Контрольна робота №3 з української мови для учнів 5класу
Теми
1.Фонетика.Графіка.Орфоепія.Орфографія .2.Відомості із синтаксису та пунктуації.
Тестові завдання .Варіант1
Початковий рівень 3б. 1.Без знака м’якшення всі слова пишуться в рядку:
А майбут..нє, донеч..ці, кін..чик, гол..ці;
Б нен..ці, стан..те, колодяз..ні, пот..мянілий;
В дон..чин, невіст..ці, склян..ці, тон..ші;
Г (на) вишен..ці, бат..ківський, рибал..чин, донец..кий.
2. Апостроф в усіх словах ставиться в рядку:
А повітр..я, дзв..якнути, невід..ємний, тьм..яний;
Б зв..язковий, св…ято, різнотрав..я, кав..ярня;
В розв..язати, зім..яти, арф..яр, реп..ях;
Г зав..язати, пуп..янок, р..юкзак, р..яска.
3. Без апострофа всі слова пишуться в рядку:
А цв..ях, мавп..ячий, св…ято, медв..яний;
Б матір..ю, черв..як, св..ященник, мор..як;
В ін..єкція, св…ято, попідтинн..ю, в..ялити;
Гпір..я, п..юре, міль..ярд, рум..янець.
4. Подвоєння літер в усіх словах відбувається в рядку:
А сумлін..ий, священ..ий, від..дзеркалений, військ..омат;
Б причин..ий, солов’їн..ий, буквен..ий, дан..ий;
В священ..ик, підметен..ий, качин..ий, без..ахисний;
Г незмін..ий, вогнян..ий, напоєн..ий, нужден..ий.
5.Укажіть поширене словосполучення:
А читати казку; Б читати дитячі оповідання;
В допомагати бабусі; Г сонячне проміння.
6. Непоширеним є речення:
А Вистава була цікава. Б Насунули хмари і оповили небо.
В У садку лежав глибокий сніг. Г Я припинив тебе шукати.
Середній рівень 3б.
7.Випишіть із речення два словосполучення, зробіть їх синтаксичний розбір.
І лунають на калині співи солов’їні (Б. Кравчук).
8. Установіть відповідність.
1) Подвоєння букв в усіх словах не відбувається.
2) Подовження приголосних в усіх словах відбувається.
3) Без знака м’якшення пишуться всі слова.
4) Помилки на правило «Вживання апострофа» припущено в рядку.
А Поділ..я, латат..я, подорож..ю, кохан..я;
Б мавп’ячий, соромязливий, лижвяр, різьбяр;
В зроблен..ий, написан..ий, поранен..ий, печений;
Г дівчин..ці, на сторін..ці, камін..чик, (у) колис..ці.
Достатній рівень 3б.
9.Перепишіть; у кожному з речень підкресліть головні та другорядні члени речення. Накресліть схеми речень. Я так люблю жити. А дай жити, серцем жити і людей любити. Сміливого і куля не бере. Україна має тепер свої державні символи: герб, прапор, гімн. Три символи обрали для народу самі ж українці. А бджоли золоті так солодко гули .
Високий рівень 3б.
10.Розкрийте зміст прислів’я,використовуючи різні речення за метою висловлювання. Де мужність,там і перемога.