Контрольна робота по творчості Дж.Свіфта, Й.Гете, Ф.Шиллера

Про матеріал
Підібраний матеріал для 9 класу із зарубіжної літератури по творчості Дж.Свіфта, Й.Гете, Ф.Шиллера
Перегляд файлу

                                                     9 клас

Контрольна робота

«Вступ», творчість Дж.Свіфта, Й.В.Гете, Ф.Шиллера

Початковий та середній рівні

1 варіант

1.   Доба Просвітництва сповідувала культ:

     а)розуму;             б)моралі;             в)краси;              г)релігії.

2.   Поезія, що стала гімном Європейського Союзу, була написана:

     а) Й.В.Гете;        б)Дж.Свіфтом;    в)Й.Шиллером;     г)Ж-Ж.Руссо.

3 .Дух бунтарства притаманний твору:

     а) «Вільшаний король» Гете;         б) «Травнева пісня» Гете;

     в) «До радості « Шиллера;              г) «Прометей» Гете.

4.   Які два мотиви звучать у поезії «Травнева пісня»?

5.   Які світи показані в баладі «Вільшаний король» Гете?

2 варіант

1.  Для доби Просвітництва характерні:

     а)надання переваги розуму;         б)моралі;

     в)довіра до інтуїції, містики;          г)повне підпорядкування релігії;

2.  У поезії, що стала гімном Європейського Союзу, ключовими словами є:

    а)боротьба, перемога;    б)змагання, слава;   в) єднання, радість;    г)пісня, веселощі.

3  .У творі Й.В.Гете «Прометей» найвиразніше звучать:

    а)богоборчі мотиви;               б)мотив відданого служіння людям;

    в)мотив запобігання перед сильними світу цього;

    г)мотив засудження корисливості.

4.  Світи, що протиставляються в баладі «Вільшаний король»:

    а)реалістичний і фантастичний;         б)Вищий світ і світ простих людей;

    в)красиве і потворне;                             г)світ песимістів та оптимістів.

5.  Продовжте речення.

    У поезії «Травнева пісня» розкрито дві теми: -

Достатній рівень (спільний для обох варіантів)

7.  Установіть відповідність між творами та їхніми темами:

    1)  «Вільшаний король» Й.В.Гете;

    2)  «До радості» Ф.Шиллера;

    3)  «Прометей» Й.В.Гете;

    4)  «Травнева пісня» Й.В.Гете.

              а)   шлях людства до щастя;

              б)   природа і кохання;

              в)   протиборство людини та природи;

              г)   становлення особистості;

     д)   протиборство між богом і титаном.

8  .Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера».

Високий рівень  (спільний для обох варіантів)

    Виконати одне із завдань.

1 .Напишіть твір «Письменники-просвітники – передові, прогресивні люди своєї доби».

2. Опишіть дискусію з уявним опонентом про те, що було б, якби у сучасному світі люди      почали жити, керуючись лише розумом і відкидаючи почуття.

 

docx
Додано
10 листопада 2023
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку