Контрольна робота . Тестові завдання з української мови для учнів 5класу.1.Фонетика.Графіка.Орфоепія.Орфографія .2.Відомості із синта

Про матеріал
Контрольна робота №3(тестові завдання) з української мови для учнів 5класу Теми 1.Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія .2.Відомості із синтаксису та пунктуації.
Перегляд файлу

Контрольна робота №3 з української мови для учнів 5класу

                                                         Теми

1.Фонетика.Графіка.Орфоепія.Орфографія .2.Відомості із синтаксису та пунктуації.

                                                       Тестові завдання   .Варіант1

Початковий рівень  3б.    1.Без знака м’якшення всі слова пишуться в рядку:

 А майбут..нє, донеч..ці, кін..чик, гол..ці;

 Б нен..ці, стан..те, колодяз..ні, пот..мянілий;

 В дон..чин, невіст..ці, склян..ці, тон..ші;

 Г (на) вишен..ці, бат..ківський, рибал..чин, донец..кий.

2. Апостроф в усіх словах ставиться в рядку:

 А повітр..я, дзв..якнути, невід..ємний, тьм..яний;

Б зв..язковий, св…ято, різнотрав..я, кав..ярня;

 В розв..язати, зім..яти, арф..яр, реп..ях;

 Г зав..язати, пуп..янок, р..юкзак, р..яска.

3. Без апострофа всі слова пишуться в рядку:

 А цв..ях, мавп..ячий, св…ято, медв..яний;

Б матір..ю, черв..як, св..ященник, мор..як;

В ін..єкція, св…ято, попідтинн..ю, в..ялити;

Гпір..я, п..юре, міль..ярд, рум..янець.

4. Подвоєння літер в усіх словах відбувається в рядку:

А сумлін..ий, священ..ий, від..дзеркалений, військ..омат;

 Б причин..ий, солов’їн..ий, буквен..ий, дан..ий;

В священ..ик, підметен..ий, качин..ий, без..ахисний;

Г незмін..ий, вогнян..ий, напоєн..ий, нужден..ий.

5.Укажіть поширене словосполучення:

А читати казку;                                   Б читати дитячі оповідання;

 В допомагати бабусі;                     Г сонячне проміння.

6. Непоширеним є речення:

 А Вистава була цікава.                 Б Насунули хмари і оповили небо.

 В У садку лежав глибокий сніг.    Г Я припинив тебе шукати.

 Середній рівень 3б.

7.Випишіть із речення два словосполучення, зробіть їх синтаксичний розбір.

І лунають на калині співи солов’їні (Б. Кравчук).

8. Установіть відповідність.

 1) Подвоєння букв в усіх словах не відбувається.

 2) Подовження приголосних в усіх словах відбувається.

3) Без знака м’якшення пишуться всі слова.

4) Помилки на правило «Вживання апострофа» припущено в рядку.

 А Поділ..я, латат..я, подорож..ю, кохан..я;

Б мавп’ячий, соромязливий, лижвяр, різьбяр;

 В зроблен..ий, написан..ий, поранен..ий, печений;

Г дівчин..ці, на сторін..ці, камін..чик, (у) колис..ці.

Достатній рівень    3б.

9.Перепишіть; у кожному з речень підкресліть головні та другорядні члени речення. Накресліть схеми речень. Я так люблю жити. А дай жити, серцем жити і людей любити. Сміливого і куля не бере. Україна має тепер свої державні символи: герб, прапор, гімн. Три символи обрали для народу самі ж українці. А бджоли золоті так солодко гули .

Високий рівень 3б.

10.Розкрийте зміст прислів’я,використовуючи різні речення за метою висловлювання. Де мужність,там і перемога.

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Вороняк Тетяна
Додано
31 березня 2023
Переглядів
1675
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку