8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Контрольна робота у 8 класі. Повторення й узагальнення вивченого

Про матеріал
Матеріал "Контрольна робота у 8 класі. Повторення й узагальнення вивченого" готова до друку. Можна роздати кожному учневі.
Перегляд файлу

Контрольна робота у 8 класі. Повторення й узагальнення вивченого

ПІБ                                                   

1. Речення, ускладнене звертанням, є у рядку ( розділові знаки пропущено):

□ А Товариш мабуть не зрозумів жарту.

□ Б Україно ти для мене диво!

□ В Червона калина і верба-символи України.

□ Г Прозоре і синє небо вабило до себе.

2. Апостроф треба писати на місці всіх пропусків у рядку:

□ А черв..як, надвечір..я, кав..яр

□ Б верхів..я, миш..як, сер..йозний

□ В грав..юра, з..юрмитися, арф..яр

□ Г сузір..я, під..їхати, духм..яний

3. Неповним є речення:

□ А Книжка мовчки все розкаже.

□ Б Вечір.

□ В У кожній хаті України портрет Шевченка на стіні.

□ Г Вище себе не скочиш.

4. Виберіть речення, ускладнене вставним словом (розділові знаки пропущено):

□ А З вікон рідної хати видно розлогі поля.

□ Б На диво всій родині мама вигаптувала святковий рушник.

□ В Молодим на весіллі дарують на щастя родинний оберіг.

□ Г Дідусь видно сьогодні закінчить майструвати воза.

5. Односкладне - це речення:

□ А в якому немає другорядних членів

□ Б в якому немає звертань і вставних слів

□ В яке немає відокремлених членів

□ Г яке має тільки один головний член речення

6. Подовження приголосних відбувається у формі Ор. в. однини всіх іменників рядка:

□ А міць, стать, продаж

□ Б сталь, дріб, суміш

□ В поміч, сіль, доповідь

□ Г вісь, мить, ступінь

7. Визначте вид простого речення:

□ Словом і піснею хочу славити нашу родину.

□ А двоскладне неповне

□ Б односкладне узагальнено-особове

□ В односкладне означено-особове

□ Г односкладне неозначено-особове

8. Якщо на місці крапок уписати сполуку слів оздоблені інеєм, то неускладненим стане речення:

□ А вражають красою дерева.

□ Б Вражають красою дерева ...

□ В Дерева ... вражають красою.

□ Г Вражають красою ... дерева.

9. Потрібно поставити у на місці всіх пропусків у рядку:

□ А побував ... Котельві, заголовок ... журналі, пташенята ... гнізді

□ Б бузок ... цвітінні, літак ... хмарах, повідомили ... новинах

□ В костюм ... шафі, подивитися ... вічко, постукав ... двері

□ Г квітка … вазоні, світло … кімнаті, розчиняється ... молоці

10. Однорідними додатками ускладнено речення:

□ А Ось засиніла на небосхилі попруга, чи ліс, чи гори. 

□ Б Думки, надії і причали снів мені давно нічого не пророчать.

□ В Весело й шумливо на вигоні за  шахтарською слобідкою

□ Г Люблю твій малиновий усміх і святкову розкрилєність барв.

11. Неозначено-особовими є всі наведені речення, КРІМ:

□ А Гетьмана впізнали.

□ Б Продають фіалки, сині, наче очі.

□ В Ударили у дзвін, народу сповістивши перемогу.

□ Г Не спиняйте думок крилатих.

12. Частку не треба писати окремо з наступним словом у рядку:

□ А ще не/підкорені країни, не/вивчене питання

□ Б лан не/засіяний, не/затоплена навесні місцина

□ В не/опалі квіти, не/зроблена ніким печеня

□ Г досі не/збудований гараж, не/переборне бажання

docx
До підручника
Українська мова 8 клас (Ющук І.П.)
Додано
16 травня
Переглядів
3955
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку