Контрольна робота у 7 класі із зарубіжної літератури "ДРУЖБА І КОХАННЯ"

Про матеріал

Контрольна робота у 7 класі із зарубіжної літератури

ДРУЖБА І КОХАННЯ. Тести

І. Рівень

1. Його називають засновником російської вітчизняної літератури ХІХ ст., митцем, що глибоко відобразив самобутність національної душі.

А О. ГрінБ О. ПушкінВ К. Симонов

2. У Феодосії та в Старому Криму є два музеї, які і нині дбайливо зберігають пам'ять про письменника.

А О. ПушкінБО. ГрінВ К. Симонов

3. Поезія цього шотландського поета зачаровує щирістю, мелодійністю та простодушністю.

А Роберт БернсБ Генріх ГейнеВКостянтин Симонов

4. Свою першу збірку поет назвав «Книга пісень», бо захоплювався творчістю Ф. Петрарки.

А О. ПушкінБ Р. БернсВГ. Гейне

5. Поезію «Чуєш… Ти чекай мене…» він присвятив кінозірці Валентині Сєровій, яку кохав усе життя.

А О. ПушкінБ Г. ГейнеВ К. Симонов

6. До якої збірки входить вірш Генріха Гейне ««Коли настав чудовий май»?

А) «Книга пісень»; Б) «Пісня пісень»; В) «Збірка пісень»;

7.Поезія оспівує ліцейську дружбу і відданість:

А) О. Пушкін «19 жовтня 1825»

Б) Р. Бернс «Моя любов»

В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»

8.Диво здійснення мрії зображено у творі…

А) О. Гріна «Пурпурові вітрила»

Б) Р. Бернс «Моя любов»

В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»

9.У 1785 році поет зустрів дівчину, яка назавжди полонила його серце. Батько юної Джин не схвалював почуттів нужденного поета. Закохані зустрічалися таємно. Згодом побралися. Цю поезію поет присвятив дружині – жінці, яка стала його долею. Називається поезія…

А) «Чекай мене…» (К. Симонов)

Б) «Моя любов – рожевий квіт» (Р. Бернс)

В) «Коли настав чудовий май» (Г. Гейне)

10. Вірш К. М. Симонова «Жди мене...» написаний:

а) у давні часи лицарства;

б) у мирний час;

в)під час другої світової війни

11.«Не знаю, скільки мине років, - тільки в Каперні розцвіте одна казка, і пам'ятатимутьїї довго…», - сказав

А) ЕгльБ) ЛонгренВ )Артур Грей

12.Цей вірш увійшов до скарбниці європейської любовної лірики, його автором є німецький поет…

А) О. ПушкінБ) Р. БернсВ)Г. Гейне

ІІ. Рівень

1)Завдання: знайти відповідність між терміном та його значенням.

1. ПовістьА) авторський твір

2.Феєрія Б)ліричний твір, що відображає думки і почуття автора

3.Поезія В) великий прозовий твір, який більш глибше, ніж оповідання, зображує героїв і події

4.ОригіналГ) образ, якому притаманні інакомовна багатозначність і глибина узагальнення

5.Символ Д) відтворення тексту іншою мовою

6.Переклад Е) твір з казковим сюжетом

2) Встановіть відповідність між автором та країною, в якій він народився.

1. Роберт Бернс А. Росія

2. Костянтин Симонов Б. Німеччина

3. Генріх Гейне В. Ізраїль

4. Олександр Пушкін Г. Шотландія

5. Олександр Грін Д. Україна

6. Шолом – Алейхем Е. Англія

Відповідь: 1 – Г, 2 – А, 3 – Б, 4 – А, 5 – А, 6 – А

3)Відтворіть послідовність подій твору «Пурпурові вітрила»

А. Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем

Б. Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена

В.Грей замалював блакитною фарбою цвяхи, якими був розп'ятий Христос на картині

Г. Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту

Д. Грей став власником трищоглового галіота

Е. Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки

Є. Вугляр захищає Ассоль.

Відповідь: 1 – Е, 2 – Г, 3 – А, 4 – В, 5 – Д, 6 – Є, 7 – Б.

ІІІ. Рівень

Складання тестів


Перегляд файлу

Контрольна робота у 7 класі із зарубіжної літератури

ДРУЖБА І КОХАННЯ

І. Рівень

1. Його називають засновником російської вітчизняної літератури ХІХ ст., митцем, що глибоко відобразив самобутність національної душі.

А О. Грін            Б О. Пушкін           В К. Симонов

2. У Феодосії та в Старому Криму є два музеї, які і нині дбайливо зберігають пам'ять про письменника.

А О. Пушкін   Б  О. Грін   В К. Симонов

3. Поезія цього шотландського поета зачаровує щирістю, мелодійністю та простодушністю.

А Роберт Бернс   Б Генріх Гейне   В   Костянтин Симонов

4. Свою першу збірку поет назвав «Книга пісень», бо захоплювався творчістю Ф. Петрарки.

А О. Пушкін   Б Р. Бернс      В  Г. Гейне

5. Поезію «Чуєш… Ти чекай мене…» він присвятив кінозірці Валентині Сєровій, яку кохав усе життя.

А О. Пушкін   Б Г. Гейне  В К. Симонов

6. До якої збірки входить вірш Генріха Гейне ««Коли настав чудовий май»?

А) «Книга пісень»; Б) «Пісня пісень»; В) «Збірка пісень»;

7. Поезія оспівує ліцейську дружбу і відданість:

А) О. Пушкін «19 жовтня 1825»

Б) Р. Бернс «Моя любов»

В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»

8. Диво здійснення мрії зображено у творі…

А) О. Гріна «Пурпурові вітрила»

Б) Р. Бернс «Моя любов»

В) Г. Гейне «Коли настав чудовий май»

9. У 1785 році поет зустрів дівчину, яка назавжди полонила його серце. Батько юної Джин не схвалював почуттів нужденного поета. Закохані зустрічалися таємно. Згодом побралися. Цю поезію поет присвятив дружині – жінці, яка стала його долею. Називається поезія…

 

А) «Чекай мене…» (К. Симонов)

Б) «Моя любов – рожевий квіт» (Р. Бернс)

В) «Коли настав чудовий май» (Г. Гейне)

10. Вірш К. М. Симонова «Жди мене...» написаний:

а) у давні часи лицарства;

б) у мирний час;

в)  під час другої світової війни

11. «Не знаю, скільки мине років, - тільки в Каперні розцвіте одна казка, і пам’ятатимуть  її довго…», - сказав

А) Егль         Б) Лонгрен             В )Артур Грей

12. Цей вірш увійшов до скарбниці європейської любовної лірики, його автором є німецький поет…

А) О. Пушкін   Б) Р. Бернс      В)  Г. Гейне

ІІ. Рівень

1)Завдання: знайти відповідність між терміном та його значенням.

1. Повість    А) авторський твір

2.Феєрія  Б)  ліричний твір, що відображає думки і почуття автора

3.Поезія    В) великий прозовий твір, який більш глибше, ніж оповідання, зображує героїв і події

4.Оригінал   Г) образ, якому притаманні інакомовна багатозначність і глибина узагальнення

5.Символ     Д) відтворення тексту іншою мовою

6.Переклад     Е) твір з казковим сюжетом

 

2) Встановіть відповідність між автором та країною, в якій він народився.

1. Роберт Бернс    А. Росія

2. Костянтин Симонов   Б. Німеччина

3. Генріх Гейне    В. Ізраїль

4. Олександр Пушкін   Г. Шотландія

5. Олександр Грін    Д. Україна

6. Шолом – Алейхем   Е. Англія

Відповідь: 1 – Г, 2 – А, 3 – Б, 4 – А, 5 – А, 6 – А

3)Відтворіть послідовність подій твору «Пурпурові вітрила»

А. Ассоль розповідає батькові про зустріч з Еглем

Б. Ассоль запитує Грея, чи він візьме з собою Лонгрена

В.Грей замалював блакитною фарбою цвяхи, якими був розп’ятий Христос на картині

Г. Ассоль побачила незнайомця, який тримав в руках її яхту

Д. Грей став власником трищоглового галіота

Е. Лонгрен залишив морську справу і зайнявся вихованням дочки

Є. Вугляр захищає Ассоль.

Відповідь: 1 – Е, 2 – Г, 3 – А, 4 – В, 5 – Д, 6 – Є, 7 – Б.

ІІІ. Рівень

Складання тестів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лимешко Римма
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. третьякова ольга
    Дякую, мені сподобалась ця робота.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чернушенко Тетяна Іванівна
    Дякую, мені знадобилася!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
13 березня 2018
Переглядів
37305
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку