9 клас . Контрольна робота по темі “Романтизм”
I Завдання.
1.Романтизм виник…
А)наприкінці XVI ст. – на початку XVII ст.
Б)наприкінці XVII ст. – на початку XVIII ст.
В)наприкінці XVIII ст. – на початку XIX ст.
2.Література романтизму ділиться на…
А)2 періоди
Б)3 періоди
В)4 періоди
3.Романтизм – це…
А)ліературний жанр
Б)художний напрям
В)художні засоби
4.”Хлопець не має хисту до наживи”. Так говорили про…
А)Г. Гейне
Б)Дж. Байрона
В)Мазепу
5.”Книга пісень” складається з…
А)3 розділів
Б)4 розділів
В)5 розділів
6.Що допомагає Гейне розкрити внутрішній світ героя?
А)опис переживань, почуттів
Б)опис природи
В)розповідь про суспільні відносини
7.У вірші “Коли розлучаються двоє” говориться про…
А)почуття всіх закоханих
Б)певну ситуацію
В)самого автора
8.Який вірш є прощанням Гейне з романтизмом?
А)”На півночі кедр одинокий”
Б)”Не знаю, що стало зо мною”
В)”Коли розлучаються двоє”
9.Дж. Байрон – це поет…
А)німецький
Б)англійський
В)французький
10.Душа ліричного героя у вірші “Хотів би жити знов у горах” страждає від…
А)нещасливого дитинства
Б)пихатості і лукавства світу
В)нерозділеного кохання
11.Мазепу в поемі називають…
А)дуб-титан
Б)нескорений Прометей
В)відважений бунтар
12.Мазепа в романтичному творі є
А)історичним діячем
Б)незвичайним героєм в незвичайних обставинах
В)закоханим юнаком
II Завдання.
1.За мотивами віршів Гейне розповісти, чому сумує поетове серце?
2.Яким змальований ліричний герой в поезії “Хотів би жити знов у горах”?
3.Чому Байрона можна назваи “Прометеєм XIX ст.”
4.Написати тему та ідею поеми “Мазепа”.