Контрольна робота для учнів 5 класу в двох варіантах, містить чотири рівні, в четвертому - написанням твору. Крім того, не всі завдання тестові, на деякі потрібно дати розгорнуту відповідь чи продовжити речення.
Контрольна робота № 2
Світ фантазій, мудрості: літературні казки.
(І.Франко, В.Королів-Старий, В.Симоненко, Г.Малик)
І варіант
Початковий і середній рівень
а) діжку; б) сіни; в) за паркан.
2. Звали тепер Лиса Микиту – цар ...
3. До роковин царювання Микити звірі готували:
а) великий банкет; б) змагання; в) великий концерт.
4. За те, що їх ошукали, звірі:
а) розірвали Лиса на шматки; б) повиривали на ньому шерсть; в) побили Лиса.
5. Мова персонажів – це ...
6. Усі Хухи («Хуха-Моховинка») не люблять:
а) засухи; б) холоду; в) вологи.
7. Хуха-Моховинка найчастіше була кольору:
а) темного; б) зеленого; в) бурого.
8. Кого із казкових героїв В.Симоненко порівнює зі змією («Цар Плаксій і Лоскотон»)?
а) Нудоту; б) Плаксія; в) Макаку.
9. Як називалася країна царя Плаксія?
10. Доповнити текст «А ... ... з´їв себе із переляку».
11. На що перетворилися кровопивці-сльозівці після смерті Плаксія?
а) черв´яків; б) жаб; в) п´явок.
12. Недороль, Недорадник – це персонажі казки:
а) «Фарбований Лис»;
б) «Хуха-Моховинка»;
в) «Цар Плаксій та Лоскотон»;
г) «Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії».
Достатній рівень
1. «Хуха-Моховинка» А. І.Франко
2. «Незвичайні пригоди Алі в країні Б. В.Королів-Старий
Недоладії»
3. «Фарбований Лис» В. В.Симоненко
4. «Цар Плаксій та Лоскотон» Г. Г.Малик
Високий рівень
Написати невеликий твір на тему «Незвичайна істота Хуха-Моховинка».
Контрольна робота № 2
Світ фантазій, мудрості: літературні казки.
(І.Франко, В.Королів-Старий, В.Симоненко, Г.Малик)
ІІ варіант
Початковий і середній рівень
1. Зробившись царем, Лис Микита («Фарбований Лис») жив:
а) як у Бога за дверима; б) добував їжу разом з іншими звірами;
в) крав курей на торговиці.
2. Звали тепер Лиса Микиту – цар ...
3. Найбільше боявся Микита, щоб:
а) не залишитися голодним; б) не попасти під дощ; в) щоб звірі його не побили.
4. Мова автора – це ...
5. Лис видав себе, коли:
а) пішов дощ і змив фарбу; б) задзявкав по-лисячому; в) почав битися.
6. Плач Хух («Хуха-Моховинка») нагадує:
а) тріск дерев; б) плюскіт хвиль; в) стогін вітру.
7. Про своє нещастя Хуха розповіла:
а) козам; б) їжакам; в) зайчатам.
8. Скільки було дітей у царя Плаксія («Цар Плаксій та Лоскотон»)?
а) троє; б) шестеро; в) восьмеро.
9. На що були схожі очі у Плаксія?
а) кавуни; б) м´ячі; в) фари.
10. Від чого помер Цар Плаксій?
а) від хвороби;
б) потрапив у аварію;
в) від сміху Лоскотона.
11. Короля країни Недоладії («Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії») звали ...
12. Хто прийшов Алі на допомогу в підземеллі:
а) Недопопелюшка; б) Недочеревик; в) Недоладько.
Достатній рівень
1. Установити відповідність.
1. «Хуха-Моховинка» А. Г.Малик
2. «Фарбований Лис» Б. В.Симоненко
3. «Незвичайні пригоди Алі в країні В. І.Франко
Недоладії»
4. «Цар Плаксій та Лоскотон» Г. В.Королів-Старий
2. Строфа – це ...
3. Чому країну Сльозолий («Цар Плаксій та Лоскотон») В.Симоненко назвав саме так?
Високий рівень
Написати невеликий твір на тему «Лоскотон – народний улюбленець» за казкою В.Симоненка («Цар Плаксій та Лоскотон»).