Контрольна робота №4
«Сила творчої уяви»
Рівень1-2 (0.5 б.)
1.Книга Льюїса Керролла «Аліса в Країні Див» за жанром:
А) повість; б) казка; в) повість-казка; г) роман
2. Аліса гостювала у Шаленого Зайця на:
А) химерному обіді;
Б) званій вечері;
В) божевільному чаюванні;
Г) божевільному обіді
3. Фальшивий Черепаха розповів Алісі свою історію про те:
А) які предмети вчили їх у школі;
Б) як і які оцінки виставляли вчителі;
В) які розваги були в них після уроків;
Г) як він подорожував
4. Хто назвав Полліанну "найдивовижнішою дитиною" з усіх дітей?
А) міс Поллі;
Б) містер Пендлтон;
В) місіс Сноу;
Г) лікар Чілтон
5. Предметом гордості міс Поллі Гаррінгтон була...
А) вихованість та добрі манери;
Б) доброта та ґрунтовні знання з філософії;
В) родинна бібліотека та сімейні традиції;
Г) порядність і вимогливість до всіх і в усьому
6.Гру у радість придумав тато Поліанни , коли їм принесли як допомогу замість ляльки:
А) червоне плаття;
Б) милиці;
В) чарівні кульки;
Г) велосипед
Рівень 3.
7. Встановіть відповідність (1,5б.)
Персонаж Вчинок
1. Поліанна а) в’яже речі для шпиталів
2. лікар Чилтон б) усиновляє Джиммі
3. місіс Сноу в) сприяє одужанню Поліанни
4. Джон Пендлтон г) перетворює помешкання на «казку»
8.Упізнайте героя за його словами: (1,5б.)
а) Аліса 1. «Ой лишенько! Ой лишенько! Я запізнююсь!»
б) Білий Кролик 2. «Що за дивне відчуття1 Напевно, я складаюсь
як підзорна труба»
в) Чеширський Кіт 3. «Якби ти знала Час так добре, як я, то не
думала б . що його так легко викинути».
г) Капелюшник 4. «Собака спересердя гарчить, а з утіхи меле
хвостом, А я мелю хвостом – спересердя, а від
радощів гарчу»
Завдання відкритої форми
9. Поміркуйте, завдяки яким рисам вдачі Аліса потрапила в казковий світ . ( 2 бали)
10. Чи є корисною «гра в радість» для сучасних дітей? Які основні правила цієї гри? (6-8 речень) (4 бали)