Контрольна робота «Складнопідрядні речення з підрядними означальними, з’ясувальними та обставинними частинами. Складнопідрядні речення з кількома підрядними частинами» у 9 класі

Про матеріал
Контрольна робота «Складнопідрядні речення з підрядними означальними, з’ясувальними та обставинними частинами. Складнопідрядні речення з кількома підрядними частинами» у 9 класі
Перегляд файлу

Контрольна робота «Складнопідрядні речення з підрядними означальними, з’ясувальними та обставинними частинами. Складнопідрядні речення з кількома підрядними частинами» у 9 класі

 

1. Установіть відповідність

        1…працював, хоч…         А обставинне допустове

        2…прийшла, щоб…          Б обставинне міри й ступеня

        3…зіщулився, бо…           В обставинне мети

        4…напишу, якщо…          Г обставинне причини

                                                      Д обставинне умови

2. Установіть відповідність

       1 Проспівай мені ту пісню, що…          А обставинне допустове

       2 Було холодно, дарма що…                  Б обставинне порівняльне

       3 Не знає спокою, хто…                          В обставинне наслідку

       4 Вода в Дніпрі піднялася, так що…   Г означальне

                                                                           Д з’ясувальне

3. Установіть відповідність

1 означальне                      А Народ, що не знає своєї історії, є народом сліпців.

2 з’ясувльне                      Б Я сідаю на горбик зігрітий, щоб ключі журавлині зустріти.

3 обставинне наслідку     В Струни чекають, щоб пальці торкнулися їх.

4 обставинне мети            Г Дарма що сніг хрумкотить під ногами, весна своє бере.

                                             Д Дощ тут випав менший, так що ледве прибив пилюку.

4. Виділене слово є сполучником у реченні

       А Де кров текла козацькая, трава зеленіє.

       Б Куди серце летить, туди й око глядить.

       В Хоча була північ, спати не хотілося.

       Г Звідки казка, звідти й ласка.

5. Підрядну частину до головної приєднує сполучне слово в реченнях

       А Не писав я через те, що був у дорозі.

       Б Усі тоді зрозуміли, що спізнилися на потяг.

       В Це давній спів громів, що відгриміли.

       Г Розкажи мені, моя сестро, що маю робити?

6. Поставити розділові знаки в реченнях; визначити типи підрядних частин і типи підрядності

      А з підряд. означальним            А однорідна підрядність

      Б з підряд. з’ясувальним           Б неоднорідна підрядність

      В з обстав. умови                        В послідовна підрядність

      Г з обстав. часу                            Г змішаного типу

      Д з обстав. способу дії

      Ж з обстав. порівняльним

         1. Здається що сама земля горить по обріях тривожним світлом що виповнює всю степову ніч.

        2. Коли ми йшли удвох з тобою вузькою стежкою по полю я гладив золоте колосся як гладить милому волосся щаслива наречена.

7. Накреслити схему й дати характеристику речення (знаки пропущено):

         Коли пригріє тепле сонечко я насолоджуюся тим як у небі весело шугають ластівки і співають жайвори.

8. Записати речення, поставити знаки, підкреслити центри, накреслити схему, дати характеристику речення:

                        Я розумію що якщо спізнюся  чекати мене ніхто не буде.

9. Скласти складнопідрядне речення за поданим початком

                        Щаслива людина …

docx
Додано
7 лютого 2020
Переглядів
7533
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку