Контрольна робота №4 Е. Хемінгуей, Г. Маркес, М. Павич 11 клас
Варіант-1
А «Матінка Кураж та її діти»
Б «Стариган з крилами»
В «Скляний равлик»
Г «Старий і море»
А нульовий градус письма
Б віртуальний історизм
В «потік свідомості»
Г чоловіча та жіноча версії подій
А спирався на принцип відтворення «правди фактів» та «правди почуттів»
Б широко використовував фантастичні елементи
В у гротескно-сатиричних тонах змальовував сучасну дійсність
Г використовував принцип «потоку свідомості»
А тигри Б леви В риба Г хлопчик Маноліно
А переосмислену біблійну притчу
Б реальну історію
В це цілком вигаданий твір
Г пародія на мало відомий твір
А незахищеність бідної людини
Б місце людини в життєвій боротьбі
В опис незвичайної риболовлі
Г життя риб у суворому світі
А крабів Б жінку-павук В хвору жінку Г старого ангела
А ангел помирає, не витримавши знущань
Б ангел залишається жити у Пелайо та Елісенди
В ангел відлітає
Г ангел відлітає, але згодом повертається назад
А М. Булгаков Б Е. Хемінгуей В М. Павич Г Г. Маркес
А вчилися в одному класі
Б жили в одному будинку
В були родичами
Г обоє мали схильність до крадіжок
А напередодні Нового року
Б у Святвечір напередодні Різдва
В на Водохреща
Г не вказано у творі
А безмежно самотньою, беззахисною в чужому світі
Б всемогутні володарем природи і світу
В слабкою і непереможною водночас, частиною Всесвіту
Г одиноким, який страждає від цього
А модернізму Б потоку свідомості В постмодернізму Г магічного реалізму
А біблійний персонаж
Б полководець межі VII-VIII ст.
В герой античної літератури
Г фаворит єгипетської цариці Сенмут
1. риба
2. леви
3. акули
4. старий рибалка
А мрії
Б успіх, перемога
В навколишнє зло
Г досвід і обмеженість
Контрольна робота №4 Е. Хемінгуей, Г. Маркес, М. Павич 11 клас
Варіант-1
А притча; Б есе; В новела Г міф.
А крабів; Б жінку-павука; В отця Гонзаго; Г старого ангела.
А М. Павич; Б Е. Хемінгуей; В Б. Брехт; Г Г. Маркес.
А примиренні із дійсністю; В боротьбі з труднощами, власною слабкістю;
Б підкоренні природи; Г у творчості.
А невід’ємною частиною дійсності; Б прикрасою повсякденності;
В непримиренною протилежністю дійсності; Г засобом передбачення майбутнього.
А розповів про помилки,які роблять люди; Б був агресивно налаштованим;
В був байдужим до всіх; Г дуже переживав за хворого хлопчика, не відходив від нього.
А стихії Б вдачі людини, її мети В поразка людини Г мрії
А пожежа в церкві
Б чоловік-комаха
В дівчинка-павук
Г дівчина-краб
А сюжет відсутній
Б автор дає змогу читачеві самому обирати послідовність розділів для читання
В твір побудований у вигляді кроссворду
Г твір побудований у вигляді словника
А краде речі та комусь підсовує
Б розповідає, що вона нащадок фараона
В видає себе за мешканку Єгипта
Г робить подарунки незнайомим людям
А Якщо крадеш, мусиш іншого шукати раніше, ніж йому скажеш "добридень"
Б Ви можете мати все, про що здатні думати постійно.
В Якщо мною тричі креснеш, твоє бажання здійсниться.
Г Паління шкідливе для вашого здоров’я.
А слабка істота, її можна знищити;
Б має обстоювати власні інтереси;
В створена не для поразки, її не можна здолати;
Г повинна підкоритися стихії, обставинам.
А Милорад Павич;
Б Ернест Хемінгуей;
В Ясунарі Кавабата;
Г П. Целан.
А перетворили його на джерело збагачення;
Б ставилися шанобливо та з повагою;
В змусили його робити їм дорогі подарунки;
Г вони прогнали його від свого дому.
1. хлопчик
2. море
3. акули
4. старий рибалка
А життя
Б майбутнє
В навколишнє зло
Г досвід і обмеженість