9 клас
Контрольна робота
«Вступ», творчість Дж.Свіфта, Й.В.Гете, Ф.Шиллера
Початковий та середній рівні
1 варіант
1. Доба Просвітництва сповідувала культ:
а)розуму; б)моралі; в)краси; г)релігії.
2. Поезія, що стала гімном Європейського Союзу, була написана:
а) Й.В.Гете; б)Дж.Свіфтом; в)Й.Шиллером; г)Ж-Ж.Руссо.
3 .Дух бунтарства притаманний твору:
а) «Вільшаний король» Гете; б) «Травнева пісня» Гете;
в) «До радості « Шиллера; г) «Прометей» Гете.
4. Які два мотиви звучать у поезії «Травнева пісня»?
5. Які світи показані в баладі «Вільшаний король» Гете?
2 варіант
1. Для доби Просвітництва характерні:
а)надання переваги розуму; б)моралі;
в)довіра до інтуїції, містики; г)повне підпорядкування релігії;
2. У поезії, що стала гімном Європейського Союзу, ключовими словами є:
а)боротьба, перемога; б)змагання, слава; в) єднання, радість; г)пісня, веселощі.
3 .У творі Й.В.Гете «Прометей» найвиразніше звучать:
а)богоборчі мотиви; б)мотив відданого служіння людям;
в)мотив запобігання перед сильними світу цього;
г)мотив засудження корисливості.
4. Світи, що протиставляються в баладі «Вільшаний король»:
а)реалістичний і фантастичний; б)Вищий світ і світ простих людей;
в)красиве і потворне; г)світ песимістів та оптимістів.
5. Продовжте речення.
У поезії «Травнева пісня» розкрито дві теми: -
Достатній рівень (спільний для обох варіантів)
7. Установіть відповідність між творами та їхніми темами:
1) «Вільшаний король» Й.В.Гете;
2) «До радості» Ф.Шиллера;
3) «Прометей» Й.В.Гете;
4) «Травнева пісня» Й.В.Гете.
а) шлях людства до щастя;
б) природа і кохання;
в) протиборство людини та природи;
г) становлення особистості;
д) протиборство між богом і титаном.
8 .Схарактеризуйте образ головного героя роману Дж.Свіфта «Мандри Гуллівера».
Високий рівень (спільний для обох варіантів)
Виконати одне із завдань.
1 .Напишіть твір «Письменники-просвітники – передові, прогресивні люди своєї доби».
2. Опишіть дискусію з уявним опонентом про те, що було б, якби у сучасному світі люди почали жити, керуючись лише розумом і відкидаючи почуття.