Контрольна робота (різнорівневі тестові завдання з теми «Другорядні члени речення. Однорідні члени речення») для 5 класу

Про матеріал

Контрольна робота з української мови на тему "Другорядні члени речення. Однорідні члени речення" для 5 класу. Представлена у двох варіантах. Завдання на розпізнавання, перетворення, конструювання мовного матеріалу та творчі.

Перегляд файлу

Остапенко Тетяна Вадимівна,

учитель української мови та літератури

вищої категорії

Бердянської ЗОШ № 20

Контрольна робота

Контрольна робота (різнорівневі тестові завдання з теми «Другорядні члени речення. Однорідні члени речення») для 5 класу

Варіант І

  1. Другорядні члени речення ̶  це... (1 бал)

А додаток, обставина, підмет;     В додаток, означення, обставина;

Б присудок, означення, додаток; Г іменник, прикметник, прислівник.

  1. У реченні Степові птахи посивіли від пилюки підкреслене слово- це… (1 бал)             

А означення; Б обставина; В додаток; Г присудок.

  1. Укажіть, у якому реченні є обставина: (1 бал)

А Тихо виграває хвиля вечірнього прибою.       В Темна ніч засвітила яскраві зорі.

Б Дівчата позбирали зелені та червоні яблучка. Г Уся вулиця покрита сніжною пеленою.

  1. Запишіть своє речення із означенням, підкресліть його. (1 бал)
  2.  Знайдіть четверте зайве. Однорідні члени речення… (1 бал)

А Відповідають на одне й те саме питання. В Відносяться до одного слова в  реченні.

Б Є одним членом речення.             Г Відповідають на питання непрямих відмінків.

  1. Знайдіть речення з однорідними підметами. (1 бал)

А Праця чоловіка годує, а лінь марнує.  В На городі в бабусі ростуть рожеві, білі та червоні троянди.

Б Блакитними очима дивляться на мене земля й небо. Г Над горами, над долинами встав легесенький  туман.

  1. У якому реченні правильно розставлені розділові знаки: (1 бал)

А Бігають по лісі й залишають свої сліди на снігу такі тварини: білки та зайці, вовки та лисиці.

Б  Бігають по лісі й залишають свої сліди на снігу, такі тварини- білки та зайці, вовки та лисиці.

В Бігають по лісі й залишають свої сліди на снігу, такі тварини- білки та зайці, вовки та лисиці.

Г Бігають по лісі й залишають свої сліди на снігу: такі тварини білки, та зайці, вовки, та лисиці.

  1. У якому реченні треба ставити тире перед узагальнювальним словом: (1 бал)

А Над галявиною пронеслася ціла зграйка птахів сороки граки ворони. В Наші хлопці молодці.

Б У лісі у полі всюди чується гомін птахів. Г У лісі зараз зʼявилися проліски, конвалії.

  1. Спишіть текст, розставляючи розділові знаки при однорідних членах речення. Підкресліть члени речення в першому реченні. (4 бали)

Неймовірні фрукти ростуть у джунглях! Тропічні фрукти смачні й поживні яскраві й апетитні. Багаті на вітаміни  ось такі плоди фініки кокоси банани ківі манго та авокадо. Місцеві жителі додають їх до морозива роблять желе соки. А які смачні гігантські апельсини лимони та мандарини! А чи їли ви коли-небудь дуку або африканську грушу?

Контрольна робота з теми «Другорядні члени речення. Однорідні члени речення»

Варіант ІІ

  1. Другорядні члени речення ̶  це... (1 бал)

А обставина, додаток, підмет;    В дієслово, прислівник, прикметник;

Б присудок, означення, підмет;  Г означення, додаток, обставина.

  1. У реченні Усяка пташка своє гніздо знає підкреслене слово – це… (1 бал)

А Означення; Б Додаток; В Присудок; Г Обставина.

  1. Укажіть, у якому реченні є означення: (1 бал)

А Птахи весело щебетали.      В Оленка зірвала ромашку й простягнула подрузі.

Б Веселі хлопʼята розважалися на галявині. Г Радість і журба ідуть разом у житті.

  1. Знайдіть четверте зайве. Обставина…(1 бал)

А Виражається прикметником.  В Відповідає на питання де? як? куди? звідки? чому?

Б Указує на ознаку дії.               Г Підкреслюється в реченні так: _._._._._._.

  1. Запишіть своє речення із обставиною.(1 бал)
  2. Знайдіть речення із однорідними додатками: (1 бал)

А Я йду вздовж узлісся й насолоджуюся цією казковою красою.

Б Весна встановлює свої закони та правила.

В Раптом вітерець прошумів над лісом, над ставом.

Г І діти, і дорослі раді-радісінькі прийдешнім канікулам.

  1. У якому реченні правильно розставлені розділові знаки: (1бал)

А Білочці принесли чудові дарунки - мішечки з горіхами, шишками та грибами.

Б Білочці принесли чудові дарунки: мішечки з горіхами, шишками, та грибами.

В Білочці принесли чудові дарунки: мішечки з горіхами, шишками та грибами.

Г Білочці принесли чудові дарунки, мішечки з горіхами, шишками та грибами.

  1. У якому реченні треба ставити тире перед узагальнювальним словом: (1 бал)

А  Я зробив усі завдання розв’язав задачі, написав вправу.

Б Весна це період чудових свят та канікул.

В Дерева, кущі, птахи усе завмерло навколо.

Д Зелені, сині, червоні та рожеві ліхтарики замерехтіли у вечірньому парку.

  1. Спишіть текст, розставляючи розділові знаки при однорідних членах речення. Підкресліть члени речення в першому реченні. (4 бали)

Усі завжди люблять ласувати смаколиками… Яких тільки солодощів не виробляють на Львівській фабриці! Тут тобі усе рогалики та медівнички пироги й печиво. Кондитери додають цукрову пудру кокосову стружку джем мармелад та родзинки. А чи куштували ви печиво «Твіст» з ваніллю какао та корицею? Воно прекрасно смакує і з чаєм і з кавою і з соком.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Дарьева Антонина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Іваненко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Маришева Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
27 серпня 2018
Переглядів
20591
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку