Б «Кидає у воду жменю пахучих солей і ще додає пригорщу гірчиці. Тоді бере величезну щітку з ручкою і щедро намилює її круглим шматком пахучого мила».

3.Гіггінс

В «…ви — поліцайський навушник, пане!».

4. Пірс

Г Симпатичний тип старого військового — забігає під портик і закриває парасолю, з якої скрапує вода.

 

Д «На голові у неї матроський брилик із чорної соломки, який чимало назбирав лондонської пилюки та кіптяви й навряд чи коли чистився».

9. Установіть відповідність між автором та країною.

1.Генрік Ібсен

А Шотландія

2.Антон Чехов

Б Ірландія

3.Бернард Шоу

В Росія

4.Володимир Винниченко

Г Норвегія

 

Д Україна

ІІІ рівень

 Дайте розгорнуті відповіді на запитання  (кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал).

 10.Які характерні ознаки «нової драми»?

 11.Чим можна пояснити близькість основних параметрів драматургічної естетики Ібсена і Шоу?

 12.Чи можна назвати п’єсу Б .Шоу «Пігмаліон» ліричною комедією»

ІV рівень

13. Творче завдання (змістовна правильна відповідь оцінюється в 3бали).

Напишіть есе на одну із тем:

 1. «..І ти, і я — ми обоє повинні змінитись...». Родинне життя Нори і Торвальда  (за п'єсою Г. Ібсена "Ляльковий дім").

 2. "Експеримент над людиною" професора Хіггінса  (за п'єсою Б. Шоу "Пігмаліон").

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
20 січня 2023
Переглядів
1540
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку