​Контрольна робота "Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров'я. Варіант 2. Основи здоров'я, 6 клас"

Про матеріал

Контрольна робота "Розділ 3. Психічна і духовна складові здоров'я. Варіант 2. Основи здоров'я, 6 клас" включає наступні типи завдань:

  • встанови відповідність;
  • закінчи речення;
  • вибери з переліку;
  • наведи приклади.

До завдань додаються відповіді.

Перегляд файлу

Контроль з теми.                          Розділ 3. Психічна і духовна складові здоровя.

Основи здоров’я, 6 клас                                                                                   Варіант 2

 

-----------------------------------------------------

----------------------------------------------------

I. Встанови відповідність (3 бали: за кожну правильну відповідь -  0,5 бала):

 

  1. Потреба;                         
  2. Звичка;
  3. Критично мислити;

 

  1. Реклама;
  2. Маніпуляції;
  3. СНІД;

 

а) ретельно обмірковувати судження, приймати рішення після оцінювання різних варіантів;

 

б) тяжке і поки що невиліковне захворювання, яке спричиняється ВІЛ;

 

в) те, необхідно для забезпечення життя і діяльності людини та її розвитку;

 

г) інформація про товари, послуги,організації, ідеї, явища життя, яка поширюється будь-якими засобами і вбудь-якій формі;

 

д) спосіб дії, поведінки, що став для людини постійним, звичним,характерним саме для неї;

 

е) прийоми, до яких вдаються, змушуючи інших робити те, що хочуть.

 

II. Закінчи речення (3 бали: за кожну правильну відповідь -  0,5 бала) :

  1. Категоричність і максималізм у підлітковому віці – поширене явище і вважається ………………………………………………………………………………………………….. .
  2. З віком потреби …………………………………………………………………………………………… .
  3. Багаторазове повторення тієї самої дії, доведення дії до автоматизму перетворюють уміння на …………………………………………………………………………... .
  4. Шкідливих звичок позбутися …………………………………………………………………….. .
  5. При завищеній самооцінці існує ризик захворіти на ……………………………………………………………………………………………………………………… .
  6. Здоров’я більше ніж на 50 % залежить від ………………………………………………… .

III. Вибери з переліку риси адекватної самооцінки (3 бали: за кожну правильну відповідь -  0,5 бала) :

  1. можуть поводитися агресивно;
  2. енергійні,оптимістичні, активні;
  3. поважають себе та інших;
  4. бояться критики оточуючих;
  5. не визнають власних помилок;
  6. переоцінюють свої реальні можливості;
  7. відповідальні;
  8. уміють визнавати власні помилки;
  9. у компаніях поводяться спокійно й доброзичливо;
  10.                      переконані, що діють правильно;
  11.                      у своїх невдачах звинувачують інших;
  12.                      не соромляться висловити власну думку;
  13.                      зверхньо ставляться до інших;
  14.                      невпевнені в собі.

 

IV. Наведи приклади корисних звичок (3 бали: за кожну правильну відповідь -  0,5 бала):

1.

2.

3.

4.

5.

6.

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді

Встанови відповідність:

1 – в;  2 – д;  3 – а;  4 – г;  5 – е;  6 – б.

Закінчи речення (можливі варіанти закінчень):

  1. Категоричність і максималізм у підлітковому віці – поширене явище і вважається віковою особливістю .
  2. З віком потреби змінюються.
  3. Багаторазове повторення тієї самої дії, доведення дії до автоматизму перетворюють уміння на навичку .
  4. Шкідливих звичок позбутися важко.
  5. При завищеній самооцінці існує ризик захворіти на «зіркову хворобу».
  6. Здоров’я більше ніж на 50% залежить від способу життя людини .

Вибери з переліку  риси адекватної самооцінки:

2, 3,7, 8, 9, 12.

Наведи приклади корисних звичок (можливі варіанти прикладів) :

  1. Доброзичливо спілкуватися;
  2. Чистити зуби;
  3. Мити руки;
  4. Вітатися при зустрічі;
  5. Додержуватися Правил дорожнього руху;
  6. Робити зарядку.

 

docx
Додано
20 грудня 2018
Переглядів
1637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку